abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165283382
Dit is al paar weken aan de gang. Vandaag was het weer raak. Als gewoonlijk zat ik weer te trainen zoals ik dat op elke maandag avond doe. Er is een blonde fitte dame die al vaker oogcontact met mij probeert te hebben. Ik weet niet wat ze probeert te doen maar meestal gaat ze voor me of achter me staan en gaat dan in de middle of nowhere daar staan en aan haar flesje zuigen terwijl ze naar mij kijkt. Ik kijk wel eens terug maar ze blijft doorkijken. Soms is het best wel eng. Vandaag zat ik squads te doen. Draai ik me om zie ik haar daar gewoon staan. Helemaal niks aan het doen terwijl ze kijkt. Ik keek even terug met een glimlach maar ze bleef kijken. Ik voelde mezelf in gevaar. Je weet dat gevoel wel van films: je staat oog in oog met roofdier en als je een verkeerde beweging maakt valt ze je aan. Ik begon dus maar vanuit mijn ooghoeken te kijken en na een tijdje liep ze gelukkig weg. Waarom kunnen vrouwen mannen gewoon niet in hun waarde laten? Ik zie dit gedrag de laatste tijd heel vaak.
pi_165283440
Sportschooltopic :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 12 september 2016 @ 23:17:30 #3
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_165283449
Lief dagboek

oh ja , sportschooltopics :')
Ik ben inmiddels overleden
pi_165283470
Ze zal wel scheel zijn.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_165283521
Ze vraagt onrechtstreeks om je te neuken en je negeert haar gewoon? Ben je gay ofzo?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_165283572

Leuk man gymmen.
“L’intellectuel est quelqu’un dont le cerveau s’absente lui-même.”
pi_165283813
quote:
14s.gif Op maandag 12 september 2016 23:17 schreef -AMG- het volgende:
Ze zal wel scheel zijn.
Jaloers zijn dat niemand naar je kijkt. :')
pi_165283822
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 23:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze vraagt onrechtstreeks om je te neuken en je negeert haar gewoon? Ben je gay ofzo?
Dat kan ze ook gewoon netjes komen vragen...
  maandag 12 september 2016 @ 23:35:31 #9
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_165283992
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 23:15 schreef Atak het volgende:
Dit is al paar weken aan de gang. Vandaag was het weer raak. Als gewoonlijk zat ik weer te trainen zoals ik dat op elke maandag avond doe. Er is een blonde fitte dame die al vaker oogcontact met mij probeert te hebben. Ik weet niet wat ze probeert te doen maar meestal gaat ze voor me of achter me staan en gaat dan in de middle of nowhere daar staan en aan haar flesje zuigen terwijl ze naar mij kijkt. Ik kijk wel eens terug maar ze blijft doorkijken. Soms is het best wel eng. Vandaag zat ik squads te doen. Draai ik me om zie ik haar daar gewoon staan. Helemaal niks aan het doen terwijl ze kijkt. Ik keek even terug met een glimlach maar ze bleef kijken. Ik voelde mezelf in gevaar. Je weet dat gevoel wel van films: je staat oog in oog met roofdier en als je een verkeerde beweging maakt valt ze je aan. Ik begon dus maar vanuit mijn ooghoeken te kijken en na een tijdje liep ze gelukkig weg. Waarom kunnen vrouwen mannen gewoon niet in hun waarde laten? Ik zie dit gedrag de laatste tijd heel vaak.
weetje zeker dat ze naar jouw stond te kijken?
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_165284607
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 23:35 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

weetje zeker dat ze naar jouw stond te kijken?
Jou. Niet jouw.
  dinsdag 13 september 2016 @ 00:08:10 #11
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_165284704
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 00:03 schreef Atak het volgende:

[..]

Jou. Niet jouw.
boeiend. :')
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
  dinsdag 13 september 2016 @ 01:16:30 #12
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_165285366
Dat was de eigenaresse. Ze vraagt zich af waarom je schaamteloos komt trainen terwijl je je contributie niet betaalt.
pi_165285525
Rare fantasie heb jij
  dinsdag 13 september 2016 @ 06:11:15 #14
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165285937
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 00:03 schreef Atak het volgende:

[..]

Jou. Niet jouw.
TS, met deze post is al mijn vertrouwen in je weer hersteld ^O^
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_165286694
Heb ik dit niet al eerder gelezen?
pi_165286735
quote:

Een 8/10?
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_165286883
Herkenbare klacht. Zo irritant als je bezig bent met bicep curls of bench press en dat de vrouwen je aankijken alsof je niets anders bent dan een stuk eyecandy. Altijd maar mannen belachelijk maken met: 'forever upperbody day', maar de chicks die meer trainen dan hun spillebeentjes en core zijn op 1 hand te tellen. Forever leg day, dát is pas klachtwaardig :')

Sowieso legs trainen is al klachtwaardig :')
pi_165287281
quote:
Basic Fit of Fit For Free?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_165287286
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 09:07 schreef Azpilicueta het volgende:
Herkenbare klacht. Zo irritant als je bezig bent met bicep curls of bench press en dat de vrouwen je aankijken alsof je niets anders bent dan een stuk eyecandy. Altijd maar mannen belachelijk maken met: 'forever upperbody day', maar de chicks die meer trainen dan hun spillebeentjes en core zijn op 1 hand te tellen. Forever leg day, dát is pas klachtwaardig :')

Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_165287336
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 09:37 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Neither
pi_165287451
Vervelend zeg ! Ik zou eigenlijk terug kijken naar haar tetten. :7
  dinsdag 13 september 2016 @ 09:54:27 #22
178497 Pensylvania
met zonder dubbel n
pi_165287585
keihard geven in de sauna
vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
pi_165288335
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 09:07 schreef Azpilicueta het volgende:

Idd. Echt niet normaal.
pi_165288363
:')
pi_165288445
Heb ik ook in het openbaar :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')