Die moeder dacht even lekker op vakantie te gaan terwijl d'r kind gefixt werd. Dat kwam wel lekker naar voren toen ze allemaal hun telefoon in moesten leveren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:36 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik wil best geloven dat er heel kapot gemaakt is maar als je meedoet aan family island, family matters of van de straat dan doe je dat toch met het idee van ik wil er nog iets van maken? Ik wil nog 1 keer de kracht uit mijn tenen halen.
Dit soort programmas zijn bedoeld om een nieuwe fundering te bouwen waarop thuis in nederland onder begeleiding een nieuw huis gebouwd kan worden. Als je dat niet wilt of kunt dan moet je weg blijven.
Stel dat die moeder volledig inzicht zou hebben in haar eigen fouten en daar verantwoordelijkheid voor nam,quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:13 schreef Injetta het volgende:
Dat idee kreeg ik ook.
Wat ik ook opvallend vond was dat ze het prima naar hun zin hadden na de 'interventie'. Konden lekker relaxed vakantie vieren zonder die vervelende dochter.
Echte inspanning van die ouders kwam er eigenlijk ook niet. Ze legden alle schuld bij Maryse. Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik het gedrag van moeder eigenlijk hetzelfde vind als dochter. Net zo onwillig om te veranderen, totaal geen enkel inlevingsvermogen, alles buiten jezelf leggen, slachtofferig doen.
ik vind trouwens dat maryse op bepaalde punten zich heel goed inleefde in de situatie van haar moeder en heel goed kon benoemen wat ze fout deed/naar haar eigen rol keek..quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:13 schreef Injetta het volgende:
Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik het gedrag van moeder eigenlijk hetzelfde vind als dochter. Net zo onwillig om te veranderen, totaal geen enkel inlevingsvermogen, alles buiten jezelf leggen, slachtofferig doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |