Alleen maar liefde man. SO naar iedereen hun moeder.quote:Op maandag 12 september 2016 00:57 schreef Hathor het volgende:
Positiviteit en dan het eerste wat je ziet is die kutneus.
Je weet zelf toch.quote:Op maandag 12 september 2016 01:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Alleen maar liefde man. SO naar iedereen hun moeder.
quote:Op maandag 12 september 2016 01:26 schreef SlugGuts het volgende:
Ik geef ze wel gelijk in media die alleen dingen eruit pakken die scoren. Plus in een van hun vlogs zie je ook backstage bij PAUW, die dan heel amicaal zegt tegen een van die gasten.. toffe zonnebril man.. en dan wel tijdens de uitzending een uitbrander geven over hun zonnebril. Behoorlijk hypocriet.
Wat kom je negatief doen, heb je een hekel aan ons of zo? Doe zelf normaal! Dit is de realiteit, wij laten gewoon zien hoe het is.quote:Op maandag 12 september 2016 11:33 schreef Yasmin23 het volgende:
Is die positiviteit nu voorbij? Kunnen we weer normaal doen?
quote:Op maandag 12 september 2016 12:25 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Wat kom je negatief doen, heb je een hekel aan ons of zo? Doe zelf normaal! Dit is de realiteit, wij laten gewoon zien hoe het is.
SO naar d4v1d, hij is een gezellige jongen en SO naar Trigger, sowieso.
Kom naar de vomar dan ga je zien of het fake is.quote:
Ga even bellen of er mensen zijn die met mij mee willen.quote:Op maandag 12 september 2016 12:31 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Kom naar de vomar dan ga je zien of het fake is.
SO naar Uccie, zij is echt een lieve vrouw en SO naar Specularium, je weet zelf.
Dat is jouw mening natuurlijkquote:Op maandag 12 september 2016 13:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zeggen dat alle normale mensen weg zijn. Ik ben normaal
Jullie zijn wel elkaars bilmatties he ?quote:Op maandag 12 september 2016 15:53 schreef Oversight het volgende:
sp3c, FB,... "Get a fucking job!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |