quote:Teams en haar managers
AFC Bournemouth - Eddie Howe
Arsenal - Arséne Wenger
Burnley - Sean Dyche
Chelsea - Antonio Conte
Crystal Palace - Alan Pardew
Everton - Ronald Koeman
Hull City - [interim] Mike Phelan
Leicester City - Claudio Ranieri
Liverpool - Jürgen Klopp
Manchester City - Josep Guardiola
Manchester United - José Mourinho
Middlesbrough - Aitor Karanka
Southampton - Claude Puel
Stoke City - Mark Hughes
Sunderland - David Moyes
Swansea City - Francesco Guidolin
Tottenham Hotspur - Mauricio Pochettino
Watford - Walter Mazzarri
West Bromwich Albion - Tony Pulis
West Ham United - Slaven Biliç
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes
Speelschema
Fantasy Premier League
Programma Ziggo Sport![]()
Bravo en Ter Stegen willen allebei dolgraag keepen. Ter Stegen was ook wel toe aan meer dan de CL en die dingen. Bravo is vooral goed in het meevoetballen, Ter Stegen is completer en bezit ook meevoetballende klasse. Bravo is redelijk oud, Ter Stegen in de bloei van zijn carriere. Zit veel snee op.quote:Op zaterdag 10 september 2016 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dan halen ze Cilisen. Lood om oud ijzer.
Heeft ook wel een redelijk gezag op het veld. Zelfs Ibrahimovic deed niet gestoord toen hij geel kreeg.quote:Op zaterdag 10 september 2016 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Clattenburg fluit overigens prima
Logisch, anders kreeg ie rood.quote:Op zaterdag 10 september 2016 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft ook wel een redelijk gezag op het veld. Zelfs Ibrahimovic deed niet gestoord toen hij geel kreeg.
Iddquote:Op zaterdag 10 september 2016 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
3 klasse beter dan Webbquote:Op zaterdag 10 september 2016 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wielrennen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat zullen we straks gaan kijken
Stukkie Leverkusen, Real + PL-wedstrijd. Daarna Juve en Dortmund, tot slot Barca
It's paybackday.quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ook op dat gebied moet Mourinho zich de ogen uit z'n kop schamen.
Er staan 4 wedstrijden op mijn programmaquote:Op zaterdag 10 september 2016 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond kijken we naar Liverpool. Verplicht allemaal.
Wat doen we met de users die niet aanwezig zijn vanavond?quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Lastig. Gun Klopp het beste maar Leicesterquote:Op zaterdag 10 september 2016 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Kielhalenquote:Op zaterdag 10 september 2016 15:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat doen we met de users die niet aanwezig zijn vanavond?
Royerenquote:Op zaterdag 10 september 2016 15:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook naar Heerenveen - Twente kijken. Niet dat iemand zin in Twente heeft nu Ziyech weg is en Unal geblesseerd is.quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Richting Zaandam sturenquote:Op zaterdag 10 september 2016 15:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die zijn pas om 20:45 tochquote:Op zaterdag 10 september 2016 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook naar Heerenveen - Twente kijken. Niet dat iemand zin in Twente heeft nu Ziyech weg is en Unal geblesseerd is.
Liverpool en Barça it is.quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:05 schreef Sked het volgende:
Het kan me oprecht geen reet schelen welke wedstrijden er vanavond allemaal nog zijn
Wat ga je vanavond doen dan, waarde Sked?quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:05 schreef Sked het volgende:
Het kan me oprecht geen reet schelen welke wedstrijden er vanavond allemaal nog zijn
Niks.quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat ga je vanavond doen dan, waarde Sked?
Met angst en beven uitkijken naar morgenquote:Op zaterdag 10 september 2016 15:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat ga je vanavond doen dan, waarde Sked?
In hoekje blijven met deken over je hoofd tot het 18.30 geweest is.quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met angst en beven uitkijken naar morgen
Daar maak ik me allerminst zorgen over.quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met angst en beven uitkijken naar morgen
gewaagdquote:Op zaterdag 10 september 2016 15:09 schreef Ooku het volgende:
Feillani en Rooney zijn echt verschrikkelijk slecht
Martialquote:Op zaterdag 10 september 2016 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie hebben er nog geen geel bij United?
Mourinhoquote:Op zaterdag 10 september 2016 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie hebben er nog geen geel bij United?
United had wel behoefte aan een grote sterke voetballende middenvelderquote:Op zaterdag 10 september 2016 15:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Beetje vreemde aankoop wel die Pogba, dat was nou niet echt wat United leek te missen.
Ik was voor een creatieve middenvelder gegaan.quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:17 schreef NLGooner het volgende:
[..]
United had wel behoefte aan een grote sterke voetballende middenvelder
Ach, beter dan Zenit Burger King.quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Noordlease Stadion moeten we het tegenwoordig noemen
Die hebben ze al.quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik was voor een creatieve middenvelder gegaan.
*Zenit Sint-Petersburger Kingquote:Op zaterdag 10 september 2016 15:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ach, beter dan Zenit Burger King.
Heeft ie ook wel volgens mijquote:Op zaterdag 10 september 2016 15:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik was voor een creatieve middenvelder gegaan.
UNTIL WE SCORE!quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fergie heeft Fergietime geregeld
City speelt voetbal uit de 19e eeuw.quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat zou Mourinho straks zeggen?
Het is de schuld van Clattenburg?
Die heeft z'n kansen gehad vandaag jaquote:Op zaterdag 10 september 2016 15:20 schreef Bolasie het volgende:
ZlatanWat zat die er vaak naast vandaag zeg
Dat is Herrera wel imo.quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Meh, niet een van hoog niveau.
Mata alleenquote:Op zaterdag 10 september 2016 15:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Meh, niet een van hoog niveau.
Vorm beste man bij Tottenham de eerste 3 wedstrijden, die moet zo snel mogelijk wegwezen daar.quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:26 schreef Bolasie het volgende:
Janssen samen met Vormgod op de bank bij Spurs, Lloris is weer terug.
Arsenalquote:Op zaterdag 10 september 2016 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuk potje
Gaan we zo naar Arsenal-Southampton of naar Real?
quote:Op zaterdag 10 september 2016 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Mourinho, "I am very disappointed in the two decisions of Mark [Clattenberg] Bravo should be red card and a penalty. Otamendi is a penalty."
LOL.
Altijd al een hele matige speler geweest.quote:Op zaterdag 10 september 2016 16:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Clasie voegt echt geen flikker toe , is zelfs hinderlijk aanwezig daar
Speelt als Gudelj onder De Boer .quote:Op zaterdag 10 september 2016 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd al een hele matige speler geweest.
Payetgodquote:Op zaterdag 10 september 2016 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
https://my.mixtape.moe/sjzeox.mp4
Oh stop it you. Payet.
quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:18 schreef Bolasie het volgende:
Die Perez is wel een verademing t.o.v. Giroud. Maar ja, wie niet.
Lucas als centrale verdediger watquote:Op zaterdag 10 september 2016 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Mignolet; Clyne, Matip, Lucas, Milner; Wijnaldum, Henderson, Lallana; Mane, Firmino, Sturridge.
Schmeichel; Simpson, Huth, Morgan, Fuchs; Mahrez, Drinkwater, Amartey, Albrighton; Okazaki, Vardy.
Ga je naar het naaktstrand?quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:55 schreef Tagliano het volgende:
Ik schuif mijn broekje alvast een beetje naar beneden
Ik heb een onderbroekje aan.quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je naar het naaktstrand?
Dat is Pep. Positief zijn als iemand duidelijk kut speelt, aan de andere kant bij een goede pot ook niet meteen in de hosanna blijven hangen maar kritisch blijven.quote:
Het is meer dan uitstekend om een beetje genuanceerd te blijven natuurlijk, maar zeggen dat Bravo bij de 1-2 alles wel prima deed is ook niet echt realistisch meerquote:Op zaterdag 10 september 2016 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is Pep. Positief zijn als iemand duidelijk kut speelt, aan de andere kant bij een goede pot ook niet meteen in de hosanna blijven hangen maar kritisch blijven.
Er zit nog wel een verschil tussen positief zijn of gewoon onzin uitslaan. Want hij speelde niet goed vandaag, dat zag iedereen. Is ook niet erg om te benoemen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is Pep. Positief zijn als iemand duidelijk kut speelt, aan de andere kant bij een goede pot ook niet meteen in de hosanna blijven hangen maar kritisch blijven.
Het is gewoon een ''i have your back''.quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zit nog wel een verschil tussen positief zijn of gewoon onzin uitslaan. Want hij speelde niet goed vandaag, dat zag iedereen. Is ook niet erg om te benoemen.
Dan kan hij toch net zo goed iets zeggen van "ja, dit is een fout en het was een ongelukkige wedstrijd, maar ik heb alle vertrouwen in hem en hij zal de komende wedstrijden ook keepen"quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is gewoon een ''i have your back''.
Dat kan ook.quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan kan hij toch net zo goed iets zeggen van "ja, dit is een fout en het was een ongelukkige wedstrijd, maar ik heb alle vertrouwen in hem en hij zal de komende wedstrijden ook keepen"
Dat is ook goddelijk.quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga straks luttele broodjes hamburger verorberen
Dikzak.quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga straks luttele broodjes hamburger verorberen
Ik kan melden dat ik niet echt dik benquote:
Kapsalon?quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb geen avondeten, verdomme. Moet weer wat bestellen zo.
Sushi lijkt mij niks, al heb ik het nog nooit gegetenquote:
Wow. Het is goddelijk voer.quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sushi lijkt mij niks, al heb ik het nog nooit gegeten
Hmmquote:
ZIGGO ZIGGO ZIGGOquote:Op zaterdag 10 september 2016 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, dat was eerder bij Ziggo Sport.
Sportclub Enschede?quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:29 schreef Pascalus het volgende:
Het schijnt dat ze dit nummer bij een amateurclubje uit Enschede ook draaien.
Ik pik de samenvatting mee. Zou een leuke wedstrijd moeten worden.quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Achahbar achter de spits, maar dit even geheel terzijde.
Dat was inderdaad een prima pass.quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een briljante assist op Firmino.
Leicester 3e plek CL, daarna EL.quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
2-0 Maneeeeeee
Liverpool speelt erg fijn.
woehaaaquote:Op zaterdag 10 september 2016 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Klopp verliest andermaal zijn bril.
Ik denk wel dat ze lager eindigen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Leicester 3e plek CL, daarna EL.
In de CL?quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze lager eindigen.
PSG is een prima club voor hem.quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Mahrez had beter naar een andere club kunnen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |