Beetje jammer ja.quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kleurloze Vuelta, terwijl er kansen genoeg waren.
ik denk dat Gesink al blij was dat hij gewoon mee kon komen in het peleton Hij is niet meer de Gesink van 10 jaar geledenquote:Op zaterdag 7 september 2024 19:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tijd voor een mooie foto met pijl morgen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Nog ruim 24 kilometer en dan komt er een einde aan een profcarrière van negentien seizoenen.
Hij heeft lopen sparen voor morgen. Dan gaat ie vlammen. Winst in zijn laatste rit.quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
Kleurloos is wel een mooie term om de renner Gesink te omschrijven.quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:06 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Hij heeft lopen sparen voor morgen. Dan gaat ie vlammen. Winst in zijn laatste rit.Ja, altijd een van de fijnste renners van het peloton geweest denk ik. Altijd keihard werken, sympathiek, een gigantische lijst zware tegenslagen waar hij zich altijd weer van terug knokte. Een van de meest waardige Nederlandse sporters van de laatste twintig jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Neequote:Op zondag 8 september 2024 02:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Kleurloos is wel een mooie term om de renner Gesink te omschrijven.
Een pijl zou hier handig bij geweest.quote:Op zondag 8 september 2024 10:55 schreef Idisrom het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie column over Robert op Wielerrevue
dat had ik met bijvoorbeeld Sven Kramer en Ireen Wustquote:Op zondag 8 september 2024 16:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik volgde het wielrennen al langer maar Gesink is wel zo'n beetje de eerste renner die ik vanaf de eerste profwedstrijd op de voet gevolgd heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |