quote:Op maandag 12 september 2016 21:28 schreef Henkelientje het volgende:
[..]
Juaa, Volgens mij is Tailfox een goed voorbeeld van een Fokker, dus ik heb wel een idee ja
Sssshhhhhhtquote:Op maandag 12 september 2016 21:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ga je mond wassen ,ik heet tailfox.
Zijn topics lopen vaak niet helemaal volgens plan.quote:Op maandag 12 september 2016 21:28 schreef Henkelientje het volgende:
[..]
Juaa, Volgens mij is Tailfox een goed voorbeeld van een Fokker, dus ik heb wel een idee ja
Typisch tailfoxquote:Op maandag 12 september 2016 21:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zijn topics lopen vaak niet helemaal volgens plan.
mag hoorquote:Op maandag 12 september 2016 21:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik lees ze weleens en dan denk ik vaak, laat ik maar niet posten wat ik ervan denk.
hoezo dat danquote:Op maandag 12 september 2016 21:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Reageren bedoel je? Je hebt schop onder je reet nodig.
quote:Op maandag 12 september 2016 21:29 schreef ToT het volgende:
Goh, gaat dit nummer over Hillary Clinton?Ik weet niet wat er met haar loos is, maar er klopt iets heel erg niet. Ik ben steeds kritisch geweest over de hoge leeftijd van de Democratische kandidaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij moet maar weer eens draaienquote:Op maandag 12 september 2016 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
VNV Nation, terwijl Knokkels niet eens draait.
Tail draait ze wel vaker hoor!quote:Op maandag 12 september 2016 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
VNV Nation, terwijl Knokkels niet eens draait.
Ach Reagan was laatste jaren al dement en land draaide gewoon verder.quote:Op maandag 12 september 2016 21:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er met haar loos is, maar er klopt iets heel erg niet. Ik ben steeds kritisch geweest over de hoge leeftijd van de Democratische kandidaten.
Ja, dat zal best. Maar het gaat nu om verkiezingen winnen. De discussie over de gezondheid van Clinton kan ervoor zorgen dat Trump met de zege aan de haal gaat.quote:Op maandag 12 september 2016 21:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach Reagan was laatste jaren al dement en land draaide gewoon verder.
Nog een mafkees erbij op wereldtoneel.quote:Op maandag 12 september 2016 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, dat zal best. Maar het gaat nu om verkiezingen winnen. De discussie over de gezondheid van Clinton kan ervoor zorgen dat Trump met de zege aan de haal gaat.
hij leeft wel nog. hij heeft alleen een tailfoxje gedaan met zijn pcquote:Op maandag 12 september 2016 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij moet eerst weer eens boven water komen.
Da's balen.quote:Op maandag 12 september 2016 21:51 schreef tailfox het volgende:
[..]
hij leeft wel nog. hij heeft alleen een tailfoxje gedaan met zijn pc
Knokkels heeft een eeuwig durende ruzie met zijn PC.quote:Op maandag 12 september 2016 21:51 schreef tailfox het volgende:
[..]
hij leeft wel nog. hij heeft alleen een tailfoxje gedaan met zijn pc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |