gaafquote:Op maandag 12 september 2016 22:54 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Tailfox Luistercijferkanon
Heb er 30 sec geleden een gestuurdquote:
Een fenomeen dat ook wel bekend staat als bedtijdquote:Op maandag 12 september 2016 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het aantal luisteraars stort in.
ik neem ze mee en ze gaan weerquote:Op maandag 12 september 2016 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het aantal luisteraars stort in.
Ben daar erg flexibel in.quote:Op maandag 12 september 2016 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een fenomeen dat ook wel bekend staat als bedtijd
kloptquote:Op maandag 12 september 2016 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
Helaas zijn er nu toch weer wat hick-ups te horen.
Ik ben ook geen ochtendmens. Nu ik thuis ben, ga ik ook vaak laat naar bed en sta ik laat op. Dat is het ritme waar ik me het prettigst bij voel en waarbij ik het beste slaap.quote:Op maandag 12 september 2016 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jarenlang in ploegen werken heeft mijn ritme helemaal verneukt en haat ochtenden.
DJ Tail kan er ook wat van.quote:Op maandag 12 september 2016 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben ook geen ochtendmens. Nu ik thuis ben, ga ik ook vaak laat naar bed en sta ik laat op. Dat is het ritme waar ik me het prettigst bij voel en waarbij ik het beste slaap.
Een beetje nachtuil gaat gewoon door.quote:Op maandag 12 september 2016 23:47 schreef tailfox het volgende:
iemand die het zo overneemd?
alla nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |