Je haalt twee zaken door elkaar.quote:
Ik ben altijd verteld door Japie77 dat het allemaal hele aardige jongens zijn die niks verkeerd doen dus ik snap het samenscholingsverbod enzo niet.quote:Op dinsdag 13 september 2016 00:00 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik heb zojuist van een betrokken politieagent begrepen dat de gedeelde beelden ook nogal selectief zijn.
hihaho trollquote:Op dinsdag 13 september 2016 00:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ben altijd verteld door Japie77 dat het allemaal hele aardige jongens zijn die niks verkeerd doen dus ik snap het samenscholingsverbod enzo niet.
Wel goed dat er dan een beetje heisa over werd gemaakt, anders liep de politie daar nu nog boksjes te geven aan de boys.quote:Op dinsdag 13 september 2016 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
media-aandacht, duh
Hardere aanpak had moeten gebeuren nadat ze de spullen gingen slopen in het buurthuis...quote:Op dinsdag 13 september 2016 00:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wel goed dat er dan een beetje heisa over werd gemaakt, anders liep de politie daar nu nog boksjes te geven aan de boys.
Van uit een post van StaceySinger hier boven:quote:
quote:De bedreiging van het Zaanse raadslid Juliette Rot, gisterenmiddag voor de camera van NH, is volgens Faber reden voor een 'stevige aanpak'. De jongeren die haar intimideerden maken deel uit van een groep die de bewoners al langer zouden terroriseren.
Hoorde het net in de vlog. hij is ingegaan op nog een uitnodiging, maar hij neemt nu iemand anders mee.quote:
Oh maar Japie zei dat ze daar niet dreigend bezig waren dus ik snap er nu niks meer van.quote:Op dinsdag 13 september 2016 00:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Van uit een post van StaceySinger hier boven:
[..]
Ja, maar die Japie zei ook dat iemand een klap geven niet onder mishandeling valt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 00:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ben altijd verteld door Japie77 dat het allemaal hele aardige jongens zijn die niks verkeerd doen dus ik snap het samenscholingsverbod enzo niet.
Ik weet niet of ik het woord van Japie nu nog wel kan zien als het gospel.quote:Op dinsdag 13 september 2016 00:12 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, maar die Japie zei ook dat iemand een klap geven niet onder mishandeling valt.
Anaconda heeft het even gehad, die blijft even weg bij de vomar en is niet op de streetz te vinden. Z'n matties vinden het te grappig xDquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2016 00:16 schreef DrDentz het volgende:
Heeft Ismael zijn beelden al online gezet van die confrontatie? Misschien zien we dan de andere kant van het verhaal en krijgen we meer begrip. Dat de jongens er in de auto helemaal stuk van zitten enzo.
Vanaf 0:35 zie je wel dat Juliette gelijk had, er zit veel raptalent in die groep. Die rode heeft goede moves.quote:Op dinsdag 13 september 2016 00:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Uit die vlogs blijkt ook alleen maar dat hij niks doet op een dag behalve rondhangen en in z'n vaders auto rijden
Hoe nutteloos is dit.quote:Op dinsdag 13 september 2016 00:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Uit die vlogs blijkt ook alleen maar dat hij niks doet op een dag behalve rondhangen en in z'n vaders auto rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |