SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
![]()
Ik ben veilig het schoolplein overgestokenquote:Op dinsdag 13 september 2016 14:38 schreef Melting het volgende:
[..]
De kinderen zullen een hoop plezier hebben.
Mmmm ik krijg vanavond iemand die me komt helpen met de ledenadministratiequote:Op dinsdag 13 september 2016 15:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mooi zo, bedankt![]()
* Elfletterig gaat snel verder met de show voorbereiden
Zacht muziekje op de achtergrond?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:42 schreef just me het volgende:
[..]
Mmmm ik krijg vanavond iemand die me komt helpen met de ledenadministratie
we gaan financieën doenquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zacht muziekje op de achtergrond?
Hè, wat jammer.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben veilig het schoolplein overgestoken
Ik heb gedreigdquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Muziek werkt ontspannend en geestverruimend
Pink Floyd - Moneyquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2016 18:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Pink Floyd - Money
ABBA - Money money money
etc
Ik heb het even overwogenquote:Op dinsdag 13 september 2016 18:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Pink Floyd - Money
ABBA - Money money money
etc
Was niet mijn meest favoriete muziekstijl.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik begon met Never Ever, dus koos ik ook Never Ever als 2e track.
De Tailfox-methode?quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was niet mijn meest favoriete muziekstijl.
Heb ff de tailfox methode toegepast.
Leuk dat je meeluistertquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:14 schreef Tuned22 het volgende:
Hoi luitjesik meld me ook eindelijk een keer. Zit wel te werken tussendoor dus zal niet veel te melden hebben denk ik
Ken je die niet? Aceplayer, Foobar, VLC en Winamp tegelijk.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Tailfox-methode?
Wat het ook is, het helpt.
Eeuwige roemquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:17 schreef Tuned22 het volgende:
Kunnen we nog 1 of andere prijs winnen als we vraag 3 omtrent PSB goed beantwoorden?
Ironisch genoeg heet het volgende nummer dat ik draai zo.....quote:
Welkomquote:
Prima nummer. In veel opzichten typisch PSB ook. Op hun album Yes staat een track die er een broertje van zou kunnen zijn: Vulnarable.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:24 schreef Tuned22 het volgende:
Die van Robbie draai ik erg vaak, blijft goed.
Da's ook wel weer zo. Maar ja, het is lekker om zo rond 20:00 uur aan de show te beginnen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:30 schreef Sfeermaker het volgende:
20:00 is nog vroeg, rond 22:00 is het hier meestal druk, is mijn ervaring
Heb net 2 nep luisteraars naar huis gestuurd.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuk, leukVoor een uitzending die met 0 luisteraars begon, is 7 best een leuk aantal.
Ze worden toch bedankt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb net 2 nep luisteraars naar huis gestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |