Zou het geschikt zijn om een wagen volledig te stofzuigen?quote:Op zondag 11 september 2016 01:39 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Vergelijk het maar met een kruimeldief met zeer waarschijnlijk wel iets meer capaciteit, maar toch.
Motortje 160W, ik denk niet dat ie erg veel zuigkracht heeft, daarbij raken bij dat soort dingen de batterijen vaak snel leeg waardoor de zuigkracht alleen maar meer afneemt nog en dan zeker voor die prijs zou ik het niet eens willen proberen, liever een gewone goede stofzuiger met een verlengkabels i.p.v. de frustratie van een draadloze gadget.quote:Op zondag 11 september 2016 03:03 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Zou het geschikt zijn om een wagen volledig te stofzuigen?
Denk - afgezien van het beperkte vermogen - ook onhandig door die starre stang. Beter een snoerstofzuiger met lange en flexibele slang.quote:Op zondag 11 september 2016 03:03 schreef einzeinz het volgende:
[..]
lijkt mij echt niet...zeker het vuil op de vloermatten zit er vaak wat verder ingetrapt in.quote:Op zondag 11 september 2016 03:03 schreef einzeinz het volgende:
[..]
neequote:Op zondag 11 september 2016 00:13 schreef einzeinz het volgende:
Deze week hebben ze een snoerloze stofzuiger in Aldi.
http://nl.aldi.be/aldi_snoerloze_stofzuiger_48_5_2193_24660.html
Zou dit iets zijn? Zou het eigenlijk hoofdzakelijk gebruiken om de wagens hier te stofzuigen.
Wat? Alles van de Aldi? Elke stofzuiger in het algemeen?quote:
Van stofzuigers in het algemeen heb ik geen idee. Maar meeste spullen van de Aldi hebben wel een goede prijs/kwaliteitsverhouding.quote:Op maandag 12 september 2016 21:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wat? Alles van de Aldi? Elke stofzuiger in het algemeen?
Nee, zei het ook tegen mijn vriendin. 40" en Ultra HD. Normaal betaal je daar 700 euro voor. In de Aldi hebben ze het voor 369 euro en het ziet er niet slecht uit, zie ook de reviews!quote:Op maandag 12 september 2016 22:27 schreef ETA het volgende:
[..]
Van stofzuigers in het algemeen heb ik geen idee. Maar meeste spullen van de Aldi hebben wel een goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Zat even net verder te kijken op de Aldi Belgie site, een 40" 4K tv voor voor 369 euro, die ga je niet snel ergens anders goedkoper vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |