Sowieso goed tegen prostaatkankerquote:Op woensdag 14 september 2016 09:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Fappen reinigt het lichaam en de ziel. Je weet wat ze zeggen he, one fapje per day keeps the doctor away.
Dan nog.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:29 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Jij hebt een vriendje, ik alleen mijzelf
Daar fap ik niet minder om hoor.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:29 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Jij hebt een vriendje, ik alleen mijzelf
Varieert.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:36 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Elke dag een kwartiertje dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
quote:Op woensdag 14 september 2016 10:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik een foto deel van jou nadat je 's ochtends uit bed komt.Hahhaa. Ik heb liever dat het de volgende dag pijn doet dan dat iemand zegt dat je niet strak genoeg bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
quote:Op woensdag 14 september 2016 11:41 schreef Gellarboy het volgende:
Hallo.
Is er hier soms ook een dikke reet? Ik zoek een dikke reet.
Pardon?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hahhaa. Ik heb liever dat het de volgende dag pijn doet dan dat iemand zegt dat je niet strak genoeg bent
Omgquote:Op woensdag 14 september 2016 11:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hahhaa. Ik heb liever dat het de volgende dag pijn doet dan dat iemand zegt dat je niet strak genoeg bent
Wat pardon? je kan toch lezen?quote:
Pijn is fijn.quote:
Nee het is al opgehelderd.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wat pardon? je kan toch lezen?
Ja.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De vraag is alleen. Is iemand ooit niet strak genoeg genoemd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |