quote:Een groep van acht wielrenners is zondagochtend gewond geraakt bij een aanrijding met een busje in Zundert. Volgens getuigen is de automobilist doelbewust op de wielrenners ingereden. Dat meldt de politie. Na het ongeval reed het busje door in de richting van Sprundel.
Een groot deel van de ploeg wielrenners liepen lichte verwondingen op. Ze hadden onder meer schaafwonden, kneuzingen, pijnlijke ribben en een hoofdwond.
De politie is op zoek naar het busje. Het betreft vermoedelijk een Mercedes Sprinter busje in de kleuren wit en grijs. Ook is er een gedeelte van het kenteken bekend: 9-VSB-. Volgens de politie mist het busje de rechterbuitenspiegel.
quote:Op zondag 11 september 2016 23:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ben wel benieuwd hoe die gasten aan het fietsen waren voordat de bestuurder van het busje besloot op ze in te rijden. Op dumpert staan genoeg filmpjes van wielrentuig dat niet aan de kant gaat. Ik had er laatst ook bijna een paar onder mijn auto omdat ze zo graag van het GESCHEIDEN fietspad die hoger ligt dan de autobaan waar ik op reed, om plots de weg op te duiken. En dan mij dom aankijken als ik op de toeter druk. Ik keur het niet goed, maar begrijpen kan ik het wel. Misschien moeten wielrenners maar een apart wielren rijbewijs gaan behalen.
Die laatste zin.quote:Grems
0s.gif Op zondag 11 september 2016 23:27 schreef Zelva het volgende:
[..]
Geen bron dus, bedankt voor je antwoord.![]()
Als er ruimte was geweest had de chauffeur niet de held hoeven zijn die we allemaal nodig hebben, maar eigenlijk niet verdienen.
quote:Op zondag 11 september 2016 23:38 schreef CarltonBanks het volgende:
Ik gok zoiets als deze teringlijers.
of deze flikkers
of deze galbakken
Ze vragen er gewoon om om van de weg gereden te worden.
Ja maar die mag je ook gewoon het ziekenhuis inrijden.quote:Op zondag 11 september 2016 23:41 schreef Blik het volgende:
Zullen we ook filmpjes plaatsen van iedere automobilist die zich misdraagt? Want dan kunnen we nog wel even bezig blijven denk ik
Precies. En daarom, er vanuit gaande dat ze zo hebben gereden, is het busje meneer een held. Niemand dood. Hopelijk voor de wielrenners een lesje geleerd.quote:Op zondag 11 september 2016 23:38 schreef CarltonBanks het volgende:
Ik gok zoiets als deze teringlijers.
of deze flikkers
of deze galbakken
Ze vragen er gewoon om om van de weg gereden te worden.
quote:Op zondag 11 september 2016 23:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Precies. En daarom, er vanuit gaande dat ze zo hebben gereden, is het busje meneer een held. Niemand dood. Hopelijk voor de wielrenners een lesje geleerd.
ach, de eerste wielrenner meldt zich.quote:Op zondag 11 september 2016 23:41 schreef Blik het volgende:
Zullen we ook filmpjes plaatsen van iedere automobilist die zich misdraagt? Want dan kunnen we nog wel even bezig blijven denk ik
quote:Op zondag 11 september 2016 23:41 schreef Blik het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2016 23:45 schreef Nielsch het volgende:
Ik keur het niet goed, maar begrijp het wel.
Je hebt het vorige topic gemist blijkbaar.quote:Op zondag 11 september 2016 23:44 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
ach, de eerste wielrenner meldt zich.
quote:Op zondag 11 september 2016 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga nu een voorbeeld laten zien waar de fietser wel in zijn recht staat:
quote:Op zondag 11 september 2016 23:46 schreef CarltonBanks het volgende:
Prof wielrenners gedragen zich trouwens over het algemeen keurig, ook op de openbare weg tijdens trainingen. Het zijn de amateur ploegen die er een potje van maken, waarbij het ergste slag is de categorie: "vet pens" is, die denken dat ze prof zijn maar in werkelijkheid niet veel sneller gaan dan mijn moeder op een e-bike.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |