abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 september 2016 @ 14:46:02 #1
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_165223782
Het internet is in rep en roer om een rare gebeurtenis. Overal ter wereld worden sinds een paar dagen zogenaamde 'beast'-bills gevonden. Biljetten in de vorm van 1 dollar biljetten, zelfde papier en inkt alleen met een wel heel erg vreemde boodschap.

Hier alvast een plaatje van zowel de voorkant als de achterkant van de beast bill:

De plekken waar deze vreemde biljetten gevonden zijn zijn voor nu:

- Alle 50 staten van de VS
- Frankrijk
- Denemarken

Kan zijn dat er meer zijn die zich nog niet gemeld hebben.

Het lijkt erop de de bill een apocalyptische gebeurtenis voorspelt welke te gebeuren staat op 14 september.

Aangezien het biljet vol staat met logo’s van corporaties lijkt me een ARG voor een film of zo uitgesloten.

Verder kwam tijdens dezelfde zoektocht het volgende aan bod, een voicemail van de United Nations van eergisteren. General Assembly. De man barst in tranen uit als hij inspreekt dat er een ‘undeclared war’ is uitgebroken. Hij spreekt over WW3.

Hier is de link daarnaar:
https://clyp.it/22rilybj

Het is me nog niet duidelijk of het een met het ander te maken heeft.

Hier de countdown clock, we hebben nog 4,5 dag om uit te vinden wat dit in godsnaam moge voorstellen.
http://www.badselfeater.com

Voor meer achtergrond informatie hier de badselfeater reddit (anagram voor Federal Beast)
https://www.reddit.com/r/badselfeater

En nog een linkje naar iemand die iets met de bills te maken heeft op facebook.
https://www.facebook.com/ThankMrTeeth/posts/658757174287957

Er is nog veel meer te delen maar graag doe ik dat in dit topic als daar animo voor is.

Iemand hier al mee bekend en weet wat dit mag zijn?

Wat opmerkelijk is is dat MrTeeth herhaaldeijk is gevraagd of dit een grap is of niet. En hij spreekt dat het serieus is en dat er grote 'horrors' aan zitten te komen.

Een maker van een ARG communiceert niet omdat hij dan moet toegeven dat het nep is.
pi_165223848
Een apocalyptische gebeurtenis voorspellen? Het lijkt me sterk, zal wel gewoon om een of andere corporate prank gaan die op grote schaal wordt uitgevoerd.
  zaterdag 10 september 2016 @ 14:50:27 #3
139330 TNA
For the stars that shine
  zaterdag 10 september 2016 @ 14:51:24 #4
440653 BarryOSeven
pi_165223876
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 14:49 schreef illusions het volgende:
Een apocalyptische gebeurtenis voorspellen? Het lijkt me sterk, zal wel gewoon om een of andere corporate prank gaan die op grote schaal wordt uitgevoerd.
Lijkt me stug, wat is het motief om jezelf verdacht te maken?
  zaterdag 10 september 2016 @ 14:52:00 #5
440653 BarryOSeven
pi_165223893
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 september 2016 14:50 schreef TNA het volgende:
Leuk kunstprojectje.
Zou kunnen. Wat een beetje vreemd is, is dat die Mr Teeth op zijn facebook pagina blijft volhouden dat het serieus is. Dat doe je niet als artiest me dunkt.
pi_165223947
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 14:51 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Lijkt me stug, wat is het motief om jezelf verdacht te maken?
Hoezo verdacht? De aap is nog niet uit de mouw dus wat kan je erover zeggen? Vrij weinig.
  zaterdag 10 september 2016 @ 14:54:25 #7
440653 BarryOSeven
pi_165223951
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 14:54 schreef illusions het volgende:

[..]

Hoezo verdacht? De aap is nog niet uit de mouw dus wat kan je erover zeggen? Vrij weinig.
Ja dus maak je jezelf verdacht
pi_165223967
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 14:54 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ja dus maak je jezelf verdacht
Verdacht wáárom? Wie wordt waar van verdacht dan? Er is helemaal niks bekend.
pi_165223989
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 14:52 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Zou kunnen. Wat een beetje vreemd is, is dat die Mr Teeth op zijn facebook pagina blijft volhouden dat het serieus is. Dat doe je niet als artiest me dunkt.
Wie zegt dat meneer tand ook de maker hiervan is en geen andere gek die erin meegaat?
  zaterdag 10 september 2016 @ 14:56:56 #10
440653 BarryOSeven
pi_165223994
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 14:55 schreef illusions het volgende:

[..]

Verdacht wáárom? Wie wordt waar van verdacht dan? Er is helemaal niks bekend.
Met alles wat er op dat biljet staat? Van Manhatten Project, alle grote corporaties, verwijzingen naar apocalypse, verwijzingen naar 'het beest' etc. Dat wil je niet al corporatie neem ik aan.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 10 september 2016 @ 14:57:00 #11
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_165223996
Leuk bedacht wel :Y

Even met een grote groep uitproberen hoeveel mensen dit als iets serieus gaan zien :9
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 10 september 2016 @ 14:58:05 #12
440653 BarryOSeven
pi_165224014
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 14:56 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wie zegt dat meneer tand ook de maker hiervan is en geen andere gek die erin meegaat?
Omdat MrTeeth psd's aanlevert met deze bills en plaatjes.

Geen idee hoor, kan gewoon een kunst project zijn maar vind het dan wel erg vreemd dat je dan blijft volharden. Je creëert zo bewust angst.

Die voicemail al geluisterd verder?
pi_165224022
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 14:56 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Met alles wat er op dat biljet staat? Van Manhatten Project, alle grote corporaties, verwijzingen naar apocalypse, verwijzingen naar 'het beest' etc. Dat wil je niet al corporatie neem ik aan.
Ligt er maar aan wat je doel is hé? Snap nog steeds niet waar je dan van "verdacht" zou worden, de ware identiteit van "het beest" bezitten? :')
  zaterdag 10 september 2016 @ 14:58:52 #14
440653 BarryOSeven
pi_165224032
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 14:57 schreef heywoodu het volgende:
Leuk bedacht wel :Y

Even met een grote groep uitproberen hoeveel mensen dit als iets serieus gaan zien :9
Gebeurt wel vaker hoor dit soort vage zooi, is een grote hobby van me. Alleen is deze toch wel anders, want normaal is de maker wel zo netjes om geen paniek te gaan zaaien en huidige politieke kwesties buiten schot te laten.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 10 september 2016 @ 15:00:08 #15
284411 crew  heywoodu
pi_165224056
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 14:58 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Gebeurt wel vaker hoor dit soort vage zooi, is een grote hobby van me. Alleen is deze toch wel anders, want normaal is de maker wel zo netjes om geen paniek te gaan zaaien en huidige politieke kwesties buiten schot te laten.
Dat maakt het nu juist zo leuk bedacht :P

Zet wat van dit soort dingen in elkaar met een groep mensen en kijk hoeveel mensen op internet dit helemaal gaan onderzoeken en allerlei theorieën gaan bedenken enzo _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  zaterdag 10 september 2016 @ 15:00:16 #16
440653 BarryOSeven
pi_165224062
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 14:58 schreef illusions het volgende:

[..]

Ligt er maar aan wat je doel is hé? Snap nog steeds niet waar je dan van "verdacht" zou worden, de ware identiteit van "het beest" bezitten? :')
Ja vent. Jij stelt dat het corporaties zijn die zo'n grap de lucht in slingeren. Als je enig verstand van marketing had gehad zou je inzien dat het voor zulke grote spelers niet echt winstgevend is om jezelf in verband te brengen met dit soort occulte handel en verwijzingen naar de apocalypse.

Laten we het andersom stellen, waarom denk jij dan dat het een grap is van corporaties?
  zaterdag 10 september 2016 @ 15:01:33 #17
440653 BarryOSeven
pi_165224083
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:00 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat maakt het nu juist zo leuk bedacht :P

Zet wat van dit soort dingen in elkaar met een groep mensen en kijk hoeveel mensen op internet dit helemaal gaan onderzoeken en allerlei theorieën gaan bedenken enzo _O_
Vraag me af of je daar geen gezeik mee gaat krijgen. Die logo's bijvoorbeeld vallen gewoon onder copyright. Ook dat gebeurt normaliter niet :P
pi_165224099
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:00 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ja vent. Jij stelt dat het corporaties zijn die zo'n grap de lucht in slingeren. Als je enig verstand van marketing had gehad zou je inzien dat het voor zulke grote spelers niet echt winstgevend is om jezelf in verband te brengen met dit soort occulte handel en verwijzingen naar de apocalypse.

Laten we het andersom stellen, waarom denk jij dan dat het een grap is van corporaties?
Omdat het publiciteit oplevert. Als je enig verstand van marketing had gehad zou je inzien dat elke publiciteit goede publiciteit is, ook negatieve. Daarbij zeg je "geen idee hoor" slechts enkele minuten geleden dus weet niet waar je nu ineens je wijsheid vandaan haalt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 14:58 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Want Hillary en Trump is niet actueel?
  zaterdag 10 september 2016 @ 15:04:51 #19
440653 BarryOSeven
pi_165224151
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:02 schreef illusions het volgende:

[..]

Omdat het publiciteit oplevert. Als je enig verstand van marketing had gehad zou je inzien dat elke publiciteit goede publiciteit is, ook negatieve. Daarbij zeg je "geen idee hoor" slechts enkele minuten geleden dus weet niet waar je nu ineens je wijsheid vandaan haalt.

[..]

Want Hillary en Trump is niet actueel?
Wat brengt het Google of Facebook om negatief in de publiciteit te gaan staan. Juist: niets. Ze zijn al monopolisten.

Wat heb je gesnoven man? Ja Hillary en Trump zijn actueel en dat soort zaken worden normaal buiten schot gelaten omdat je op die manier inmengen in het politieke spel niet zo verstandig is voor een grapje.

Kunnen we even ontopic gaan en gewoon serieus reageren trouwens? Bijvoorbeeld mensen die het interessant vinden om te graven in de occulte betekenis van de biljetten en niet meteen een hersenscheet als onderbouwing van het afwijzen gaan multiposten?
  zaterdag 10 september 2016 @ 15:07:17 #20
440653 BarryOSeven
pi_165224180
Hier trouwens nog een uitleg van iemand die veel van de symboliek heeft onderzocht:

pi_165224195
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:04 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Wat brengt het Google of Facebook om negatief in de publiciteit te gaan staan. Juist: niets. Ze zijn al monopolisten.

Wat heb je gesnoven man? Ja Hillary en Trump zijn actueel en dat soort zaken worden normaal buiten schot gelaten omdat je op die manier inmengen in het politieke spel niet zo verstandig is voor een grapje.

Kunnen we even ontopic gaan en gewoon serieus reageren trouwens? Bijvoorbeeld mensen die het interessant vinden om te graven in de occulte betekenis van de biljetten en niet meteen een hersenscheet als onderbouwing van het afwijzen gaan multiposten?
Ok dat van die actuele politiek heb ik even verkeerd gelezen, mijn excuses.

Wie heeft het verder over Google of Facebook? Dat zeg ik toch helemaal niet?
  zaterdag 10 september 2016 @ 15:09:23 #22
440653 BarryOSeven
pi_165224204
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:08 schreef illusions het volgende:

[..]

Ok dat van die actuele politiek heb ik even verkeerd gelezen, mijn excuses.

Wie heeft het verder over Google of Facebook? Dat zeg ik toch helemaal niet?
Die staan op de biljetten. Alle grote corporaties. Je krijgt een gigantische claim aan je broek als je dit als bedrijf gaat doen als marketing stunt.
pi_165224319
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:09 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Die staan op de biljetten. Alle grote corporaties. Je krijgt een gigantische claim aan je broek als je dit als bedrijf gaat doen als marketing stunt.
Nee hoor, veel van die logo's zijn gewoon vrij te gebruiken. Kijk eens op elk nieuwsartikel van Fok, ik zie daar een hoop van die logo's terugkomen, jij niet? Daarnaast doet de eigenaar niet echt veel moeite om zijn locatie te maskeren, het is gehost bij Digital Ocean, een Amerikaans bedrijf op een server in New York - zou iemand dat doen die anoniem wil blijven? Ik zie er weinig complot in.
  zaterdag 10 september 2016 @ 15:19:56 #24
440653 BarryOSeven
pi_165224353
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:18 schreef illusions het volgende:

[..]

Nee hoor, veel van die logo's zijn gewoon vrij te gebruiken. Kijk eens op elk nieuwsartikel van Fok, ik zie daar een hoop van die logo's terugkomen, jij niet? Daarnaast doet de eigenaar niet echt veel moeite om zijn locatie te maskeren, het is gehost bij Digital Ocean, een Amerikaans bedrijf op een server in New York - zou iemand dat doen die anoniem wil blijven? Ik zie er weinig complot in.
Het is niet zo ingewikkeld om anoniem een hosting te regelen.

Verder hoeft het ook geen complot te zijn maar ben nu wel enorm geïnteresseerd wat het dan wel is.

Mr. Teeth heeft een nieuwe facebook post gedaan met dit:

Op de achtergrond lijkt het alsof je een of ander logboek ziet.

Betreffende die logo's ik zie geen CNN logo op Fok staan bijvoorbeeld. Plus dat het wel wat anders is om andermans logo te gaan gebruiken in negatieve/occulte context.
pi_165224403
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:19 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Het is niet zo ingewikkeld om anoniem een hosting te regelen.

Verder hoeft het ook geen complot te zijn maar ben nu wel enorm geïnteresseerd wat het dan wel is.

Mr. Teeth heeft een nieuwe facebook post gedaan met dit:

[ afbeelding ]

Betreffende die logo's ik zie geen CNN logo op Fok staan bijvoorbeeld. Plus dat het wel wat anders is om andermans logo te gaan gebruiken in negatieve/occulte context.
Dat is ook niet zo moeilijk, maar niet heel slim als je een anti-VS/anti-kapitalisme lastercampagne gaat voeren en daarbij dus voorgenoemde bedrijven en personen wilt impliceren c.q. smaad.

Misschien een nieuw computerspel?
  zaterdag 10 september 2016 @ 15:26:48 #26
440653 BarryOSeven
pi_165224454
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:22 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat is ook niet zo moeilijk, maar niet heel slim als je een anti-VS/anti-kapitalisme lastercampagne gaat voeren en daarbij dus voorgenoemde bedrijven en personen wilt impliceren c.q. smaad.

Misschien een nieuw computerspel?
Ja hoop op zoiets maar denk het niet. Voor een game geldt hetzelfde: laat dan die logo's achterwege om geen gezeik te krijgen.

Maar denk dat we er ook niet achter gaan komen binnen 4 dagen. Waar we wel achter kunnen komen is wat de biljetten betekenen of het nou een hoax is of niet.

Opvallend in mijn laatste post met dat rode logboek:

Onder de adelaar is Europa er nog, onder de gebroken sleutel is Europa weg.

Het laatste plaatje suggereert dus dat Europa de lul is. Althans dat denk ik er in te zien.
pi_165224486
"Het internet is rep en roer" haha
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_165224489
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:26 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ja hoop op zoiets maar denk het niet. Voor een game geldt hetzelfde: laat dan die logo's achterwege om geen gezeik te krijgen.

Maar denk dat we er ook niet achter gaan komen binnen 4 dagen. Waar we wel achter kunnen komen is wat de biljetten betekenen of het nou een hoax is of niet.

Opvallend in mijn laatste post met dat rode logboek:

Het laatste plaatje suggereert dus dat Europa de lul is. Althans dat denk ik er in te zien.
Maar Spanje is er nog wel, zit ik in ieder geval veilig. :+
pi_165224499
hoe weet je dat "zelfde papier en inkt"?

hoe weet je dat die vm legit is?
pi_165224502
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:28 schreef Rezania het volgende:
Dit idd _O- _O-
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zaterdag 10 september 2016 @ 15:31:21 #31
440653 BarryOSeven
pi_165224529
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:29 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dit idd _O- _O-
Huilen :') Nog wat bij te dragen verder?
  zaterdag 10 september 2016 @ 15:32:22 #32
440653 BarryOSeven
pi_165224552
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:29 schreef Drug het volgende:
hoe weet je dat "zelfde papier en inkt"?

hoe weet je dat die vm legit is?
Mensen die dat biljet hebben hebben het naast normale dollar biljetten gelegd. Het is hetzelfde soort papier en formaat.
pi_165224627
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:32 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Mensen die dat biljet hebben hebben het naast normale dollar biljetten gelegd. Het is hetzelfde soort papier en formaat.
o maar een vergelijking met het oog dus, het lijkt erop, maar niet aantoonbaar dezelfde materialen. ja, in Napels kunnen ze ook zulk soort dingen drukken

en die voicemail? is gewoon een audio, hoezo komt dat per se van un?
  zaterdag 10 september 2016 @ 15:38:25 #34
440653 BarryOSeven
pi_165224653
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:37 schreef Drug het volgende:

[..]

o maar een vergelijking met het oog dus, het lijkt erop, maar niet aantoonbaar dezelfde materialen. ja, in Napels kunnen ze ook zulk soort dingen drukken

en die voicemail? is gewoon een audio, hoezo komt dat per se van un?
Ja geen serieuze labproef of zo.

Die voicemail werd op dezelfde facebook page gepost van MrTeeth. Geen idee of het er iets mee van doen heeft. Behalve dat het onderwerp wel overeen komt.
pi_165224655
Misschien een uitgekiende marketingstunt voor een nieuwe game?
pi_165224667
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
Dit. As i said. :9
  zaterdag 10 september 2016 @ 15:42:34 #37
440653 BarryOSeven
pi_165224733
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
Ja er zijn wel eerder van dit soort ARGs geweest voor films of games. Alleen hadden die toch allemaal een verschil dat ze geen gebruik maakten van logo's van grote bedrijven of zich ook niet bemoeiden met het huidige politiek.

Dit lijkt het allemaal wel anders te doen, naast dat een van de makers herhaaldelijk vermeldt dat het geen ARG is maar serieus.
  zaterdag 10 september 2016 @ 15:44:51 #38
440653 BarryOSeven
pi_165224770
quote:
The message of these bills is far more clear than you realize.

We have read your theories and posts and there are various people who get what we are about and understand what they are about to see and hear. But most of you are dwelling in darkness and seem incapable of understanding our bill or discerning why we have distributed it.
We will all hate the horror of September 14th.

But there will be those of you understand why we have exposed ourselves to the nation and called you to account.

Do not hate the Messengers.
pi_165224775
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:42 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ja er zijn wel eerder van dit soort ARGs geweest voor films of games. Alleen hadden die toch allemaal een verschil dat ze geen gebruik maakten van logo's van grote bedrijven of zich ook niet bemoeiden met het huidige politiek.

Dit lijkt het allemaal wel anders te doen, naast dat een van de makers herhaaldelijk vermeldt dat het geen ARG is maar serieus.
Ja, vanzelfsprekend zegt hij dat.
We zullen het binnenkort weten :Y
pi_165224793
denk niet dat het marketing is voor een film of game, tenzij maybe iets totaal indie ofzo
  zaterdag 10 september 2016 @ 15:46:43 #41
440653 BarryOSeven
pi_165224800
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, vanzelfsprekend zegt hij dat.
We zullen het binnenkort weten :Y
Is niet zo vanzelfsprekend omdat je dan liegt. Gebruikelijk is dat zo'n puzzel het publieke wordt ingeworpen en dan nooit iemand meer iets van de maker hoort.

Maar goed we zullen zien, 99% van de kerel was het een hoax dat zal deze ook wel zijn.

Toch blijf ik dit wel mateloos interessant vinden, maar wellicht is dat wel een of ander vaag autistisch trekje als ik de animo hier zo peil :P
  zaterdag 10 september 2016 @ 15:48:44 #42
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_165224840
Ik vernier een politiek-sociaalkritisch kunstproject.
Heeft Banksy ook niet eens mock bankbiljetten laten drukken? Komt volgens mij ook terug in Exit through the Gift Shop.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 10 september 2016 @ 15:53:05 #43
440653 BarryOSeven
pi_165224897
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:48 schreef Copycat het volgende:
Ik vernier een politiek-sociaalkritisch kunstproject.
Heeft Banksy ook niet eens mock bankbiljetten laten drukken? Komt volgens mij ook terug in Exit through the Gift Shop.
Geen idee, hij maakt wel mooi werk trouwens. Het zou kunnen dat het kunst is maar dan wel vreemd om door te gaan met je fear-mongering als mensen er naar vragen.

"The horrors of 14 september"

Ben wel erg benieuwd wat dat moge zijn.
  zaterdag 10 september 2016 @ 15:54:00 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_165224910
Ik vind mensen die zich door dit soort dingen angst laten aanjagen wel een beetje simpeltjes, hoor.
  zaterdag 10 september 2016 @ 15:55:40 #45
440653 BarryOSeven
pi_165224929
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:54 schreef Copycat het volgende:
Ik vind menses die zich door dit soort dingen angst laten aanjagen wel een beetje simpeltjes, hoor.
Nouja men kan daar allerlei redenen toe hebben. Lijkt me eerder respectloos van de kunstenaar om geen helderheid te verschaffen aan mensen die daar behoefte aan hebben door zijn werk.

Vind dat je de verkeerde aankijkt in deze.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 10 september 2016 @ 15:57:28 #46
284411 crew  heywoodu
pi_165224949
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:53 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Geen idee, hij maakt wel mooi werk trouwens. Het zou kunnen dat het kunst is maar dan wel vreemd om door te gaan met je fear-mongering als mensen er naar vragen.

"The horrors of 14 september"

Ben wel erg benieuwd wat dat moge zijn.
Helemaal niks. Het wordt komende week 14 september, dat duurt een uurtje of 24 uur, en dan wordt het 15 september en is er helemaal niks aan de hand geweest. En nee, als toevallig op 14 september ergens iemand "namens IS" de keel doorsnijdt ofzo lijkt het me nog steeds dat dat helemaal niks met deze biljetjes te maken heeft :+
pi_165224961
quote:
4s.gif Op zaterdag 10 september 2016 14:46 schreef BarryOSeven het volgende:
Het internet is in rep en roer om een rare gebeurtenis. Overal ter wereld worden sinds een paar dagen zogenaamde 'beast'-bills gevonden. Biljetten in de vorm van 1 dollar biljetten, zelfde papier en inkt alleen met een wel heel erg vreemde boodschap.

De plekken waar deze vreemde biljetten gevonden zijn zijn voor nu:

- Alle 50 staten van de VS
- Frankrijk
- Denemarken
En in hoeveel Franse en Deense staten?

Ik ben ze nog nooit tegengekomen en ben ook niet in rep en roer. :')
  zaterdag 10 september 2016 @ 15:59:53 #48
440653 BarryOSeven
pi_165224972
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:57 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Helemaal niks. Het wordt komende week 14 september, dat duurt een uurtje of 24 uur, en dan wordt het 15 september en is er helemaal niks aan de hand geweest. En nee, als toevallig op 14 september ergens iemand "namens IS" de keel doorsnijdt ofzo lijkt het me nog steeds dat dat helemaal niks met deze biljetjes te maken heeft :+
Hmmpf je maakt het sentiment kapot :+
pi_165224978
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:58 schreef Nober het volgende:

[..]

Staten? Anyway, het gaat over de laatste paar dagen zogenaamd, weet niet of je recentelijk in Frankrijk bent geweest?
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 10 september 2016 @ 16:00:30 #50
284411 crew  heywoodu
pi_165224981
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:59 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Hmmpf je maakt het sentiment kapot :+
:D
  zaterdag 10 september 2016 @ 16:01:12 #51
440653 BarryOSeven
pi_165224992
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:58 schreef Nober het volgende:

[..]

Geen idee
pi_165225000
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:31 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Huilen :') Nog wat bij te dragen verder?
Huilen van het lachen idd.
En nee, ik heb verder niks bij te dragen aan nonsens.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zaterdag 10 september 2016 @ 16:02:25 #53
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_165225013
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:55 schreef BarryOSeven het volgende:

Nouja men kan daar allerlei redenen toe hebben. Lijkt me eerder respectloos van de kunstenaar om geen helderheid te verschaffen aan mensen die daar behoefte aan hebben door zijn werk.

Ja, inderdaad. De belangrijkste rol van een kunstenaar is zijn werk te duiden. Duidelijkheid met je vage kunstgedoe.
pi_165225015
Er gaat geen ene kut gebeuren.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 10 september 2016 @ 16:04:02 #55
440653 BarryOSeven
pi_165225028
Goed het is dus niet mogelijk in te gaan op deze puzzel. Beetje jammer.
  zaterdag 10 september 2016 @ 16:06:46 #56
440653 BarryOSeven
pi_165225072
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 16:01 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Huilen van het lachen idd.
En nee, ik heb verder niks bij te dragen aan nonsens.
Wat moet jij een ontzettend leuk leven hebben :')
pi_165225103
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 16:04 schreef BarryOSeven het volgende:
Goed het is dus niet mogelijk in te gaan op deze puzzel. Beetje jammer.
Ik vind het best leuk hoor, dit soort raadselachtige projecten. Alleen denk ik vaak dat er iets van marketing achter zit. Maar leuk om er in te duiken :)
  zaterdag 10 september 2016 @ 16:09:47 #58
440653 BarryOSeven
pi_165225134
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 16:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vind het best leuk hoor, dit soort raadselachtige projecten. Alleen denk ik vaak dat er iets van marketing achter zit. Maar leuk om er in te duiken :)
Ja uiteindelijk blijkt het vaak wel zoiets te zijn. Toch is het ook in dat geval de kunst uit te vinden wat er bedoeld wordt en bijvoorbeeld de film of game te raden.

Tot op heden loopt alles dood helaas :P
pi_165225482
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 16:09 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ja uiteindelijk blijkt het vaak wel zoiets te zijn. Toch is het ook in dat geval de kunst uit te vinden wat er bedoeld wordt en bijvoorbeeld de film of game te raden.

Tot op heden loopt alles dood helaas :P
Wel een prima BNW-onderwerp :) .
pi_165228442
ik heb even die uitleg van die symboliek gecheckt, het doet allemaal wat denken aan de thematiek die hier aan bod komt. (en vast op andere sites ook, ik zit er niet zo diep in allemaal, maar heb weleens door die a.c. geskimd.)
  zaterdag 10 september 2016 @ 19:01:08 #61
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_165228894
Ik gok op een album van een of andere nog vrij onbekende rapper!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_165229150
Welke bedrijven zijn het nou eigenlijk TS? Ik zie ze namelijk niet.
  zaterdag 10 september 2016 @ 19:15:04 #63
440653 BarryOSeven
pi_165229207
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 19:12 schreef Frits_Teddy het volgende:
Welke bedrijven zijn het nou eigenlijk TS? Ik zie ze namelijk niet.

Links van Hillary en rechts van Trump in het witte stuk.

Verder nog Disney en Apple onderin naast Mammon
pi_165229298
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 19:15 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Nu zie ik het ja, heb me net echt scheel zitten staren. Denk door desinteresse. Mooi kunstwerk wel.
pi_165230992
Ik weet niet, maar op dat ene plaatje had ik liever gezien dat Europa er nog was en een ander werelddeel niet. :@

Overigens wel raar om zoiets in de VS overal te verspreiden als kennelijk in Europa de poep de ventilator raakt. Dat snap ik dan weer niet.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_165232000
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:19 schreef BarryOSeven het volgende:

Dat is dat logboek kennelijk.
  zaterdag 10 september 2016 @ 22:13:14 #67
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_165234136
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 19:15 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

btw betreft het ook echte biljetten wat in omloop zijn?
bedoel uitgeprint of alleen van dit soort plaatjes op het internet?
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 10 september 2016 @ 22:16:34 #68
284411 crew  heywoodu
pi_165234226
Als je googled op badselfeater staat dit topic overigens bovenaan en verder zie ik alleen wat vage meuk voorbij komen, ik had door de OP wel verwacht dat het ook echt een ding was online, maar dat valt allemaal vies tegen :+
  zaterdag 10 september 2016 @ 22:27:04 #69
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_165234459
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 22:16 schreef heywoodu het volgende:
Als je googled op badselfeater staat dit topic overigens bovenaan en verder zie ik alleen wat vage meuk voorbij komen, ik had door de OP wel verwacht dat het ook echt een ding was online, maar dat valt allemaal vies tegen :+
8-) die vage meuk hoort nu eenmaal bij het BNW gehalte!
  zaterdag 10 september 2016 @ 22:36:29 #70
411541 Boy_Zonderman
Uit het woelige leven van...
pi_165234650
Als kunstproject is het best leuk gedaan... :Y
"I came here to smoke bubblegum and kick ass. Unfortunately I'm out of bubblegum."
pi_165235738
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 22:16 schreef heywoodu het volgende:
Het staat op reddit en op FOK!; nou dan is het iets om serieus rekening mee te houden!! :+
pi_165235756
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 22:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

btw betreft het ook echte biljetten wat in omloop zijn?
bedoel uitgeprint of alleen van dit soort plaatjes op het internet?
Volgens de thread op reddit zijn dit biljetten die verspreid over meerdere staten gevonden zijn door mensen.
  zaterdag 10 september 2016 @ 23:20:09 #73
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_165235883
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 september 2016 23:15 schreef Geralt het volgende:

[..]

Volgens de thread op reddit zijn dit biljetten die verspreid over meerdere staten gevonden zijn door mensen.
Juist maar de plaatjes geven toch duidelijk een op pc in elkaar gezet plaatje weer.

Waarom vraag ik het namelijk.
Wie verspreid het dan, ik bedoel waar zijn die dingen gevonden, werden die gewoon uitgedeeld of vond men dat in een brievenbus weer..
Ik noem maar wat dingen op ;)
pi_165235943
Geen idee. Ik zag op reddit net deze voorbij komen:

Dat eerder geposte plaatje was deze:

Daar heeft iemand dat logo van wikileaks overheen geplakt. Past prima zo te zien. Ik herkende het niet overigens. Dat komt wellicht ook omdat ik hun logo niet kende :@ :P

Staat er iets op stapel qua wikileaks dat die weer eens iets bekend gaan maken of iets?
  zaterdag 10 september 2016 @ 23:37:53 #75
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_165236455
14.09.2016

14(5) + 9 + 2016(9)= (9+5+9)= 23 één van de favoriete nummers. The hanged man in tarot is ook nummer 23. Die zie je ook op het biljet dacht ik en de vallende man van 9.11

Spooky.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 10 september 2016 @ 23:49:22 #76
440653 BarryOSeven
pi_165236714
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 september 2016 23:22 schreef Geralt het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Daar heeft iemand dat logo van wikileaks overheen geplakt. Past prima zo te zien. Ik herkende het niet overigens. Dat komt wellicht ook omdat ik hun logo niet kende :@ :P

Staat er iets op stapel qua wikileaks dat die weer eens iets bekend gaan maken of iets?
:Y

Assange belooft al twee manden de DNC Nuke. De release die Hillary doet laat stoppen met de verkiezingen volgens hemzelf.

Gisteren kwam al langs dat WikiLeaks 100000 files aan het factchecken is.
pi_165236723
DNC nuke? Wat is dat precies? :@
pi_165236735
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 september 2016 20:58 schreef Geralt het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dat is dat logboek kennelijk.
De rest op deze site:

http://caseantiques.com/i(...)-document-archive-2/

Slavenhandel en katoenplukresultaten
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 10 september 2016 @ 23:51:04 #79
440653 BarryOSeven
pi_165236755
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 september 2016 23:49 schreef Geralt het volgende:
DNC nuke? Wat is dat precies? :@
De bestanden die zo gevoelig zouden zijn dat ze Democratic National Convention en Clinton Foundation en hun corruptie volledig kapot zouden maken. Maar dat is volgens WikiLeaks zelf.

Speculaties zijn: Bewijs dat ze achter ISIS zitten, Bewijs dat 9/11 een false flag is. Zoiets.

Rusland zegt al tijden dat ze bewijs hebben en dat ze dat op de 15e verjaardag van 9/11 willen openbaren. Maar goed we wachten af.
pi_165236786
Dankje. Laat maar komen zou ik zeggen. Clinton is echt knettergek. Als dat mens president wordt dan ziet het er slecht uit denk ik. :X
  zaterdag 10 september 2016 @ 23:54:22 #81
440653 BarryOSeven
pi_165236828
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 september 2016 23:52 schreef Geralt het volgende:
Dankje. Laat maar komen zou ik zeggen. Clinton is echt knettergek. Als dat mens president wordt dan ziet het er slecht uit denk ik. :X
Yup! Hoop het ook. Maar als die biljetten de leaks moeten uitbeelden denk ik eerder dat de volledige overheid van de US de klos is. Trump staat er ook op namelijk.

Spannend wel.
pi_165236842
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 23:54 schreef BarryOSeven het volgende:
Spannend wel.
Dat zeker! :Y

Nu maar hopen dat het geen nuke of WO3 ofzo is over een paar dagen :P
  zaterdag 10 september 2016 @ 23:56:04 #83
440653 BarryOSeven
pi_165236861
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 september 2016 23:55 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat zeker! :Y

Nu maar hopen dat het geen nuke of WO3 ofzo is over een paar dagen :P
Van de Facebook van MrTeeth

Mr. Teeth: I agree. We have zero intention of hurting any humans.

Maar goed de bestanden kunnen natuurlijk wel zo gevoelig zijn dat ze uitmonden in oorlog. Dat is ook al eens voorbij gekomen alleen weet ik niet meer of dat van WikiLeaks zelf was.
pi_165236873
Jamaar dat zeggen ze allemaal!
  zaterdag 10 september 2016 @ 23:59:11 #85
440653 BarryOSeven
pi_165236913
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 september 2016 23:56 schreef Geralt het volgende:
Jamaar dat zeggen ze allemaal!
Hehe ja precies, "Don't panic, nothing will happen"

Nog een van die Facebook wat wel eens waar kan zijn
quote:
Mike Cox That's almost a perfect match, the drop breaks the key. The 14th could be a very interesting day. Remember though, Assange stated that his info could bring civil war, and other nations declaring war against us.
pi_165237055
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 23:51 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

De bestanden die zo gevoelig zouden zijn dat ze Democratic National Convention en Clinton Foundation en hun corruptie volledig kapot zouden maken. Maar dat is volgens WikiLeaks zelf.

Speculaties zijn: Bewijs dat ze achter ISIS zitten, Bewijs dat 9/11 een false flag is. Zoiets.

Rusland zegt al tijden dat ze bewijs hebben en dat ze dat op de 15e verjaardag van 9/11 willen openbaren. Maar goed we wachten af.
Die zouden mogelijk pas geopenbaard worden voor 'the 3rd debate', en die is m.i. pas op 19 oktober
quote:
No fan of Donald Trump, Assange really hates Hillary Clinton. Release may come on eve of 3d debate
http://www.smobserved.com(...)he-debates/1833.html
quote:
Wednesday, October 19, 2016
Third presidential debate
Moderator: Chris Wallace, Anchor, Fox News Sunday
http://www.uspresidential(...)ial-debate-schedule/

Maar akkoord, het blijft speculatie. Het kan natuurlijk ook eerder.
pi_165237295
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:44 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Vraag me altijd af, waarom zo 'wazig'. Als met iets te melden heeft, meldt het dan.
  zondag 11 september 2016 @ 00:29:46 #88
440653 BarryOSeven
pi_165237477
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 00:20 schreef Montagui het volgende:

[..]

Vraag me altijd af, waarom zo 'wazig'. Als met iets te melden heeft, meldt het dan.
Misschien dat ze proberen volle aandacht te krijgen voor deze files?

Ze klaagden erover dat de vorige niet genoeg opgepikt werden door de media. Tja weet het verder ook niet, misschien dat Assange tijd teveel heeft in de ambassade en maar zo'n website heeft gemaakt. :P
pi_165237910
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 23:37 schreef controlaltdelete het volgende:
14.09.2016

14(5) + 9 + 2016(9)= (9+5+9)= 23 één van de favoriete nummers. The hanged man in tarot is ook nummer 23. Die zie je ook op het biljet dacht ik en de vallende man van 9.11

Spooky.
Wat?! :D Waarom is 14 eigenlijk 5, en 2016 is 9? Hoe kom je erbij? Ook al komt dat uit op 23, zo kan ik nog wel 20 data verzinnen die op één of andere manier op een raar getal uitkomen, misschien wel op 666, boo-hoooo.
pi_165237922
quote:

[..]

Vandaag dus. Ben benieuwd.
pi_165238815
Iron Sky 2?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_165238832
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 september 2016 23:22 schreef Geralt het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

lijkt me niet dat wikileaks nu ineens van dit soort tactieken gebruik zou maken
pi_165238844
quote:

[..]

waar zegt rusland dit? bron?
pi_165238917
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 02:29 schreef Drug het volgende:

[..]

Is ook gewoon onzin.

https://www.reddit.com/r/(...)t_us_911_inside_job/
pi_165238931
quote:
haha nice, leek me idd al een erg sterk verhaal :D
pi_165239084
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 02:39 schreef Drug het volgende:

[..]

haha nice, leek me idd al een erg sterk verhaal :D
Als dat waarheid was geweest, was het allang al wereldnieuws geweest en had zeker niemand dat kunnen missen. Dan zou Putin ook geen jaren wachten om het precies op de 15e verjaardag van 9/11 bloot te geven. Klinkklare onzin.
pi_165240429
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:55 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Je zegt zelf dat op 14 september iets duidelijk wordt. Als het een kunstding is, dan duurt deze installatie nog tot de 14e en zal de kunstenaar niet eerder dan die dag bekennen dat het kunst is.
pi_165240689
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread1136179/pg1

Heeft inmiddels ook wat suggesties opgeleverd.
  zondag 11 september 2016 @ 10:06:44 #99
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165240994
Als het echt van het zelfde papier is gemaakt, dan zou ik me wel zorgen maken. Alleen de gelddrukkers hebben er toegang tot.
  zondag 11 september 2016 @ 10:18:21 #100
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_165241198
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 02:25 schreef schommelstoel het volgende:
Iron Sky 2?
komt pas in 2017 uit, beetje erg vroeg campagne daarvoor.
  zondag 11 september 2016 @ 10:19:02 #101
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165241216
Het biljet heeft te maken met de eindtijd uit de bijbel, het beest dat iedereen moet anbidden om te overleven, satan en de antichrist en de vrede en voorspoed dat hij zal brengen voor 3,5 jaar.
  zondag 11 september 2016 @ 10:19:21 #102
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165241222
Er is nog tijd om je te bekeren. De 14e kan wel eens te laat zijn.
  zondag 11 september 2016 @ 10:22:45 #103
189978 controlaltdelete
pi_165241296
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 10:19 schreef Manke het volgende:
Er is nog tijd om je te bekeren. De 14e kan wel eens te laat zijn.
Als we dan toch die kant opgaan

Exodus 9:14-16

:o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 11 september 2016 @ 10:23:20 #104
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165241306
IS 31:2
Jes 31:2 KJV Yet he also is wise, and will bring evil, and will not call back his words: but will arise against the house of the evildoers, and against the help of them that work iniquity.
  zondag 11 september 2016 @ 10:25:37 #105
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165241343
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 10:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als we dan toch die kant opgaan

Exodus 9:14-16

:o
dit ding schreeuwt bijbelboek Openbaringen.
pi_165241401
Bovenin het biljet staat:
Badselfeater

Deze website

http://badselfeater.com
Make my day!
pi_165241480
Wat gebeurd er over 3 dagen, 14 uur en 31 minuten?
Make my day!
  zondag 11 september 2016 @ 10:38:04 #108
189978 controlaltdelete
pi_165241562
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 10:25 schreef Manke het volgende:

[..]

dit ding schreeuwt bijbelboek Openbaringen.
Als het een sick joke zou zijn van een kunstenaar of een ander (commercieel) doel dan zou het strafbaar moeten zijn.

Verder ben ik ervan overtuigd dat veel van die (fake) aanslagen zeker te maken hebben met numerologie. Alleen al 9.11. Nummer 11 is een meestergetal. In latijn staat LVX voor de duivel, klein beetje rekenen kom je uit op 11.
pi_165241660
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 10:38 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als het een sick joke zou zijn van een kunstenaar of een ander (commercieel) doel dan zou het strafbaar moeten zijn.

Verder ben ik ervan overtuigd dat veel van die (fake) aanslagen zeker te maken hebben met numerologie. Alleen al 9.11. Nummer 11 is een meestergetal. In latijn staat LVX voor de duivel, klein beetje rekenen kom je uit op 11.
Behalve dat LVX geen correct Romeins cijfer is, hoe kom je met 50, 5 en 10 in vredesnaam tot 11 gerekend? Met 55 en 10 kom ik er ook niet.
  zondag 11 september 2016 @ 10:46:42 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_165241678
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 10:45 schreef Fixers het volgende:

Behalve dat LVX geen correct Romeins cijfer is, hoe kom je met 50, 5 en 10 in vredesnaam tot 11 gerekend? Met 55 en 10 kom ik er ook niet.
5+5 =10. 10 + 1 + 0 = 11.

Duh!
pi_165241795
LXV = 65 > 6+5= 11.

Maar waarom men dan de 11 ook niet een 2 maakt is altijd onlogisch bij deze door nummers geobsedeerde mensen.
  zondag 11 september 2016 @ 10:58:43 #112
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165241866
Jes 55:6-9 SV 6 Zoekt den HEERE, terwijl Hij te vinden is; roept Hem aan, terwijl Hij nabij is. 7 De goddeloze verlate zijn weg, en de ongerechtige man zijn gedachten; en hij bekere zich tot den HEERE, zo zal Hij Zich Zijner ontfermen, en tot onzen God, want Hij vergeeft menigvuldiglijk. 8 Want Mijn gedachten zijn niet ulieder gedachten, en uw wegen zijn niet Mijn wegen, spreekt de HEERE. 9 Want gelijk de hemelen hoger zijn dan de aarde, alzo zijn Mijn wegen hoger dan uw wegen, en Mijn gedachten dan ulieder gedachten.

Joz 24:15 SV Doch zo het kwaad is in uw ogen den HEERE te dienen, kiest u heden, wien gij dienen zult;

Luk 16:13 SV Geen huisknecht kan twee heren dienen; want òf hij zal den enen haten, en den anderen liefhebben, òf hij zal den enen aanhangen, en den anderen verachten; gij kunt God niet dienen en den Mammon.

Linksboven op de bovenste afbeelding en links op de onderste afbeelding:
Op 14:11 SV En de rook van hun pijniging gaat op in alle eeuwigheid, en zij hebben geen rust dag en nacht, die het beest aanbidden en zijn beeld, en zo iemand het merkteken zijns naams ontvangt.

Lees die bijbel nou, straks is het echt menens, en dan heb je het niet geweten, dan is het over 3 dagen te laat en zal je balen dat je niet nog 3 dagen hebt.

Do as thou wilt en as above so below op het biljet zijn bekende satanistische uitspraken.
pi_165241885
Waarom heeft niemand het over de merk logo's? Zoals Facebook, Google, Instagram etc op het bankbiljet :D
  zondag 11 september 2016 @ 11:01:03 #114
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165241904
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 10:38 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

zelfde inkt en papier, denk niet dat het een joke is.
  zondag 11 september 2016 @ 11:06:29 #115
189978 controlaltdelete
pi_165241977
Opmerkelijk op facebook van de tandenmeneer is dat ie een clipje aanhaalt van de feestelijke (satanische) opening van de Gotthardtunnel.

https://www.facebook.com/(...)0436/?type=2&theater

Schilderij wat je ziet als header bovenaan is van Picasso, Guernica (bombardement).
  zondag 11 september 2016 @ 11:12:05 #116
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165242054
de duivel is een misleider, dit kan ook allemaal misleiding zijn, maar daar kom je achter als het te laat is. Alleen God misleidt niet, en Hij heeft alles gezegd wat Hij te zeggen had in de bijbel, en tot het einde van het tijdperk van de heidenen (wij) heeft Hij tot ons gesproken via Jezus, daarom moet je bij het nieuwe testament beginnen, het evangelie naar Johannes. De bijbel is volledig en goed gepreserveerd itt tot wat tv en de wereld claimen.
  zondag 11 september 2016 @ 11:14:42 #117
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165242090
Badselfeater is een anagram voor federal beast
  zondag 11 september 2016 @ 11:20:24 #118
440653 BarryOSeven
pi_165242185
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 02:29 schreef Drug het volgende:

[..]

Dondald Duck 34 van het jaar 1991

Nee geen idee ooit ergens tegen gekomen
  zondag 11 september 2016 @ 11:21:44 #119
440653 BarryOSeven
pi_165242213
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 09:11 schreef Fixers het volgende:

[..]

Je zegt zelf dat op 14 september iets duidelijk wordt. Als het een kunstding is, dan duurt deze installatie nog tot de 14e en zal de kunstenaar niet eerder dan die dag bekennen dat het kunst is.
Dat klopt, alleen kunnen we tot die tijd wel lekker blijven speculeren of het nodig is om Europa te verlaten voor de 14e ;)

En er komt dagelijks nieuwe info bij die het perspectief weer kan veranderen.
  zondag 11 september 2016 @ 11:22:24 #120
440653 BarryOSeven
pi_165242222
Nieuwe foto op MrTeeth

zondag 11 september 2016 @ 11:30:50 #121
189978 controlaltdelete
pi_165242355
quote:
10s.gif Op zondag 11 september 2016 10:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Waarom heeft niemand het over de merk logo's? Zoals Facebook, Google, Instagram etc op het bankbiljet :D
De illuminati brainwashing companies? Disney voor de kleintjes, Apple, YT tot aan de nieuwszenders die ons al de leugens voeren. Het kan ook een psy op zijn van de gekkies daarboven. We zullen zien. Ik ga alvast flessen met water klaarzetten :P
pi_165242441
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 11:22 schreef BarryOSeven het volgende:
Nieuwe foto op MrTeeth

[ afbeelding ]
Trump tower en een tekening van een UFO met de tekst real

Trump is een alien?
Reptilian?

Dat bijbelse gepraat van manke is wel vermoeiend.
Zie het ook veel op en onder youtube filmpjes.
pi_165242464
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 11:22 schreef BarryOSeven het volgende:
Nieuwe foto op MrTeeth

[ afbeelding ]
Wie of wat is MrTeeth?
Make my day!
  zondag 11 september 2016 @ 11:42:45 #124
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165242552
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 11:36 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Trump tower en een tekening van een UFO met de tekst real

Trump is een alien?
Reptilian?

Dat bijbelse gepraat van manke is wel vermoeiend.
Zie het ook veel op en onder youtube filmpjes.
illuminati, alien, reptillian en ufo praat is ook vermoeiend.

Itt dat is er een duidelijke link met de bijbel, maar dat is niet interessant.
pi_165242578
Zou nog best een mooie reclame voor een spel als Scorn kunnen zijn _O_
pi_165242596
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 11:37 schreef agter het volgende:

[..]

Wie of wat is MrTeeth?
facebookaccount dat gelieerd lijkt aan de actie
  zondag 11 september 2016 @ 11:49:01 #127
440653 BarryOSeven
pi_165242689
Als ik heel eerlijk ben hebben die foto's een hoog Cicada 3301 gehalte, foto maken met zon opgeplakt plaatje

Cicada 3301 is de enige groep/puzzle die me serieus nog steeds boeit. Er is nooit uitgekomen wat het nou echt is, en ik heb er persoonlijk een hoge dunk van op omdat die puzzles echt extreem moeilijk waren.

Hoop dat deze actie van hun is

Oja naast de 432 mystery puzzel, die is echt episch
  zondag 11 september 2016 @ 11:51:02 #128
189978 controlaltdelete
pi_165242730
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 11:37 schreef agter het volgende:

[..]

Wie of wat is MrTeeth?
Geen idee, je ziet deze naam terug op het biljet.

quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 11:42 schreef Manke het volgende:

[..]

Ik vind die link met de bijbel best interessant. Het heeft er zeker mee van doen dus de moeite waard om daar een open oog voor te houden.
pi_165242757
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 11:42 schreef Manke het volgende:

[..]

Wat maakt de bijbel geloofwaardiger dan illuminati en dergelijke?
Omdat het geschreven staat?...
  zondag 11 september 2016 @ 11:59:35 #130
440653 BarryOSeven
pi_165242921
Nog een quote van vannacht:
quote:
When you reap the harvest of your land, do not reap to the very edges of your field or gather the gleanings of your harvest...
Kan dit niet verwijzen naar de Joden die de Shemitah niet volgden en toch het 7e jaar de akkers beplantten waardoor ze moesten verkassen?

Shemitah wordt in verband gebracht met beurs crashes, elk 7e jaar stortte de beurs in elkaar. Behalve in 2015....
  zondag 11 september 2016 @ 12:04:33 #131
440653 BarryOSeven
pi_165243038
Deze is ook interessant:

Wie mogen we niet bekritiseren?

Dat is het beast-systeem an sich, aan de holocaust mag niet getwijfeld worden en tegenwoordig mag je niets slechts over moslims zeggen...

Meer?
  zondag 11 september 2016 @ 12:07:21 #132
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_165243100
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 12:04 schreef BarryOSeven het volgende:
Meer?
Ja hoor, waarom niet?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  zondag 11 september 2016 @ 12:09:00 #133
189978 controlaltdelete
pi_165243139
quote:
Deze is ook interessant:
[ afbeelding ]

Dat is het beast-systeem an sich, aan de holocaust mag niet getwijfeld worden en tegenwoordig mag je niets slechts over moslims zeggen...

Meer?
Moslimbashen gebeurt volop, berichten in de media en reacties hierop. Blijft er nog één groep over. Oh oh..
  zondag 11 september 2016 @ 12:16:02 #134
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165243304
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 11:52 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Wat maakt de bijbel geloofwaardiger dan illuminati en dergelijke?
Omdat het geschreven staat?...
omdat de woorden duizenden jaren bewaard zijn gebleven, dat hebben ze ook aangetoond.
Al die clubjes bevestigen juist de bijbel, maar dat kan je alleen weten als je de bijbel een beetje kent. Allemaal doen ze aan satan witwassen tot lucifer, brenger van spiritueel en intellectueel licht.

2Co 11:14 KJV And no marvel; for satan himself is transformed into an angel of light.

Op 12:9 KJV And the great dragon was cast out, that old serpent, called the devil, and satan, which deceiveth the whole world : he was cast out into the earth, and his angels were cast out with him.

De bijbel wil je alleen redden, waardoor je ook aan de perikelen van de eindtijd ontkomt. Dit is het samengevat:

Joh 3:16-21 SV 16 Want alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij Zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat een iegelijk die in Hem gelooft, niet verderve, maar het eeuwige leven hebbe. 17 Want God heeft Zijn Zoon niet gezonden in de wereld, opdat Hij de wereld veroordelen zou, maar opdat de wereld door Hem zou behouden worden. 18 Die in Hem gelooft, wordt niet veroordeeld, maar die niet gelooft, is alrede veroordeeld, dewijl hij niet heeft geloofd in den Naam des eniggeboren Zoons van God. 19 En dit is het oordeel, dat het licht in de wereld gekomen is, en de mensen hebben de duisternis liever gehad dan het licht; want hun werken waren boos. 20 Want een iegelijk, die kwaad doet, haat het licht, en komt tot het licht niet, opdat zijn werken niet bestraft worden. 21 Maar die de waarheid doet, komt tot het licht, opdat zijn werken openbaar worden, dat zij in God gedaan zijn.

Engels spreekt tot sommigen beter:

Joh 3:16-21 KJV 16 For God so loved the world, that he gave his only begotten Son, that whosoever believeth in him should not perish, but have everlasting life. 17 For God sent not his Son into the world to condemn the world; but that the world through him might be saved. 18 He that believeth on him is not condemned: but he that believeth not is condemned already, because he hath not believed in the name of the only begotten Son of God. 19 And this is the condemnation, that light is come into the world, and men loved darkness rather than light, because their deeds were evil. 20 For every one that doeth evil hateth the light, neither cometh to the light, lest his deeds should be reproved. 21 But he that doeth truth cometh to the light, that his deeds may be made manifest, that they are wrought in God.
  zondag 11 september 2016 @ 12:20:34 #135
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165243387
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 11:51 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Geen idee, je ziet deze naam terug op het biljet.

[..]

Ik vind die link met de bijbel best interessant. Het heeft er zeker mee van doen dus de moeite waard om daar een open oog voor te houden.
imho kan je beter je oog sluiten voor dit alles, en je ogen alleen richten op God door de bijbel te lezen.

Adam en Eva wilden kennis, die kregen ze door misleiding, maar dat werd hun dood.

Die kerk in het water slaat mogelijk hierop:

Op 12:15-17 15 En de slang spuwde uit zijn bek water (mensen, legers) als een rivier, de vrouw (kerk) achterna, om haar door de rivier te laten meesleuren. 16 Maar de aarde kwam de vrouw te hulp, en de aarde opende haar mond en verzwolg de rivier die de draak uit zijn bek had gespuwd. 17 En de draak werd boos op de vrouw, en ging heen om oorlog te voeren tegen de overigen van haar nageslacht, die de geboden van God in acht nemen en het getuigenis van Jezus Christus hebben.

Duidelijker kan het niet dat het biljet met de bijbel te maken heeft denk ik:

Op 13:16-17 SV 16 En het maakt, dat het aan allen, kleinen en groten, en rijken en armen, en vrijen en dienstknechten, een merkteken geve aan hun rechterhand of aan hun voorhoofden; 17 En dat niemand mag kopen of verkopen, dan die dat merkteken heeft, of den naam van het beest, of het getal zijns naams.

[ Bericht 16% gewijzigd door Manke op 11-09-2016 12:30:43 ]
  zondag 11 september 2016 @ 12:33:49 #136
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165243633
Je kan je afvragen of custom biljetten laten drukken met het officiële inkt op het officiële papier überhaupt mogelijk is.
  zondag 11 september 2016 @ 12:34:43 #137
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_165243657
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 12:16 schreef Manke het volgende:
De bijbel wil je alleen redden, waardoor je ook aan de perikelen van de eindtijd ontkomt. Dit is het samengevat:
Jochie, volgens mij heb je ooit een psychose gehad of zo. Niet te serieus nemen zulke ervaringen. 't Christendom is niet waar.

Hopelijk gaan we het zien, 14 september! Dat Lucifer (de ware God) zich mag openbaren!
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  zondag 11 september 2016 @ 12:40:06 #138
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165243789
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 12:34 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Jochie, volgens mij heb je ooit een psychose gehad of zo. Niet te serieus nemen zulke ervaringen. 't Christendom is niet waar.

Hopelijk gaan we het zien, 14 september! Dat Lucifer (de ware God) zich mag openbaren!
wel es, niks bijzonders, wel heftig. God geeft geen ervaringen, alleen lucifer, dus ik neem het idd niet serieus.

Ik weet niet of je het serieus bedoelt, maar zonder de bijbel was er ook geen kennis van lucifer (ook al is het een foute vertaling, welke enkel in de bijbel voorkomt) , dus je gelooft er wel wát van.
  zondag 11 september 2016 @ 12:44:15 #139
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_165243878
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 12:40 schreef Manke het volgende:

[..]

wel es, niks bijzonders, wel heftig. God geeft geen ervaringen, alleen lucifer, dus ik neem het idd niet serieus.

Ik weet niet of je het serieus bedoeld, maar zonder de bijbel was er ook geen kennis van lucifer (ook al is het een goute vertaling, welke enkel in de bijbel voorkomt) , dus je gelooft er wel wát van.
Ah, kijk. Dus toch!

Abrahamisme is in z'n geheel onzin. Als er al demonen bestaan, zijn zij het die die troep tot stand hebben gebracht!

Daar moeten we overheen stappen en niet verder aanmoedigen, zoals jij doet.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  zondag 11 september 2016 @ 12:59:59 #140
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165244202
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 12:44 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Ah, kijk. Dus toch!

Abrahamisme is in z'n geheel onzin. Als er al demonen bestaan, zijn zij het die die troep tot stand hebben gebracht!

Daar moeten we overheen stappen en niet verder aanmoedigen, zoals jij doet.
ja, niks nieuws voor velen, had er ooit verslag over gedaan.

Abrahamisme bestaat niet. En veel hedendaagse troep brengen ze inderdaad tot stand, in de bijbel komen ze amper aan bod.

Dangersofqi.org demonen & chi
  zondag 11 september 2016 @ 13:03:44 #141
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165244295
1 ding op dat biljet laat mij denken aan een hoax: het cern logo.
In de conspiracyhoek staat cern voor het openen van de poort tot de demonen wereld.
  zondag 11 september 2016 @ 13:07:24 #142
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_165244438
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 12:59 schreef Manke het volgende:

[..]

ja, niks nieuws voor velen, had er ooit verslag over gedaan.

Abrahamisme bestaat niet. En veel hedendaagse troep brengen ze inderdaad tot stand, in de bijbel komen ze amper aan bod.

Dangersofqi.org demonen & chi
Jawel, abrahamisme bestaat wel. Dat is de paraplu waaronder het Jodendom, Christendom, en Islam zich bevinden. 3 religies met ongeveer allemaal hetzelfde soort karakter: beetje doen alsof ze een hoge moraal hebben, en een tirannieke godheid die van boven alles in de gaten houdt en boos wordt als je niet in HEM gelooft. En dat ie je dan voor eeuwig in de hel gooit en zo. Dat is abrahamisme.

Oh ja, en alles wat niet binnen hun dingetje valt aanvallen en beweren dat het van de demonen komt. Dat alles om mensen angstig te maken zodat ze daar niet mee durven in zee te gaan, zodat mensen op basis van angst kiezen om bij het religieuze instituut blijven, en ze zo dus geen zieltjes verliezen.

Leuke site man.
  zondag 11 september 2016 @ 13:16:52 #143
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165244696
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 13:07 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Jawel, abrahamisme bestaat wel. Dat is de paraplu waaronder het Jodendom, Christendom, en Islam zich bevinden. 3 religies met ongeveer allemaal hetzelfde soort karakter: beetje doen alsof ze een hoge moraal hebben, en een tirannieke godheid die van boven alles in de gaten houdt en boos wordt als je niet in HEM gelooft. En dat ie je dan voor eeuwig in de hel gooit en zo. Dat is abrahamisme.

Oh ja, en alles wat niet binnen hun dingetje valt aanvallen en beweren dat het van de demonen komt. Dat alles om mensen angstig te maken zodat ze daar niet mee durven in zee te gaan, zodat mensen op basis van angst kiezen om bij het religieuze instituut blijven, en ze zo dus geen zieltjes verliezen.

Leuke site man.
fout

Abrahamisme bestaat niet, het is een verzonnen label. het jodendom en oude testament zijn de bron van 'Abrahamisme', het nieuwe testament is de vervulling van het oude, waarover geschreven en geprofeteerd wordt in het oude. De God van de Hebreeën, hun God geworden door het vertrouwen van Abraham in God, is toegankelijk gemaakt voor de rest.

Islam is gewoon een rehash hiervan om joodse aanhang te krijgen en Jezus te verkleinen, is alleen niet gelukt.
New age doet het zelfde, Jezus was een verheven meester met wijze spirituele lessen, meer niet, en dáárom vanuit christelijk perspectief van demonen.
  zondag 11 september 2016 @ 13:21:57 #144
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_165244830
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 13:16 schreef Manke het volgende:

[..]

fout

Abrahamisme bestaat niet, het is een verzonnen label. het jodendom en oude testament zijn de bron van 'Abrahamisme', het nieuwe testament is de vervulling van het oude, waarover geschreven en geprofeteerd wordt in het oude. De God van de Hebreeën, hun God geworden door het vertrouwen van Abraham in God, is toegankelijk gemaakt voor de rest.

Islam is gewoon een rehash hiervan om joodse aanhang te krijgen en Jezus te verkleinen, is alleen niet gelukt.
New age doet het zelfde, Jezus was een verheven meester met wijze spirituele lessen, meer niet, en dáárom vanuit christelijk perspectief van demonen.
Ik zou echt wel eens een serieus gesprek hierover willen voeren. Maar denk niet dat dit topic daar helemaal de juiste plaats voor is.
  zondag 11 september 2016 @ 13:33:50 #145
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165245132
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 13:21 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Ik zou echt wel eens een serieus gesprek hierover willen voeren. Maar denk niet dat dit topic daar helemaal de juiste plaats voor is.
ok :P

Komt wel een keer in een ander topic
  zondag 11 september 2016 @ 13:35:23 #146
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165245166
Er wordt gezegd dat het biljet in alle staten is aangetroffen. Is hier bewijs voor? Kan net zo goed een photoshop zijn, beweren kan iedereen.
  zondag 11 september 2016 @ 13:39:58 #147
440653 BarryOSeven
pi_165245251
  zondag 11 september 2016 @ 13:40:46 #148
440653 BarryOSeven
pi_165245267
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 13:21 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Je hebt nog 3 dagen en 11 uur

De website is inmiddels (nazi)-rood gekleurd:

http://badselfeater.com

Kom op internet dingen tegen als dat de nazi's ww2 toch gewonnen zouden hebben of een samenwerking zijn aangegaan om over de massa te kunnen heersen. :P

Of zou dit dan toch een intro zijn naar The Man in the High Castle Season 2?
pi_165245352
Er is toch een website waar je kan zien van wie een website is en waar het vandaan komt?

Controleer daar eens die url ;)

En het zou ook geen foute reclame zijn voor Iron Sky 2.
  zondag 11 september 2016 @ 13:47:34 #150
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165245402
quote:
en in het formaat van het dollar biljet, van soortgelijk papier?
Als die er niet is, vind ik het een hoax. Kwam laatst toevallig een docu over een valsmunter op tv: Alleen de fed heeft toegang tot het praktisch onvervalsbare katoenen geldpapier.
  zondag 11 september 2016 @ 13:49:08 #151
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_165245434
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 13:33 schreef Manke het volgende:

[..]

ok :P

Komt wel een keer in een ander topic
Reken maar! Ik zal je eens flink uitlullen binnenkort.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 11 september 2016 @ 13:51:42 #152
284411 crew  heywoodu
pi_165245477
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 13:40 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Kom op internet dingen tegen als dat de nazi's ww2 toch gewonnen zouden hebben
De geallieerden zijn na juryberaad alsnog gediskwalificeerd?
  zondag 11 september 2016 @ 13:55:04 #153
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165245549
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 13:49 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Reken maar! Ik zal je eens flink uitlullen binnenkort.
waar bestaat je ammunitie dan uit?
pi_165245616
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 12:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Moslimbashen gebeurt volop, berichten in de media en reacties hierop. Blijft er nog één groep over. Oh oh..
Je basht nu Joden, dacht dat dit niet mocht?
  zondag 11 september 2016 @ 13:58:49 #155
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_165245631
quote:
6s.gif Op zondag 11 september 2016 13:55 schreef Manke het volgende:

[..]

waar bestaat je ammunitie dan uit?
Uit mijn oneindige Kennis en wijsheid.

En hier volgt nu een bericht vanuit een andere dimensie. Een Stem van binnen zegt me even weg te gaan.

Hallo Manke, dit is de demon in Villas__Rubin. Wij hebben jou in het vizier! Je zult spoedig van ons horen. Je hebt ons gewekt, en Jezus gaat je niet redden!!
  zondag 11 september 2016 @ 14:04:00 #156
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165245737
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 13:58 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Uit mijn oneindige Kennis en wijsheid.

En hier volgt nu een bericht vanuit een andere dimensie. Een Stem van binnen zegt me even weg te gaan.

Hallo Manke, dit is de demon in Villas__Rubin. Wij hebben jou in het vizier! Je zult spoedig van ons horen. Je hebt ons gewekt, en Jezus gaat je niet redden!!
demonen bestaan niet, toch
  zondag 11 september 2016 @ 14:05:25 #157
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_165245766
Vrij interessant gebeuren, echter ik denk dat weinig te maken heeft met het geloof. Misschien een campagne van Wiki Leaks, om eindelijk eens de connectie te kunnen aan te tonen dat de "elite" genootschappen de bevolking bespelen.

Zoals bijvoorbeeld de minerva uil een elitair genootschap vormt dat elkaar de handen boven het hoofd houd, het alziend oog een genootschap vormt die opzettelijk gebeurtenissen in elkaar zet om meer controle te verkrijgen door angst te verspreiden, zoals bijvoorbeeld 9/11 en ook MH17 waar bij beide de herinneringsmonumenten toevallig een alziend oog zijn.

En dat de meeste van onze wetten worden bepaald door bepaalde genootschappen die streven naar meer macht en inkomsten en controle en en niet door de individuele burger zelf.

Het zou mooi zijn als wiki Leaks de verbanden op papier kan openbaren en de samenspelende elite kan bloot leggen in bewijs, dit misschien door verbanden aan te kunnen tonen dat bijvoorbeeld Goerge Soros en de Rotschilds en de Oranjes in diverse investment groepen zitten die grote belangen hebben in een Facebook of Microsoft of een G4S ,Unilever etc..

Maar goed zal er wel flink naast zitten
Hoe stout is Konijntjuh!
  zondag 11 september 2016 @ 14:24:15 #158
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_165246228
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 14:04 schreef Manke het volgende:

[..]

demonen bestaan niet, toch
Ik weet precies wat 'demonen' zijn.
  zondag 11 september 2016 @ 14:26:38 #159
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165246289
Waarschijnlijk is het een viral voor deze film:
http://www.fathomevents.com/event/snowden-live
  zondag 11 september 2016 @ 14:28:42 #160
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165246337
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 14:24 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Ik weet precies wat 'demonen' zijn.
je weet precies wat je ervan denkt dat het is :+ djavo
  zondag 11 september 2016 @ 14:30:40 #161
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_165246377
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 14:28 schreef Manke het volgende:

[..]

je weet precies wat je ervan denkt dat het is :+ djavo
Nee ik weet het echt. Dat is me zeer helder.
  zondag 11 september 2016 @ 14:34:05 #162
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165246450
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 14:30 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Nee ik weet het echt. Dat is me zeer helder.
uit teksten, eigen ideeën, of ervaringen?
  zondag 11 september 2016 @ 14:41:34 #163
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_165246561
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:28 schreef Rezania het volgende:
:D
Haters everywhere but I don't really care.
pi_165247603
Ik zou wel zo'n biljetje willen hebben.
pi_165247625
quote:
Deze is ook interessant:
[ afbeelding ]

Meer?
I see what you did there :D

Dit is gewoon een hele creatieve manier om antisemitisme te promoten :+
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 11 september 2016 @ 17:12:59 #166
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_165249458
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 14:34 schreef Manke het volgende:

[..]

uit teksten, eigen ideeën, of ervaringen?
Alle 3
  zondag 11 september 2016 @ 19:00:09 #167
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165252435
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 17:12 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Alle 3
en eh, als ik dat ook zou zeggen, wat dan?
pi_165256657

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2016 21:57:10 ]
  zondag 11 september 2016 @ 21:50:17 #169
189978 controlaltdelete
pi_165257894
quote:
Er is iets mis met die vallende man van 9.11 en zijn opgetrokken been. Staat niet in verhouding, bovendien vraag ik me af of iemand in zo'n houding naar beneden dondert.
pi_165258291
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 21:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Er is iets mis met die vallende man van 9.11 en zijn opgetrokken been. Staat niet in verhouding, bovendien vraag ik me af of iemand in zo'n houding naar beneden dondert.
Vreemd plaatje inderdaad.
pi_165259170
Opgelost:

zondag 11 september 2016 @ 22:43:18 #172
298794 VictoriaIntegrity7
..with a ninja mind
pi_165260070
Ik heb contact gehad met "Mr Teeth". Hij zei : I am a friend. En dat was het.

Best interessant maar ik denk voor 90% dat het gewoon een of andere publiciteitsstunt is.

Wat ik intrigerend vind is een filmpje wat iemand daar als commentaar had geplaatst. Een of ander satanische dansact bij een opening van een tunnel in Zwitserland. Bijzonder vreemd.
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
pi_165260183
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 22:43 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Ik heb contact gehad met "Mr Teeth". Hij zei : I am a friend. En dat was het.

Best interessant maar ik denk voor 90% dat het gewoon een of andere publiciteitsstunt is.

Wat ik intrigerend vind is een filmpje wat iemand daar als commentaar had geplaatst. Een of ander satanische dansact bij een opening van een tunnel in Zwitserland. Bijzonder vreemd.
Dat is een hele vreemde opening ja.

pi_165260378
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 00:07 schreef Montagui het volgende:

[..]

Die zouden mogelijk pas geopenbaard worden voor 'the 3rd debate', en die is m.i. pas op 19 oktober

[..]

http://www.smobserved.com(...)he-debates/1833.html

[..]

http://www.uspresidential(...)ial-debate-schedule/

Maar akkoord, het blijft speculatie. Het kan natuurlijk ook eerder.
Waarschijnlijk dus toch eerder.

In het interview van 7 september hint hij naar 'as early as next week'.

http://www.zerohedge.com/(...)inton-knew-meaning-c

...dan zou ik ook van mijn stokkie af gaan... ;)
  zondag 11 september 2016 @ 22:50:57 #175
440653 BarryOSeven
pi_165260405
Nieuwe teethplaat

pi_165260861
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 22:50 schreef BarryOSeven het volgende:
Nieuwe teethplaat

[ afbeelding ]
Die vage persoon op de achtergrond, is dat Hillary?
pi_165260948
quote:
Nieuwe teethplaat

[ afbeelding ]
Doet mij denken aan don't threat on me
  zondag 11 september 2016 @ 23:07:36 #178
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165261018
Interessant stukje over de profetie van het beest
http://thomastaylorminist(...)odern-day-countries/

Leeuw = Engeland
Adelaar = VS
Beer = Rusland
Luipaard = Duitsland, 4 koppen = 4 reichs
Vogel = Frankrijk

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 11 september 2016 @ 23:09:13 #179
440653 BarryOSeven
pi_165261087
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 23:02 schreef Montagui het volgende:

[..]

Die vage persoon op de achtergrond, is dat Hillary?
Lijkt er wel op. Ze is vandaag behoorlijk out gegaan tijdens de 9/11 meeting. Zou ze dood zijn?

zondag 11 september 2016 @ 23:20:02 #180
440653 BarryOSeven
pi_165261395
Mensen check de website

http://badselfeater.com/

Vanmorgen was al opgevallen dat de website rood was. Nu even 5 minuten wachten, dan gaat de draak weg en dan: een afbeelding van een gedode vrouw...

Shit is aan.

PS. nog langer wachten en er komt een vage video, iemand die weet wat dat is?
  zondag 11 september 2016 @ 23:22:51 #181
440653 BarryOSeven
pi_165261632
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 23:20 schreef BarryOSeven het volgende:
Mensen check de website

http://badselfeater.com/

Vanmorgen was al opgevallen dat de website rood was. Nu even 5 minuten wachten, dan gaat de draak weg en dan: een afbeelding van een gedode vrouw...

Shit is aan.

PS. nog langer wachten en er komt een vage video, iemand die weet wat dat is?
De dode vrouw lijkt me vrouwe justitia

De video gefilmd via een webcam?
pi_165261637
quote:
Rond 2.55.
Make my day!
pi_165261897
quote:
Nieuwe teethplaat

[ afbeelding ]
quote:
Nieuwe teethplaat

[ afbeelding ]
Absolutum dominium - absolute dominion - total power or sovereignty over something

Absolutum dominium coin

https://www.listia.com/au(...)olutum-dominium-coin

http://imgur.com/a/lwMt4

Lijkt te linken naar Italië

Absolutum dominium Liam = absolute dominion over Italy

http://mymemory.translate(...)utum-dominium-liam-b
  zondag 11 september 2016 @ 23:38:05 #185
440653 BarryOSeven
pi_165261928
Y
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 23:28 schreef agter het volgende:

[..]

Rond 2.55.
Yup het lijkt te bewegen, heb er net al wat brightness filters via VLC overheen gelegd maar je ziet eigenlijk niets. Zal het nog eens rond 2.55 proberen.
pi_165261956
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 23:38 schreef BarryOSeven het volgende:
Y

[..]

Yup het lijkt te bewegen, heb er net al wat brightness filters via VLC overheen gelegd maar je ziet eigenlijk niets. Zal het nog eens rond 2.55 proberen.
Je ziet dan mannen lopen met een soort kist in hun handen.
Make my day!
  zondag 11 september 2016 @ 23:40:11 #187
440653 BarryOSeven
pi_165261979
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 23:39 schreef agter het volgende:

[..]

Je ziet dan mannen lopen met een soort kist in hun handen.
Yup 2 mannen met een doodskist of zo... zou het dan toch echt?
pi_165262018
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 23:40 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Yup 2 mannen met een doodskist of zo... zou het dan toch echt?
Ik weet het niet. Maar het is wel creapy.
Make my day!
  zondag 11 september 2016 @ 23:42:43 #189
..with a ninja mind
pi_165262056
Kijk wat hij nu op Facebook geplaatst heeft

We are perfectly happy with other people printing and distributing Beast Bills on their own... and while it is only proof of how sick and sad our society has become that someone is selling Beast Bills on Ebay, that is fine as well.
But these Bills belong to everyone and we would give them to everyone if we could. But we cannot.
But today, if you live in Pullman's town and you crave wealth as he did, I will be there and distributing bills to all who find me.
Please take only one.
We're watching.
pi_165262191
Die biljetten staan bomvol occulte symbolen. Volgens mij geeft hij het einde van de VS weer. Zie het doorstrepen van de grondwet door de draak, de dood van vrouwe justitia, enz.

De bijbel beschrijft 3 factoren van invloed bij de uiteindelijke voltooiïng van het project 'Babylon', dat wil zeggen de gehele wereld onder 1 centrale autoriteit te vestigen: die van de duivel, die in oppositie is tegen God en als God wil heersen.

Die 3 factoren zijn 'het beest', 'de draak' en de 'valse profeet'. Ook zijn er 2 verschillende beesten in Openbaringen 13, waar het 'teken van het beest' genoemd wordt'.

Het is niet zo heel moeilijk om te achterhalen wat deze 3 entiteiten zijn. Ik geef hier een samenvatting en lever niet alle bijbehorende verzen en bewijzen erbij, nu geen tijd voor maar indien er vraag naar is kan ik referenties geven.

De 'draak' is de duivel zelf, dit is wat de bijbel expliciet identificeert. Het is het geheel van demonisch geïnspireerde activiteit op aarde, valse religies, spiritisme, enzovoorts. De conglomeratie van de religies bevindt zich vandaag in de Verenigde Naties.

Met name het 'het beest' is overduidelijk te identificeren met behulp van Openbaringen en Daniel, dat is het Vaticaan.

De valse profeet is een tweede beest wat als het ware een kopie is van het eerste beest. In vorm en wetgeving lijkt het op een lam-achtige, dwz christelijke natie, maar dit veranderd beetje bij beetje en het beest verandert langzaam in hetzelfde als het eerste beest. Dit is de USA.

In openbaringen is er sprake van een hoer op een beest. In de bijbel stelt een vrouw Gods kerk voor. Een hoer is een afvallige kerk.

Zij heet Babylon. Babylon is de verheerlijking van de mens zelf, in oppositie tegen God.

Zij maakt de naties 'dronken met de wijn van haar hoereren'. Wijn is een symbool voor doctrine, onderwijzing, spirituele educatie. Hoereren is ontrouw naar God toe. Het gaat om een kerk die niet trouw is aan God en de wereld dronken maakt met leugens en valse onderwijzingen. Hierdoor gaan de naties ten onder.

Tevens worden economische machten genoemd in de bijbel, gesymboliseerd door schepen en koopmannen. De bijbel spreekt expliciet over de rijken der aarde, wiens rijkdommen teniet gedaan zullen worden.

De bijbel zegt dat de gehele wereld achter het beest aan zal lopen, en dat het teken van het beest via de valse profeet geforceerd zal worden op de wereld. De USA en het Vaticaan zijn als 2 handen op een buik, ookal lijkt dit van buitenaf niet het geval te zijn.

De VN nodigt regelmatig de paus uit voor speeches. Niet zo lang geleden heeft de paus voor het eerst ooit in het USA Congress gesproken. Dit is een revolutionaire gebeurtenis in een land waar kerk en staat gescheiden dienen te zijn.

Beetje bij beetje zien we hoe bijbelprofetie vervuld wordt en hoe het toneelspel, want dat is het, uitgevoerd wordt om de wereldbevolking te duperen in een anti-goddelijke unie.

Uiteindelijk zal Satan zelf als messias ontvangen en aanbeden worden. Dan is zijn doel bereikt. Wij zullen pionnen zijn indien we de waarheid niet hebben aanvaard, om verlost te worden.

Jezus zal dan terugkeren op aarde en de hele wereld vernietigen, om een nieuwe ervoor in de plaats te brengen. Wij kunnen deel uitmaken van die nieuwe wereld waar geen onrecht en leed meer is.
pi_165262374
Hillary's medische conditie:

zondag 11 september 2016 @ 23:59:38 #192
440653 BarryOSeven
pi_165262392
quote:
The Town of Pullman

Hotel Florence | Clock Tower and Factory | Market Square |
Arcade Building | Greenstone Church

The model industrial town of Pullman, Illinois had its beginning on May 26, 1880, in the open prairie. This town was the physical expression of an idea born and nurtured in the mind of George M. Pullman, President of Pullman's Palace Car Company.

He decided to develop a model community, a total environment, superior to that available to the working class elsewhere. By so doing, he hoped to avoid strikes, attract the most skilled workers and attain greater productivity as a result of the better health, environment and spirit of his employees.

Pullman realized the necessity of building his town so it would have accessibility to the big city markets and railroad connections throughout the entire country. The 4,000-acre tract selected for the site lay along the western shore of Lake Calumet, approximately 13 miles directly south of Chicago. It was essentially open prairie and marsh land linked to Chicago and the southern states by the Illinois Central Railroad and to the world by Lake Calumet’s connection to Lake Michigan and the St. Lawrence River.

George Pullman hired Solon S. Beman, landscape architect Nathan F. Barrett and civil engineer, Benzette Williams, to translate his plans into three-dimensional reality.

Construction of the town was executed by Pullman employees. Structures were made of brick, fashioned from clay found in Lake Calumet, at a brickyard built south of the town for this purpose. Pullman shops produced component parts used throughout the building of the town. This project was one of the first applications of industrial technology and mass production in the construction of a large-scale housing development. The town of over 1,000 homes and public buildings was completed by 1884, less than four years later.

Each dwelling was provided with gas and water, access to complete sanitary facilities and abundant quantities of sunlight and fresh air. Front and back yards provided personal green space, while expansive parks and open lands provided larger, shared ones. Maintenance of the residences was included in the rental prices, as was daily garbage pickup.

These factors brought Pullman to be voted the world's most perfect town at the Prague International Hygienic and Pharmaceutical Exposition of 1896.

Pullman Today
Today, Pullman is a strong, historic community, focused on preserving its heritage.

In 1960 , the area was threatened with demolition for the construction of an industrial park near the newly constructed Lake Calumet shipping port. Knowledgeable and well-versed on the history of their neighborhood, residents galvanized to protest the demolition From this, the Pullman Civic Organization was formed. The residents were able to successfully halt the construction on the industrial park and saved the town of Pullman from being only a page of history, bringing Pullman into its next chapter.

A small group of residents formed the Beman Committee, a part of the Pullman Civic Organization, focused on the preservation of the architecture of the original town. Through their efforts, the Town of Pullman was designated an Illinois Historic District in 1969, a National Historic Landmark District in 1970 and in 1972, the southern part of the District was designated as one of the first landmark districts by the City of Chicago. More recently, the City of Chicago amended the historic district boundaries to include both the northern and southern parts of the District.

Then, in 1973, the Historic Pullman Foundation was formed, with a mission of expanding on the preservation efforts already started and involving greater resources from outside the community.

In 1975, when the Hotel Florence and all of its original furniture and fixtures was in jeopardy of being sold off at auction, the Foundation took action and, with the help of George Pullman’s grand-daughter, Florence Lowden Miller, was able to purchase the Hotel and all of its contents. They then spent the next 25 years working to restore the building and keep it open to the public.

Since 1973 the Historic Pullman Foundation has acquired several other of the town's architectural gems: the Market Hall, the Historic Pullman Center, and the Historic Pullman Foundation Visitor Center, which sits on the site of the original Arcade Building.

In 1991, the state of Illinois purchased the Hotel Florence and the Pullman Factory Clock Tower and Administration buildings under the auspices of the Illinois Historic Preservation Agency (IHPA) for the development of the Pullman State Historic Site. Extensive preservation and restoration work by IHPA began on the Hotel and Factory site in 2000 and continues today.

The Pullman district also benefits from a diverse and proud residential community. Some residents came to Pullman with an interest in its history. Some with interests in the preservation efforts and working on renovating their own home. Some are long-time family residents, going back as far as five generations living in Pullman. But all appreciate the deep sense of community that we all share.
Een stukje over de geschiedenis van Pullman Chicago
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 september 2016 @ 00:24:27 #193
284411 crew  heywoodu
pi_165262944
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 23:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Die biljetten staan bomvol occulte symbolen. Volgens mij geeft hij het einde van de VS weer. Zie het doorstrepen van de grondwet door de draak, de dood van vrouwe justitia, enz.

De bijbel beschrijft 3 factoren van invloed bij de uiteindelijke voltooiïng van het project 'Babylon', dat wil zeggen de gehele wereld onder 1 centrale autoriteit te vestigen: die van de duivel, die in oppositie is tegen God en als God wil heersen.

Die 3 factoren zijn 'het beest', 'de draak' en de 'valse profeet'. Ook zijn er 2 verschillende beesten in Openbaringen 13, waar het 'teken van het beest' genoemd wordt'.

Het is niet zo heel moeilijk om te achterhalen wat deze 3 entiteiten zijn. Ik geef hier een samenvatting en lever niet alle bijbehorende verzen en bewijzen erbij, nu geen tijd voor maar indien er vraag naar is kan ik referenties geven.

De 'draak' is de duivel zelf, dit is wat de bijbel expliciet identificeert. Het is het geheel van demonisch geïnspireerde activiteit op aarde, valse religies, spiritisme, enzovoorts. De conglomeratie van de religies bevindt zich vandaag in de Verenigde Naties.

Met name het 'het beest' is overduidelijk te identificeren met behulp van Openbaringen en Daniel, dat is het Vaticaan.

De valse profeet is een tweede beest wat als het ware een kopie is van het eerste beest. In vorm en wetgeving lijkt het op een lam-achtige, dwz christelijke natie, maar dit veranderd beetje bij beetje en het beest verandert langzaam in hetzelfde als het eerste beest. Dit is de USA.

In openbaringen is er sprake van een hoer op een beest. In de bijbel stelt een vrouw Gods kerk voor. Een hoer is een afvallige kerk.

Zij heet Babylon. Babylon is de verheerlijking van de mens zelf, in oppositie tegen God.

Zij maakt de naties 'dronken met de wijn van haar hoereren'. Wijn is een symbool voor doctrine, onderwijzing, spirituele educatie. Hoereren is ontrouw naar God toe. Het gaat om een kerk die niet trouw is aan God en de wereld dronken maakt met leugens en valse onderwijzingen. Hierdoor gaan de naties ten onder.

Tevens worden economische machten genoemd in de bijbel, gesymboliseerd door schepen en koopmannen. De bijbel spreekt expliciet over de rijken der aarde, wiens rijkdommen teniet gedaan zullen worden.

De bijbel zegt dat de gehele wereld achter het beest aan zal lopen, en dat het teken van het beest via de valse profeet geforceerd zal worden op de wereld. De USA en het Vaticaan zijn als 2 handen op een buik, ookal lijkt dit van buitenaf niet het geval te zijn.

De VN nodigt regelmatig de paus uit voor speeches. Niet zo lang geleden heeft de paus voor het eerst ooit in het USA Congress gesproken. Dit is een revolutionaire gebeurtenis in een land waar kerk en staat gescheiden dienen te zijn.

Beetje bij beetje zien we hoe bijbelprofetie vervuld wordt en hoe het toneelspel, want dat is het, uitgevoerd wordt om de wereldbevolking te duperen in een anti-goddelijke unie.

Uiteindelijk zal Satan zelf als messias ontvangen en aanbeden worden. Dan is zijn doel bereikt. Wij zullen pionnen zijn indien we de waarheid niet hebben aanvaard, om verlost te worden.

Jezus zal dan terugkeren op aarde en de hele wereld vernietigen, om een nieuwe ervoor in de plaats te brengen. Wij kunnen deel uitmaken van die nieuwe wereld waar geen onrecht en leed meer is.
Of het is een uitgebreide grap. Dat lijkt me eerlijk gezegd waarschijnlijker.
pi_165263034
quote:
10s.gif Op maandag 12 september 2016 00:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Of het is een uitgebreide grap. Dat lijkt me eerlijk gezegd waarschijnlijker.
Ik weet niet wat de intentie erachter is, ik geef alleen wat wat mij betreft de verwijzing is weer.
pi_165263885
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 23:59 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Een stukje over de geschiedenis van Pullman Chicago
Interessant.

Dit ook misschien:

https://en.wikipedia.org/wiki/George_Pullman

“Struggling to maintain profitability during an 1894 downturn in manufacturing demand, he lowered wages and required workers to spend longer hours at the plant, but did not lower prices of rents and goods in his company town. He gained presidential support by Grover Cleveland for the use of federal military troops which left 30 strikers dead in the violent suppression of workers there to end the Pullman Strike of 1894.”

“In 1897, Pullman died of a heart attack at the age of 66, only three years after the strike. Fearing that some of his former employees or other labor supporters might try to dig up his body, his family arranged for his remains to be placed in a lead-lined mahogany coffin, which was then sealed inside a block of concrete. At the cemetery, a large pit had been dug at the family plot. At its base and walls were 18 inches of reinforced concrete. The coffin was lowered, and covered with asphalt and tarpaper. More concrete was poured on top, followed by a layer of steel rails bolted together at right angles, and another layer of concrete. The entire burial process took two days. His monument, featuring a Corinthian column flanked by curved stone benches, was designed by Solon Spencer Bemen, the architect of the company town of Pullman.”
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_165264079
Hillary heeft dus al te kennen gegeven dat ze nog leeft en "er niks aan de hand is." Heeft Putin verder nog iets over 9/11 losgelaten? Het is inmiddels al de 12e, ik verwachtte wel flink wat bewijs, het is tenslotte de 15e verjaardag van 9/11 enzo.
  maandag 12 september 2016 @ 02:06:58 #197
440653 BarryOSeven
pi_165264107
Betere screencap van de video:

maandag 12 september 2016 @ 02:07:28 #198
440653 BarryOSeven
pi_165264109
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 02:01 schreef illusions het volgende:
Hillary heeft dus al te kennen gegeven dat ze nog leeft en "er niks aan de hand is." Heeft Putin verder nog iets over 9/11 losgelaten? Het is inmiddels al de 12e, ik verwachtte wel flink wat bewijs, het is tenslotte de 15e verjaardag van 9/11 enzo.
NWS is een deurtje verder
pi_165264126
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 02:07 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

NWS is een deurtje verder
Weet ik, heb me niet vergist hoor, ik ga toch door op de thema's die hier spelen en relatie hebben met de publicaties die je hebt geplaatst?
  maandag 12 september 2016 @ 02:18:53 #200
440653 BarryOSeven
pi_165264186
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 02:08 schreef illusions het volgende:

[..]

Weet ik, heb me niet vergist hoor, ik ga toch door op de thema's die hier spelen en relatie hebben met de publicaties die je hebt geplaatst?
yup bel putin anders even hoe het zit, weten we t gelijk zeker
pi_165264214
Pullman believed that the country air and fine facilities, without agitators, saloons and city vice districts, would result in a happy, loyal workforce. The model planned community became a leading attraction for visitors who attended the World's Columbian Exposition of 1893. It attracted nationwide attention. The national press praised Pullman for his benevolence and vision. According to mortality statistics, it was one of the most healthful places in the world.[6]

The industrialist still expected the town to make money as an enterprise. By 1892 the community, profitable in its own right, was valued at over $5 million. Pullman ruled the town like a feudal baron. He prohibited independent newspapers, public speeches, town meetings or open discussion. His inspectors regularly entered homes to inspect for cleanliness and could terminate workers' leases on ten days' notice. The church stood empty since no approved denomination would pay rent, and no other congregation was allowed. He prohibited private charitable organizations. In 1885 Richard Ely wrote in Harper's Weekly that the power exercised by Otto Von Bismarck (known as the unifier of modern Germany), was "utterly insignificant when compared with the ruling authority of the Pullman Palace Car Company in Pullman." [7]

We are born in a Pullman house, fed from the Pullman shops, taught in the Pullman school, catechized in the Pullman Church, and when we die we shall go to the Pullman Hell.

— Some alleged Pullman employees living in the Pullman-owned town[8]

https://en.wikipedia.org/wiki/George_Pullman
pi_165264225
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 02:18 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

yup bel putin anders even hoe het zit, weten we t gelijk zeker
Vroeg me af of jij het misschien wist, aangezien het gerucht ook van jou kwam, weet verder niet uit welke bron dat vandaan kwam dus ik tast een beetje in het duister. Niets gezien op CNN echter, noch RT ...
  maandag 12 september 2016 @ 02:51:51 #203
440653 BarryOSeven
pi_165264397
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 02:22 schreef illusions het volgende:

[..]

Vroeg me af of jij het misschien wist, aangezien het gerucht ook van jou kwam, weet verder niet uit welke bron dat vandaan kwam dus ik tast een beetje in het duister. Niets gezien op CNN echter, noch RT ...
ergens een keer gelezen Weet niet meer waar
pi_165264481

pi_165264592
deze is door een poster op fb onder de status over pullman gepost:

en nieuwe status van mr teeth:

pi_165264671
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 05:14 schreef Strugglemaster het volgende:
deze is door een poster op fb onder de status over pullman gepost:

[ afbeelding ]

en nieuwe status van mr teeth:

[ afbeelding ]
-een dummy bij grant park north subway station, millenium park, Chicago

-Oklahoma City bombing memorial center
pi_165264693
quote:
28 aug 1963 march on washington.
  maandag 12 september 2016 @ 07:57:17 #208
..with a ninja mind
pi_165264871
16 september komt er een film van Snowden uit. Publiciteitsstunt Dus?
pi_165265472
http://www.ar15.com/forum(...)ppearing.html&page=1

Over de 100 pagina's waar men aan het speculeren is over dit gebeuren.

:)
pi_165266828
Domeinnaam geregistreerd op 23-03-2016, https://www.timeanddate.com/eclipse/lunar/2016-march-23
  maandag 12 september 2016 @ 10:58:48 #211
..with a ninja mind
pi_165267059
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 10:47 schreef milpek het volgende:
Domeinnaam geregistreerd op 23-03-2016, https://www.timeanddate.com/eclipse/lunar/2016-march-23
Interessant gegeven wel. Dat was op de dag van de eerste maanverduistering van 2016. A.s. 16 september de derde..
pi_165267513
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 10:58 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:

[..]

Interessant gegeven wel. Dat was op de dag van de eerste maanverduistering van 2016. A.s. 16 september de derde..
Even zoeken of er nog iets speciaals was bij de tweede, 18-08
  maandag 12 september 2016 @ 11:38:56 #213
440653 BarryOSeven
pi_165267884
  maandag 12 september 2016 @ 11:42:03 #214
440653 BarryOSeven
pi_165267977
Het nieuwe liedje op de website is
Vide Cor Meum uit de film Hannibal

https://nl.wikipedia.org/wiki/Vide_cor_meum
  maandag 12 september 2016 @ 11:45:55 #215
440653 BarryOSeven
pi_165268082

maandag 12 september 2016 @ 11:50:40 #216
440653 BarryOSeven
pi_165268207
Ze gaan Hillary waarschijnlijk vervangen, alle afspraken gecanceled

DavidShuster twitterde op maandag 12-09-2016 om 00:08:39 Clarification from dem operatives @HillaryClinton pneumonia: Expect emergency DNC meeting to CONSIDER replacement. #HillarysHealth reageer retweet
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 september 2016 @ 11:54:10 #217
284411 crew  heywoodu
pi_165268288
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 11:50 schreef BarryOSeven het volgende:
Ze gaan Hillary waarschijnlijk vervangen, alle afspraken gecanceled

DavidShuster twitterde op maandag 12-09-2016 om 00:08:39 Clarification from dem operatives @HillaryClinton pneumonia: Expect emergency DNC meeting to CONSIDER replacement. #HillarysHealth reageer retweet
Lijkt er meer op dat ze het even rustig aan moet doen, niet dat ze al gelijk vervangen wordt :+

En hoe luidt dat het einde van Europa binnen twee dagen in? :P
  maandag 12 september 2016 @ 11:55:43 #218
440653 BarryOSeven
pi_165268324
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 11:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Lijkt er meer op dat ze het even rustig aan moet doen, niet dat ze al gelijk vervangen wordt :+

En hoe luidt dat het einde van Europa binnen twee dagen in? :P
Er staat notabene "replacement" in de tweet.

Hoe je er bij komt dat dat het einde van Europa zou zijn snap ik niet helemaal. Het is toch al lang duidelijk dat die plaat het WikiLeaks logo moet voorstellen?
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 september 2016 @ 12:02:50 #219
284411 crew  heywoodu
pi_165268529
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 11:55 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Er staat notabene "replacement" in de tweet.

Hoe je er bij komt dat dat het einde van Europa zou zijn snap ik niet helemaal. Het is toch al lang duidelijk dat die plaat het WikiLeaks logo moet voorstellen?
Ja, en er staat in koeienletters "consider", lijkt me dus dat ze alleen even een noodscenario op tafel gaan leggen mocht ze zich toch terug moeten trekken.

Wikileaks logo? Dan heb ik wat gemist denk ik, ik dacht dat ergens in de OP of al die links of plaatjes iets stond over een weggevaagd Europa? :+
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 september 2016 @ 12:04:00 #220
284411 crew  heywoodu
pi_165268561
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:26 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Dat dus :P

Of is hier inmiddels iets anders voor bedacht? :+
  maandag 12 september 2016 @ 12:07:16 #221
440653 BarryOSeven
pi_165268642
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 12:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat dus :P

Of is hier inmiddels iets anders voor bedacht? :+
  maandag 12 september 2016 @ 12:07:49 #222
440653 BarryOSeven
pi_165268659
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 12:02 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja, en er staat in koeienletters "consider", lijkt me dus dat ze alleen even een noodscenario op tafel gaan leggen mocht ze zich toch terug moeten trekken.

Wikileaks logo? Dan heb ik wat gemist denk ik, ik dacht dat ergens in de OP of al die links of plaatjes iets stond over een weggevaagd Europa? :+
Ooit een overheid gezien die zoiets naar buiten bracht zonder dat het al bijna vast stond?
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 september 2016 @ 12:09:59 #223
284411 crew  heywoodu
pi_165268717
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 12:07 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ooit een overheid gezien die zoiets naar buiten bracht zonder dat het al bijna vast stond?
Nee, net zo min als andersom trouwens.
  maandag 12 september 2016 @ 12:11:33 #224
440653 BarryOSeven
pi_165268771
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 12:09 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nee, net zo min als andersom trouwens.
Je hebt nog nooit gezien dat een overheid iets achterhield. Wellicht een idee om even langs de opticien te gaan? ;)
pi_165268813
brengt "de overheid" dat naar buiten dan?

dit is een tweet van een journalist
  maandag 12 september 2016 @ 12:15:01 #226
..with a ninja mind
pi_165268839

[ Bericht 100% gewijzigd door VictoriaIntegrity7 op 12-09-2016 12:16:13 (Lukt niet) ]
pi_165268911
  maandag 12 september 2016 @ 12:24:54 #228
440653 BarryOSeven
pi_165269088
quote:
Hoe kom je daar aan?
pi_165269106
quote:
John Milton; Paradise lost

edit: moet m.i. zijn "Paradise regained", de opvolger en dan het toegevoegde deel "Samson Agonistes".

[ Bericht 3% gewijzigd door Montagui op 12-09-2016 12:31:39 ]
pi_165269126
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 12:24 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Hoe kom je daar aan?
Nieuwe afbeelding op de facebook pagina
pi_165269174
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 12:25 schreef Montagui het volgende:

[..]

John Milton; Paradise lost
rechtsonder volgens mij gisteren genomen toen, na haar instorten, Hillary Clinton de woning van dochter Chelsea weer verliet
pi_165269200
pi_165269351
David Shuster is een journalist, als hij zegt dat ze een vervanger voor Clinton overwegen, maakt dat het toch niet gelijk waarheid? Overigens vraag ik me ook af van dat Europa-ondergang gedeelte, dat het WikiLeaks logo erop past neemt nog niet weg dat Europa in de 2e versie weg is (behalve het Iberisch schiereiland, zo blijkt).
pi_165269363
Vermoed dat het thema van de laatste afbeelding 'blind' kan zijn.

John Milton werd blind, Samson werd blind en die bril van Hillary is ook wel erg donker.
pi_165269445
quote:
Die foto lijkt me van na de aanslagen op 9/11 te zijn met de rookpluimen van het WTC :)
  maandag 12 september 2016 @ 12:46:00 #237
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165269492
Een gier. Moest aan dit bijbelgedeelte denken, het gaat over de opname van God's volk, vlak voordat de antichrist op het toneel komt:

Luk 17:26-37 26 En zoals het gebeurde in de dagen van Noach, zo zal het ook zijn in de dagen van de Zoon des mensen. 27 Zij aten, zij dronken, zij namen ten huwelijk en zij werden ten huwelijk gegeven tot op de dag waarop Noach de ark binnenging en de zondvloed kwam en hen allen om deed komen. 28 Op dezelfde manier ook, zoals het gebeurde in de dagen van Lot: zij aten, zij dronken, zij kochten, zij verkochten, zij plantten, zij bouwden. 29 Op de dag echter waarop Lot uit Sodom wegging, regende het vuur en zwavel uit de hemel en bracht hen allen om. 30 Evenzo zal het zijn op de dag waarop de Zoon des mensen geopenbaard zal worden. 31 Wie op die dag op het dak zal zijn, met zijn huisraad in huis, moet niet naar beneden gaan om het mee te nemen. En wie op de akker is, moet evenmin terugkeren naar wat hij achterliet. 32 Denk aan de vrouw van Lot. 33 Wie zijn leven zal proberen te behouden, zal het verliezen. En wie het zal verliezen, zal het behouden. 34 Ik zeg u: In die nacht zullen er twee op één bed zijn. De één zal aangenomen en de ander zal achtergelaten worden. 35 Twee vrouwen zullen samen malen. De één zal aangenomen en de ander zal achtergelaten worden. 36 Twee zullen er op de akker zijn. De één zal aangenomen en de ander zal achtergelaten worden. 37 En zij antwoordden en zeiden tegen Hem: Waar, Heere? En Hij zei tegen hen: Waar het lichaam is, daar zullen de gieren zich verzamelen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Manke op 12-09-2016 12:51:32 ]
  maandag 12 september 2016 @ 12:48:11 #238
440653 BarryOSeven
pi_165269533
Haha welke grapjas was dit en hoe kom je in godsnaam aan mijn adres

pi_165269580
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 12:48 schreef BarryOSeven het volgende:

[ afbeelding ]
meen je dit?
pi_165269605
quote:

[ afbeelding ]
:D Kun je er 1 naar me toe sturen? O+
A reality is just what we tell each other it is.
Did everything just taste purple for a sec?
  maandag 12 september 2016 @ 12:52:24 #241
440653 BarryOSeven
pi_165269617
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 12:50 schreef Strugglemaster het volgende:

[..]

meen je dit?
Zat in de brievenbus? Dader loopt gegarandeerd hier rond hoop ik.
  maandag 12 september 2016 @ 12:52:37 #242
440653 BarryOSeven
pi_165269621
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 12:51 schreef Jenneh het volgende:

[..]

:D Kun je er 1 naar me toe sturen? O+
Prima
pi_165269633
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 12:52 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Prima
Top! :Y Ik DM je m'n adres zo wel even.
  maandag 12 september 2016 @ 12:53:36 #244
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165269634
Verbrand het.
Je ziet toch dat het geen spelletje is.
pi_165269642
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 12:52 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Zat in de brievenbus? Dader loopt gegarandeerd hier rond hoop ik.
dat is wel een beetje creepy. moet dan iemand zijn op FOK! die je identiteit weet en je adres (of dat kan achterhalen).
  maandag 12 september 2016 @ 12:54:41 #246
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165269660
Denk eerder reddit
pi_165269661
Gewoon zelf geprint. Highrespics staan gewoon op internet.

Om het topic een beetje meer cachet te geven.

pi_165269664
o ja kan ook elders zijn waar TS actief is hierover natuurlijk
pi_165269682
quote:
7s.gif Op maandag 12 september 2016 12:54 schreef Geralt het volgende:
Gewoon zelf geprint. Highrespics staan gewoon op internet.

Om het topic een beetje meer cachet te geven.

dat zou erg treurig zijn :')
pi_165269809
LOL _O-

Is je adres bekend bij andere mensen op Fok ofzo, of is het niet moeilijk te achterhalen?

Grappige actie. Een echte fanatieke BNW'er zou uitflippen. :+
pi_165269840
Ik hoop niet dat de wereld vergaat de 14e. Ik heb de 15e en de 16e nog allerlei afspraken in mn agenda die ik niet kan missen.
  maandag 12 september 2016 @ 13:05:14 #252
189978 controlaltdelete
pi_165269843
quote:

[ afbeelding ]
Hoe heb je dit gevonden? Zat het in je brievenbus in een blanco envelop of met je naw aan de voorkant? Zo ja is het geschreven naw of geprint?
pi_165269856
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 13:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Hoe heb je dit gevonden? Zat het in je brievenbus in een blanco envelop of met je naw aan de voorkant? Zo ja is het geschreven naw of geprint?
Schij toch uit dat heeft ie niet gevonden. Gewoon zelf geprint.

:+
  maandag 12 september 2016 @ 13:08:37 #254
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165269896
Ze willen dat je hun product hier gaat reviewen. :')
  maandag 12 september 2016 @ 13:10:17 #255
440653 BarryOSeven
pi_165269923
Het zat in de envelop in de brievenbus

En ben heb zojuist het biljet op de post gedaan alleen is het kut. Had geen nieuwe enveloppes meer dus ben nu al door de mand gevallen.

Maar belofte maakt schuld dus hij is op de post ;)
  maandag 12 september 2016 @ 13:11:13 #256
189978 controlaltdelete
pi_165269941
quote:
7s.gif Op maandag 12 september 2016 13:05 schreef Geralt het volgende:

[..]

Schij toch uit dat heeft ie niet gevonden. Gewoon zelf geprint.

[ afbeelding ]

:+
Daarom vraag ik het want dat schoot ook door mijn hoofd ;) best sneue grap
  maandag 12 september 2016 @ 13:12:26 #257
440653 BarryOSeven
pi_165269967
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 13:11 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Daarom vraag ik het want dat schoot ook door mijn hoofd ;) best sneue grap
Ik vond het wel een leuke grap.

Maar goed even over dat laatste plaatje: onderste deel is Manhattan.

Begeleidende tekst is: It's always 9/11

Grote kans dat er dus serieus bewijs voor 9/11 uit komt rollen overmorgen.
pi_165269981
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 13:04 schreef illusions het volgende:
LOL _O-

Is je adres bekend bij andere mensen op Fok ofzo, of is het niet moeilijk te achterhalen?

Grappige actie. Een echte fanatieke BNW'er zou uitflippen. :+
misschien via v&a
pi_165270008
o matige grap dus
  maandag 12 september 2016 @ 13:16:03 #260
440653 BarryOSeven
pi_165270030
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 13:15 schreef Strugglemaster het volgende:
o matige grap dus
Sorry :*
pi_165270059
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 13:12 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ik vond het wel een leuke grap.

Maar goed even over dat laatste plaatje: onderste deel is Manhattan.

Begeleidende tekst is: It's always 9/11

Grote kans dat er dus serieus bewijs voor 9/11 uit komt rollen overmorgen.
Snowden heeft live iets geloof ik rond de tijd dat die countdown afloopt.
  maandag 12 september 2016 @ 13:20:00 #262
440653 BarryOSeven
pi_165270093
quote:
7s.gif Op maandag 12 september 2016 13:17 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ben benieuwd, zou op zich kunnen Snowden had een tijd geleden ook van die vreemde tweets met: "It's time"

En hashes die vrij snel weer werden weggehaald.

Hoop dat het bewijs voor 9/11 of ander zeer gevoelig materiaal en niet een of andere stomme kutfilm al lijkt me dat onwaarschijnlijk.
  maandag 12 september 2016 @ 13:20:30 #263
440653 BarryOSeven
pi_165270101
Wat wel mooi is dat ik dat biljet heb opgestuurd in zo'n raam envelop met Hillary en Trump die door dat raampje kijken. Zou je wel even kunnen melden of hij is aangekomen?

Kan best zijn dat we hier morgen een postbezorger zien die dat biljet achterover heeft gedrukt :P
pi_165270102
quote:
7s.gif Op maandag 12 september 2016 13:17 schreef Geralt het volgende:

[..]

Klopt. Snowden live:
quote:
Fathom Events and Open Road Films are taking an exclusive look into the world of former CIA employee Edward Snowden through the eyes of Academy Award®-winning filmmaker Oliver Stone on Wednesday, September 14, 2016 live at 7:30 p.m. ET / 6:30 p.m. CT and tape-delayed to 7:30 p.m. MT/PT. “Snowden Live” gives audiences the opportunity to be the first to see Snowden on the big screen and hear directly from the man who inspired it all and the filmmaker who brought his story to life during an exclusive live interview between Snowden (via satellite in Moscow) and Stone (live from NYC). The event will begin with the feature and will be followed by the Live Q&A.
  maandag 12 september 2016 @ 13:21:49 #265
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165270125
Volgens mij is dit een Russisch complot om de VS te raken, met die 'onthullingen' binnenkort. Kunnen ze lekker een slagveld van Europa maken.
  maandag 12 september 2016 @ 13:22:40 #266
440653 BarryOSeven
pi_165270141
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 13:21 schreef Manke het volgende:
Volgens mij is dit een Russisch complot om de VS te raken, met die 'onthullingen' binnenkort. Kunnen ze lekker een slagveld van Europa maken.
Russisch of niet als de waarheid naar buiten komt vind ik het prima.
pi_165270151
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 13:20 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat wel mooi is dat ik dat biljet heb opgestuurd in zo'n raam envelop met Hillary en Trump die door dat raampje kijken. Zou je wel even kunnen melden of hij is aangekomen?

Kan best zijn dat we hier morgen een postbezorger zien die dat biljet achterover heeft gedrukt :P
Sure ^O^
pi_165270175
Ik hoop wel dat er IETS naar buiten komt overmorgen en niet een of andere suffe film of game of iets waar dit promotie voor bleek.

maandag 12 september 2016 @ 13:26:12 #269
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165270208
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 13:22 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Russisch of niet als de waarheid naar buiten komt vind ik het prima.
als je dat biljet moet geloven, dan dienen ze de duivel, en die spreekt nooit de waarheid. 'leugenaar en mensenmoordenaar sinds het begin'. Als het niet zo was, hadden ze ook referenties naar Jezus Christus erop gezet, maar ze beelden alleen het duistere gedeelte uit de bijbel af.
  maandag 12 september 2016 @ 13:31:54 #270
440653 BarryOSeven
pi_165270318
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 13:26 schreef Manke het volgende:

[..]

als je dat biljet moet geloven, dan dienen ze de duivel, en die spreekt nooit de waarheid. 'leugenaar en mensenmoordenaar sinds het begin'. Als het niet zo was, hadden ze ook referenties naar Jezus Christus erop gezet, maar ze beelden alleen het duistere gedeelte uit de bijbel af.
Ja het is een verwijzing naar het systeem van het beest (zoals geloof ik ook in de bijbel wordt beschreven)

Fiat currency zou dan het teken van het beest zijn misschien?

De elite van de westerse wereld hangt Lucifer aan volgens de verhalen en gelooft dat we momenteel in de hel leven en dat iedereen gered dient te worden door de wereld "op te heffen" (De wereld moet kapot en de mens uitgeroeid)

Vandaar ook de destroyer (anti-Christus)

Heeft een oorsprong van de Druiden, vandaar ook die vage voorstelling bij CERN. Dat is ook in de stijl van de Druiden.

Afstammelingen van Cain versus afstammelingen van Seth

Althans volgens een boek wat ik nu aan het lezen ben.

[ Bericht 5% gewijzigd door BarryOSeven op 12-09-2016 13:37:16 ]
  maandag 12 september 2016 @ 13:46:34 #271
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165270594
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 13:31 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ja het is een verwijzing naar het systeem van het beest (zoals geloof ik ook in de bijbel wordt beschreven)

Fiat currency zou dan het teken van het beest zijn misschien?

De elite van de westerse wereld hangt Lucifer aan volgens de verhalen en gelooft dat we momenteel in de hel leven en dat iedereen gered dient te worden door de wereld "op te heffen" (De wereld moet kapot en de mens uitgeroeid)

Vandaar ook de destroyer (anti-Christus)

Heeft een oorsprong van de Druiden, vandaar ook die vage voorstelling bij CERN. Dat is ook in de stijl van de Druiden.

Afstammelingen van Cain versus afstammelingen van Seth

Althans volgens een boek wat ik nu aan het lezen ben.
iedereen lijkt geïnteresseerd in de waarheid, maar wil deze in werkelijkheid niet weten, het gaat om de spannende mysterieuze sfeer eromheen.
Als er een waarheid wordt onthuld, zegt men 'dus toch' en gaat men door met het leven. Alleen heeft wat nu speelt andere gevolgen.

Het betaalmiddel van het beest, waar je blijkbaar in gelooft en de bron ervan in de bijbel staat, heeft ernstige gevolgen, want wie het niet aanneemt die wordt gedood. Absolute dominantie.

Misschien zegt de verkeerde het, en kan iemand anders het jullie wel wijsmaken.
En sla eens die bijbel open. Anti-christ, christ, Christus; vernietiger, appolyon, lees de brontekst.

Edit
Cain heeft geen bloedlijn. Seth zijn bloedlijn rijkte tot Noah, en alle mensen werden toen weggevaagd (genesis 5).
Wederom: je komt met bijbelse namen, je doet er beter aan de brontekst erover te lezen :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Manke op 12-09-2016 13:56:57 ]
pi_165270654
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 13:21 schreef Manke het volgende:
Lullige is dat als het van Snowden afkomt we mogelijk ook te maken hebben de enorme Russische misinformatie machine. In hoeverre kunnen we er dan bv zeker van zijn dat de info die naar buiten komt niet van Russische makelij is?
  maandag 12 september 2016 @ 13:55:27 #273
440653 BarryOSeven
pi_165270779
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 13:46 schreef Manke het volgende:

[..]

iedereen lijkt geïnteresseerd in de waarheid, maar wil deze in werkelijkheid niet weten, het gaat om de spannende mysterieuze sfeer eromheen.
Als er een waarheid wordt onthuld, zegt men 'dus toch' en gaat men door met het leven. Alleen heeft wat nu speelt andere gevolgen.

Het betaalmiddel van het beest, waar je blijkbaar in gelooft en de bron ervan in de bijbel staat, heeft ernstige gevolgen, want wie het niet aanneemt die wordt gedood. Absolute dominantie.

En sla eens die bijbel open. Anti-christ, christ, Christus; vernietiger, appolyon, lees de brontekst.
Nouja kijk ik ken de bijbel wel. Maar wie vertelt mij dat het het woord van God is en niet een vooraf gedefineerd script welke we al tijden aan het aflopen zijn?

Verder lijkt me verstandig om niet al te veel bijbelstudie te doen hier naast de zaken die direct met het onderwerp te maken hebben.
  maandag 12 september 2016 @ 14:01:53 #274
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165270944
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 13:55 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Nouja kijk ik ken de bijbel wel. Maar wie vertelt mij dat het het woord van God is en niet een vooraf gedefineerd script welke we al tijden aan het aflopen zijn?

Verder lijkt me verstandig om niet al te veel bijbelstudie te doen hier naast de zaken die direct met het onderwerp te maken hebben.
misschien is het wel het woord van God, omdat dat de enige tekst is waarvan men huiverig is of de bron wel klopt, van de rest wordt alles geslikt. Jezus zei ook zoiets toen Hij voor hun neus stond:
Joh 5:43 SV Ik ben gekomen in den Naam Mijns Vaders, en gij neemt Mij niet aan; zo een ander komt in zijn eigen naam, dien zult gij aannemen.

Zie edit boven over Seth en Cain.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 september 2016 @ 14:04:02 #275
284411 crew  heywoodu
pi_165270991
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 12:53 schreef Manke het volgende:
Verbrand het.
Je ziet toch dat het geen spelletje is.
Dus moet je het verbranden omdat er een magische toverspreuk op rust ofzo? :D
  maandag 12 september 2016 @ 14:04:14 #276
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165270999
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 13:49 schreef Montagui het volgende:

[..]

Lullige is dat als het van Snowden afkomt we mogelijk ook te maken hebben de enorme Russische misinformatie machine. In hoeverre kunnen we er dan bv zeker van zijn dat de info die naar buiten komt niet van Russische makelij is?
precies. Volgens een eerdere link (bericht over bijbelboek Daniel) gaat Europa moeten kiezen tussen islam terreur en Rusland.
  maandag 12 september 2016 @ 14:05:42 #277
440653 BarryOSeven
pi_165271032
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 13:46 schreef Manke het volgende:

[..]

Edit
Cain heeft geen bloedlijn. Seth zijn bloedlijn rijkte tot Noah, en alle mensen werden toen weggevaagd (genesis 5).
Wederom: je komt met bijbelse namen, je doet er beter aan de brontekst erover te lezen :)
Volgens de materie die ik momenteel lees had Cain wel een bloedlijn en was de voorloper van de Druiden. Hij had een hekel aan God die hem afwees omdat hij oogst offerde en Abel vlees. Cain heeft Abel gedood om een reden die ik even niet meer helder heb maar anders dan pure jaloezie. Toen hij verbannen werd heeft hij Babylon gesticht.

Verder rijkt de Seth bloedlijn natuurlijk wel verder, Noah heeft de Ark gebouwd en heeft dus zijn lijn door kunnen zetten.

Verder even reageren op je laatste post. Dat het in de bijbel staat maakt het natuurlijk niet per definitie waar. We hebben nu twee verhalen die beide plausibel zijn en onderzocht dienen te worden.
  maandag 12 september 2016 @ 14:06:07 #278
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165271044
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 14:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dus moet je het verbranden omdat er een magische toverspreuk op rust ofzo? :D
nee, omdat het ziekelijk is
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 september 2016 @ 14:07:42 #279
284411 crew  heywoodu
pi_165271086
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 14:06 schreef Manke het volgende:

[..]

nee, omdat het ziekelijk is
Er zit een virus in verstopt wat gedood wordt als je het vebrandt?
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 september 2016 @ 14:09:21 #280
284411 crew  heywoodu
pi_165271125
Degene die dit bedacht heeft is wel een baas trouwens, mensen aan het speculeren krijgen over werkelijk alles van de gezondheid van een presidentskandidaat tot wat figuren uit een duizenden jaren oud boek en dat allemaal met wat leuk in elkaar geflanste biljetten en wat plaatjes enzo _O_
  maandag 12 september 2016 @ 14:11:58 #281
440653 BarryOSeven
pi_165271178
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 14:09 schreef heywoodu het volgende:
Degene die dit bedacht heeft is wel een baas trouwens, mensen aan het speculeren krijgen over werkelijk alles van de gezondheid van een presidentskandidaat tot wat figuren uit een duizenden jaren oud boek en dat allemaal met wat leuk in elkaar geflanste biljetten en wat plaatjes enzo _O_
Hehe naja dat gaat altijd wel zo hoor.

En omdat het gebruikt maakt van de knowledge of the crowd is het handig om gewoon te roepen wat in je op komt zodat wellicht een ander de patronen kan herkennen.

Komt regelmatig voorbij zon Alternate Reality Game. Alleen is deze wel erg vreemd en toch wel weer erg exclusief op zijn zachtst gezegd.

Voor wat ik heb gezien kwam alleen Cicada 3301 in de buurt (of verder) maar dat was ook geen ARG dat was een recruitment puzzle voor iets wat niemand weet.

De tegenstander van competitie: cooperatie.

Super mooi.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 september 2016 @ 14:14:03 #282
284411 crew  heywoodu
pi_165271216
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 14:11 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Hehe naja dat gaat altijd wel zo hoor.

En omdat het gebruikt maakt van de knowledge of the crowd is het handig om gewoon te roepen wat in je op komt zodat wellicht een ander de patronen kan herkennen.

Komt regelmatig voorbij zon Alternate Reality Game. Alleen is deze wel erg vreemd en toch wel weer erg exclusief op zijn zachtst gezegd.

Voor wat ik heb gezien kwam alleen Cicada 3301 in de buurt (of verder) maar dat was ook geen ARG dat was een recruitment puzzle voor iets wat niemand weet.

De tegenstander van competitie: cooperatie.

Super mooi.
Misschien was dat ook wel gewoon een ARG, of heeft iemand van hetgeen niemand iets weet officieel bevestigd dat het een recruitment puzzle was? :P
pi_165271228
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 14:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]

14.gif
  maandag 12 september 2016 @ 14:17:27 #284
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165271275
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 14:05 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Volgens de materie die ik momenteel lees had Cain wel een bloedlijn en was de voorloper van de Druiden. Hij had een hekel aan God die hem afwees omdat hij oogst offerde en Abel vlees. Cain heeft Abel gedood om een reden die ik even niet meer helder heb maar anders dan pure jaloezie.

Verder rijkt de Seth bloedlijn natuurlijk wel verder, Noah heeft de Ark gebouwd en heeft dus zijn lijn door kunnen zetten.

Verder even reageren op je laatste post. Dat het in de bijbel staat maakt het natuurlijk niet per definitie waar. We hebben nu twee verhalen die beide plausibel zijn en onderzocht dienen te worden.
als het verhaal in de bijbel klopt, dan komen de druïden ook van Seth via Noah. Welke andere antieke bronnen waar zij hun theorie op baseren spreken over cain en seth?
Hij had geen hekel aan God, had het teriggelezen gelezen, en kwam ook dit tegen in het eerste en laatste bijbelboek:

Gen 4:15 Maar de HEERE zei tegen hem: Daarom zal al wie Kaïn doodt zevenvoudig gewroken worden! En de HEERE merkte Kaïn met een teken, zodat niemand die hem tegenkwam, hem zou doden.

Op 9:4 SV En hun werd gezegd, dat zij het gras der aarde niet zouden beschadigen, noch enige groente, noch enigen boom, dan de mensen alleen, die het zegel Gods aan hun voorhoofden niet hebben.
  maandag 12 september 2016 @ 14:18:29 #285
440653 BarryOSeven
pi_165271284
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 14:14 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Misschien was dat ook wel gewoon een ARG, of heeft iemand van hetgeen niemand iets weet officieel bevestigd dat het een recruitment puzzle was? :P
Jawel er zijn mensen binnen gehaald. Er is ook iemand uitgestapt omdat hij het te creapy vond. Het was een of andere denktank. Ergens op het internet is zijn pastebin te vinden over zijn ervaringen.

Puzzels waren extreem moeilijk.

Maar goed waarom ik dit vertel is omdat ik het vermoeden heb dat dit van Cicada 3301 komt. Cicada was altijd bezig met hacken en de waarheid achterhalen. Veel puzzels tipten een tipje van de sluier op over hoe het systeem zoals het nu is tot stand is gekomen.

Verder zat het zo ongelooflijk slim in elkaar dat ik nu nog steeds bezig ben soms om hun Liber Primus te ontcijferen. Dat boek is nooit helemaal ontcijfert tot op de dag van vandaag.
  maandag 12 september 2016 @ 14:19:08 #286
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165271297
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 14:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]

nee, bacteriën, darmbacteriën :P
  maandag 12 september 2016 @ 14:19:19 #287
440653 BarryOSeven
pi_165271302
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 14:17 schreef Manke het volgende:

[..]

als het verhaal in de bijbel klopt, dan komen de druïden ook van Seth via Noah. Welke andere antieke bronnen waar zij hun theorie op baseren spreken over cain en seth?
Hij had geen hekel aan God, had het teriggelezen gelezen, en kwam ook dit tegen in het eerste en laatste bijbelboek:

Gen 4:15 Maar de HEERE zei tegen hem: Daarom zal al wie Kaïn doodt zevenvoudig gewroken worden! En de HEERE merkte Kaïn met een teken, zodat niemand die hem tegenkwam, hem zou doden.

Op 9:4 SV En hun werd gezegd, dat zij het gras der aarde niet zouden beschadigen, noch enige groente, noch enigen boom, dan de mensen alleen, die het zegel Gods aan hun voorhoofden niet hebben.
Ja de dood was wel een makkelijke uitweg voor Cain die er toch al geen zin meer in had :P
  maandag 12 september 2016 @ 14:22:29 #288
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165271346
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 14:19 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ja de dood was wel een makkelijke uitweg voor Cain die er toch al geen zin meer in had :P
je ziet niet wat ik bedoel. :)
Zowel in Genesis als Openbaringen krijgen mensen van God wiens leven gevaar loopt, een merk of zegel van God, zodat niemand hen kan aanraken.
Zo staan er meer consequente dingen in.
  maandag 12 september 2016 @ 14:24:54 #289
440653 BarryOSeven
pi_165271398
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 14:22 schreef Manke het volgende:

[..]

je ziet niet wat ik bedoel. :)
Zowel in Genesis als Openbaringen krijgen mensen van God wiens leven gevaar loopt, een merk of zegel van God, zodat niemand hen kan aanraken.
Zo staan er meer consequente dingen in.
Ja maar we dwalen wel af. Het zal ongetwijfeld in de bijbel staan en voor jou is dat de absolute waarheid en dat is je goed recht.

Persoonlijk vind ik het belangrijk om alles in twijfel te trekken zo ook de bijbel.

Ben zelf agnostisch en laat de mogelijkheid open, maar in mijn optiek zou bij god geen dogmatiek plaats hoeven vinden. God heeft imho echt geen handleiding nodig. En al helemaal geen een die zo uit handen van een heerser zou kunnen komen.
  maandag 12 september 2016 @ 14:40:02 #290
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165271713
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 14:24 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ja maar we dwalen wel af. Het zal ongetwijfeld in de bijbel staan en voor jou is dat de absolute waarheid en dat is je goed recht.

Persoonlijk vind ik het belangrijk om alles in twijfel te trekken zo ook de bijbel.

Ben zelf agnostisch en laat de mogelijkheid open, maar in mijn optiek zou bij god geen dogmatiek plaats hoeven vinden. God heeft imho echt geen handleiding nodig. En al helemaal geen een die zo uit handen van een heerser zou kunnen komen.
dat is ook belangrijk, maar je moet wel logisch blijven. Ik bedoel al die auteurs welke je leest beweren parallelle verhalen, hebben ze daar bewijs voor, zijn hun bronnen net zo oud als de bijbelse bronnen erover?

Over dat biljet op de voorkant, links: de antichrist wordt de wetteloze genoemd en eist aanbidding van iedereen (in de bijbel), met vrouwe justitia dood op de grond (wetteloosheid).
  maandag 12 september 2016 @ 14:51:56 #291
440653 BarryOSeven
pi_165271949
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 14:40 schreef Manke het volgende:

[..]

dat is ook belangrijk, maar je moet wel logisch blijven. Ik bedoel al die auteurs welke je leest beweren parallelle verhalen, hebben ze daar bewijs voor, zijn hun bronnen net zo oud als de bijbelse bronnen erover?

Over dat biljet op de voorkant, links: de antichrist wordt de wetteloze genoemd en eist aanbidding van iedereen (in de bijbel), met vrouwe justitia dood op de grond (wetteloosheid).
Nouja je hoeft niet echt je best te doen om te zien dat inderdaad het beest onze samenleving representeert (immoraliteit, corruptie, etc)

Sodom en Gomorra waren van zelfde strekking.

Beschrijft de bijbel dan specifiek onze maatschappij of meer een maatschappij zoals Sodom en Gomorra? (Retorisch)

Geloof je bijvoorbeeld echt dat de wereld pas een paar duizend jaar bestaat of dat we misschien al eerder een geavanceerde beschaving hebben gehad en dat het al eerder zo is afgelopen en dat zoiets gedocumenteerd is?

Er zijn legio mogelijkheden te bedenken hoe we gekomen zijn tot waar we zijn en waarom de bijbel beschrijft wat we zien.

Dat hoeft niet per se het woord van God te zijn. Ik geloof zowel mijn boekje alswel jouw geschriften niet klakkeloos. Wat ik wel doe is de mogelijkheid meenemen om te kijken of er bronnen voor zijn.
pi_165272352

geplaatst in een comment op laatste fb post
pi_165272403
Alfa en Omega. Begin en einde.
Make my day!
  maandag 12 september 2016 @ 15:25:29 #294
440653 BarryOSeven
pi_165272581

Deze zonnebril is tegen emoties
pi_165272689
Hebben die biljetten een watermerk?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_165272908
Normaal gesproken ben ik een van de eerste die een marketing complot weg lacht
Maar ik vind dit allemaal net iets over de top

- peace and security vind ik heel raar dat ze zoiets op hun bankbiljetten zouden printen. Wetende hoe ongelukkig het allemaal valt bij de christenen

- Hilary en Trump gezamelijk afgebeeld ? Normaal gesproken gaan ze voor een historisch figuur die veel voor het land heeft betekend . Deze twee zitten nog in de race om te bepalen wie van hun het land moet leiden . Does not make sence at all

- Afbeelding van Baphomet . Meestal zijn ze subtiel als het gaat om hun symbolen vertonen. Zodat het op meerdere manieren uitgelegd kan worden. Dit laat heel weinig aan de verbeelding over _O-

Maar een de andere kant is er zo goed over nagedacht . En zo ongelooflijk gedetailleerd met allerlei verborgen boodschappen

Ik weet niet wat er echt van moet denken :P
pi_165272935
Oh de viocemail van de Generaal klonk WEL behoorlijk overtuigend
pi_165272969
Geweldig topic is dit geworden. Complimenten TS ^O^
  maandag 12 september 2016 @ 16:01:13 #299
440653 BarryOSeven
pi_165273071
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
Geweldig topic is dit geworden. Complimenten TS ^O^
Thanks, het is toch nog gaan lopen inderdaad *O*
  maandag 12 september 2016 @ 16:19:31 #300
440653 BarryOSeven
pi_165273365
Is deze al voorbijgekomen ?

Volgend mij zie ik paar doelen voorbijkomen van agenda 2030

So Long, Old World - A film by Unilever.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')