Wat een onzin.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:13 schreef chufi het volgende:
Cilessen vertond niet wat ze zeiden.. Het is nog te vroeg hij was er nog niet klaar voor
Ben je dronken of zijn dit soort posts normaal van je?quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:13 schreef chufi het volgende:
Cilessen vertond niet wat ze zeiden.. Het is nog te vroeg hij was er nog niet klaar voor
dit topic moet ook maar spt ipv vbl.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit topic haalt toch altijd een schrikbarend niveau zodra Barcelona en Real Madrid aftrappen.
Omdat je de enige bent die post tijdens Atleti?quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit topic haalt toch altijd een schrikbarend niveau zodra Barcelona en Real Madrid aftrappen.
Jammer dat ie Robben niet liet lopen in 2014quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mascherano laat zijn man lopen... Dat doet ie wel vaker, kan Cillessen niks aan doen
Barney.gifquote:Op zaterdag 10 september 2016 21:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat je de enige bent die post tijdens Atleti?
gescheurde kontquote:Op zaterdag 10 september 2016 21:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Jammer dat ie Robben niet liet lopen in 2014
Waarmee je dus zegt dat mijn niveau wel hoog is. Hartelijk dank.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat je de enige bent die post tijdens Atleti?
Dat ontken ik ook nietquote:Op zaterdag 10 september 2016 21:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarmee je dus zegt dat mijn niveau wel hoog is. Hartelijk dank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |