abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 september 2016 @ 14:46:02 #1
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_165223782
Het internet is in rep en roer om een rare gebeurtenis. Overal ter wereld worden sinds een paar dagen zogenaamde 'beast'-bills gevonden. Biljetten in de vorm van 1 dollar biljetten, zelfde papier en inkt alleen met een wel heel erg vreemde boodschap.

Hier alvast een plaatje van zowel de voorkant als de achterkant van de beast bill:

De plekken waar deze vreemde biljetten gevonden zijn zijn voor nu:

- Alle 50 staten van de VS
- Frankrijk
- Denemarken

Kan zijn dat er meer zijn die zich nog niet gemeld hebben.

Het lijkt erop de de bill een apocalyptische gebeurtenis voorspelt welke te gebeuren staat op 14 september.

Aangezien het biljet vol staat met logo’s van corporaties lijkt me een ARG voor een film of zo uitgesloten.

Verder kwam tijdens dezelfde zoektocht het volgende aan bod, een voicemail van de United Nations van eergisteren. General Assembly. De man barst in tranen uit als hij inspreekt dat er een ‘undeclared war’ is uitgebroken. Hij spreekt over WW3.

Hier is de link daarnaar:
https://clyp.it/22rilybj

Het is me nog niet duidelijk of het een met het ander te maken heeft.

Hier de countdown clock, we hebben nog 4,5 dag om uit te vinden wat dit in godsnaam moge voorstellen.
http://www.badselfeater.com

Voor meer achtergrond informatie hier de badselfeater reddit (anagram voor Federal Beast)
https://www.reddit.com/r/badselfeater

En nog een linkje naar iemand die iets met de bills te maken heeft op facebook.
https://www.facebook.com/ThankMrTeeth/posts/658757174287957

Er is nog veel meer te delen maar graag doe ik dat in dit topic als daar animo voor is.

Iemand hier al mee bekend en weet wat dit mag zijn?

Wat opmerkelijk is is dat MrTeeth herhaaldeijk is gevraagd of dit een grap is of niet. En hij spreekt dat het serieus is en dat er grote 'horrors' aan zitten te komen.

Een maker van een ARG communiceert niet omdat hij dan moet toegeven dat het nep is.
pi_165223848
Een apocalyptische gebeurtenis voorspellen? Het lijkt me sterk, zal wel gewoon om een of andere corporate prank gaan die op grote schaal wordt uitgevoerd.
  zaterdag 10 september 2016 @ 14:50:27 #3
139330 TNA
For the stars that shine
  zaterdag 10 september 2016 @ 14:51:24 #4
440653 BarryOSeven
pi_165223876
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 14:49 schreef illusions het volgende:
Een apocalyptische gebeurtenis voorspellen? Het lijkt me sterk, zal wel gewoon om een of andere corporate prank gaan die op grote schaal wordt uitgevoerd.
Lijkt me stug, wat is het motief om jezelf verdacht te maken?
  zaterdag 10 september 2016 @ 14:52:00 #5
440653 BarryOSeven
pi_165223893
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 september 2016 14:50 schreef TNA het volgende:
Leuk kunstprojectje.
Zou kunnen. Wat een beetje vreemd is, is dat die Mr Teeth op zijn facebook pagina blijft volhouden dat het serieus is. Dat doe je niet als artiest me dunkt.
pi_165223947
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 14:51 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Lijkt me stug, wat is het motief om jezelf verdacht te maken?
Hoezo verdacht? De aap is nog niet uit de mouw dus wat kan je erover zeggen? Vrij weinig.
  zaterdag 10 september 2016 @ 14:54:25 #7
440653 BarryOSeven
pi_165223951
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 14:54 schreef illusions het volgende:

[..]

Hoezo verdacht? De aap is nog niet uit de mouw dus wat kan je erover zeggen? Vrij weinig.
Ja dus maak je jezelf verdacht
pi_165223967
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 14:54 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ja dus maak je jezelf verdacht
Verdacht wáárom? Wie wordt waar van verdacht dan? Er is helemaal niks bekend.
pi_165223989
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 14:52 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Zou kunnen. Wat een beetje vreemd is, is dat die Mr Teeth op zijn facebook pagina blijft volhouden dat het serieus is. Dat doe je niet als artiest me dunkt.
Wie zegt dat meneer tand ook de maker hiervan is en geen andere gek die erin meegaat?
  zaterdag 10 september 2016 @ 14:56:56 #10
440653 BarryOSeven
pi_165223994
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 14:55 schreef illusions het volgende:

[..]

Verdacht wáárom? Wie wordt waar van verdacht dan? Er is helemaal niks bekend.
Met alles wat er op dat biljet staat? Van Manhatten Project, alle grote corporaties, verwijzingen naar apocalypse, verwijzingen naar 'het beest' etc. Dat wil je niet al corporatie neem ik aan.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 10 september 2016 @ 14:57:00 #11
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_165223996
Leuk bedacht wel :Y

Even met een grote groep uitproberen hoeveel mensen dit als iets serieus gaan zien :9
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 10 september 2016 @ 14:58:05 #12
440653 BarryOSeven
pi_165224014
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 14:56 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wie zegt dat meneer tand ook de maker hiervan is en geen andere gek die erin meegaat?
Omdat MrTeeth psd's aanlevert met deze bills en plaatjes.

Geen idee hoor, kan gewoon een kunst project zijn maar vind het dan wel erg vreemd dat je dan blijft volharden. Je creëert zo bewust angst.

Die voicemail al geluisterd verder?
pi_165224022
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 14:56 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Met alles wat er op dat biljet staat? Van Manhatten Project, alle grote corporaties, verwijzingen naar apocalypse, verwijzingen naar 'het beest' etc. Dat wil je niet al corporatie neem ik aan.
Ligt er maar aan wat je doel is hé? Snap nog steeds niet waar je dan van "verdacht" zou worden, de ware identiteit van "het beest" bezitten? :')
  zaterdag 10 september 2016 @ 14:58:52 #14
440653 BarryOSeven
pi_165224032
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 14:57 schreef heywoodu het volgende:
Leuk bedacht wel :Y

Even met een grote groep uitproberen hoeveel mensen dit als iets serieus gaan zien :9
Gebeurt wel vaker hoor dit soort vage zooi, is een grote hobby van me. Alleen is deze toch wel anders, want normaal is de maker wel zo netjes om geen paniek te gaan zaaien en huidige politieke kwesties buiten schot te laten.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 10 september 2016 @ 15:00:08 #15
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_165224056
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 14:58 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Gebeurt wel vaker hoor dit soort vage zooi, is een grote hobby van me. Alleen is deze toch wel anders, want normaal is de maker wel zo netjes om geen paniek te gaan zaaien en huidige politieke kwesties buiten schot te laten.
Dat maakt het nu juist zo leuk bedacht :P

Zet wat van dit soort dingen in elkaar met een groep mensen en kijk hoeveel mensen op internet dit helemaal gaan onderzoeken en allerlei theorieën gaan bedenken enzo _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 10 september 2016 @ 15:00:16 #16
440653 BarryOSeven
pi_165224062
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 14:58 schreef illusions het volgende:

[..]

Ligt er maar aan wat je doel is hé? Snap nog steeds niet waar je dan van "verdacht" zou worden, de ware identiteit van "het beest" bezitten? :')
Ja vent. Jij stelt dat het corporaties zijn die zo'n grap de lucht in slingeren. Als je enig verstand van marketing had gehad zou je inzien dat het voor zulke grote spelers niet echt winstgevend is om jezelf in verband te brengen met dit soort occulte handel en verwijzingen naar de apocalypse.

Laten we het andersom stellen, waarom denk jij dan dat het een grap is van corporaties?
  zaterdag 10 september 2016 @ 15:01:33 #17
440653 BarryOSeven
pi_165224083
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:00 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat maakt het nu juist zo leuk bedacht :P

Zet wat van dit soort dingen in elkaar met een groep mensen en kijk hoeveel mensen op internet dit helemaal gaan onderzoeken en allerlei theorieën gaan bedenken enzo _O_
Vraag me af of je daar geen gezeik mee gaat krijgen. Die logo's bijvoorbeeld vallen gewoon onder copyright. Ook dat gebeurt normaliter niet :P
pi_165224099
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:00 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ja vent. Jij stelt dat het corporaties zijn die zo'n grap de lucht in slingeren. Als je enig verstand van marketing had gehad zou je inzien dat het voor zulke grote spelers niet echt winstgevend is om jezelf in verband te brengen met dit soort occulte handel en verwijzingen naar de apocalypse.

Laten we het andersom stellen, waarom denk jij dan dat het een grap is van corporaties?
Omdat het publiciteit oplevert. Als je enig verstand van marketing had gehad zou je inzien dat elke publiciteit goede publiciteit is, ook negatieve. Daarbij zeg je "geen idee hoor" slechts enkele minuten geleden dus weet niet waar je nu ineens je wijsheid vandaan haalt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 14:58 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Want Hillary en Trump is niet actueel?
  zaterdag 10 september 2016 @ 15:04:51 #19
440653 BarryOSeven
pi_165224151
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:02 schreef illusions het volgende:

[..]

Omdat het publiciteit oplevert. Als je enig verstand van marketing had gehad zou je inzien dat elke publiciteit goede publiciteit is, ook negatieve. Daarbij zeg je "geen idee hoor" slechts enkele minuten geleden dus weet niet waar je nu ineens je wijsheid vandaan haalt.

[..]

Want Hillary en Trump is niet actueel?
Wat brengt het Google of Facebook om negatief in de publiciteit te gaan staan. Juist: niets. Ze zijn al monopolisten.

Wat heb je gesnoven man? Ja Hillary en Trump zijn actueel en dat soort zaken worden normaal buiten schot gelaten omdat je op die manier inmengen in het politieke spel niet zo verstandig is voor een grapje.

Kunnen we even ontopic gaan en gewoon serieus reageren trouwens? Bijvoorbeeld mensen die het interessant vinden om te graven in de occulte betekenis van de biljetten en niet meteen een hersenscheet als onderbouwing van het afwijzen gaan multiposten?
  zaterdag 10 september 2016 @ 15:07:17 #20
440653 BarryOSeven
pi_165224180
Hier trouwens nog een uitleg van iemand die veel van de symboliek heeft onderzocht:

pi_165224195
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:04 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Wat brengt het Google of Facebook om negatief in de publiciteit te gaan staan. Juist: niets. Ze zijn al monopolisten.

Wat heb je gesnoven man? Ja Hillary en Trump zijn actueel en dat soort zaken worden normaal buiten schot gelaten omdat je op die manier inmengen in het politieke spel niet zo verstandig is voor een grapje.

Kunnen we even ontopic gaan en gewoon serieus reageren trouwens? Bijvoorbeeld mensen die het interessant vinden om te graven in de occulte betekenis van de biljetten en niet meteen een hersenscheet als onderbouwing van het afwijzen gaan multiposten?
Ok dat van die actuele politiek heb ik even verkeerd gelezen, mijn excuses.

Wie heeft het verder over Google of Facebook? Dat zeg ik toch helemaal niet?
  zaterdag 10 september 2016 @ 15:09:23 #22
440653 BarryOSeven
pi_165224204
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:08 schreef illusions het volgende:

[..]

Ok dat van die actuele politiek heb ik even verkeerd gelezen, mijn excuses.

Wie heeft het verder over Google of Facebook? Dat zeg ik toch helemaal niet?
Die staan op de biljetten. Alle grote corporaties. Je krijgt een gigantische claim aan je broek als je dit als bedrijf gaat doen als marketing stunt.
pi_165224319
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:09 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Die staan op de biljetten. Alle grote corporaties. Je krijgt een gigantische claim aan je broek als je dit als bedrijf gaat doen als marketing stunt.
Nee hoor, veel van die logo's zijn gewoon vrij te gebruiken. Kijk eens op elk nieuwsartikel van Fok, ik zie daar een hoop van die logo's terugkomen, jij niet? Daarnaast doet de eigenaar niet echt veel moeite om zijn locatie te maskeren, het is gehost bij Digital Ocean, een Amerikaans bedrijf op een server in New York - zou iemand dat doen die anoniem wil blijven? Ik zie er weinig complot in.
  zaterdag 10 september 2016 @ 15:19:56 #24
440653 BarryOSeven
pi_165224353
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:18 schreef illusions het volgende:

[..]

Nee hoor, veel van die logo's zijn gewoon vrij te gebruiken. Kijk eens op elk nieuwsartikel van Fok, ik zie daar een hoop van die logo's terugkomen, jij niet? Daarnaast doet de eigenaar niet echt veel moeite om zijn locatie te maskeren, het is gehost bij Digital Ocean, een Amerikaans bedrijf op een server in New York - zou iemand dat doen die anoniem wil blijven? Ik zie er weinig complot in.
Het is niet zo ingewikkeld om anoniem een hosting te regelen.

Verder hoeft het ook geen complot te zijn maar ben nu wel enorm geïnteresseerd wat het dan wel is.

Mr. Teeth heeft een nieuwe facebook post gedaan met dit:

Op de achtergrond lijkt het alsof je een of ander logboek ziet.

Betreffende die logo's ik zie geen CNN logo op Fok staan bijvoorbeeld. Plus dat het wel wat anders is om andermans logo te gaan gebruiken in negatieve/occulte context.
pi_165224403
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:19 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Het is niet zo ingewikkeld om anoniem een hosting te regelen.

Verder hoeft het ook geen complot te zijn maar ben nu wel enorm geïnteresseerd wat het dan wel is.

Mr. Teeth heeft een nieuwe facebook post gedaan met dit:

[ afbeelding ]

Op de achtergrond lijkt het alsof je een of ander logboek ziet.

Betreffende die logo's ik zie geen CNN logo op Fok staan bijvoorbeeld. Plus dat het wel wat anders is om andermans logo te gaan gebruiken in negatieve/occulte context.
Dat is ook niet zo moeilijk, maar niet heel slim als je een anti-VS/anti-kapitalisme lastercampagne gaat voeren en daarbij dus voorgenoemde bedrijven en personen wilt impliceren c.q. smaad.

Misschien een nieuw computerspel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')