Yep.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:23 schreef timmmmm het volgende:
Overigens denk ik dat transgenders gewoon psychisch niet in orde zijn.
Die ziet er wel uit als een slap wijf maar schijnt een jongen te zijn.quote:
Allemaal 15 jarige jongetjes op elkaarquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:26 schreef alors het volgende:
[..]
Zonet bij Pauls Puberkookshow (ja ik keek)
Een meisje van 16 die panseksueel was (wat? ja dat dus)
Een jongen van 15 die een jaar uit de kast was, en op homo jongeren kamp was geweest.
Ik wist niet eens dat dit allemaal bestond...
Zouden gewoon behandeld moeten worden. Het is ontzettend sip dat mensen zo met zichzelf in de knoop zitten dat ze zichzelf kwijtgeraakt zijn. Dan vind je jezelf in dit soort debiele dingenquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:26 schreef matthijst het volgende:
[..]
Yep.
Gewoon mazzel dat ze zich nu kunnen laten opereren.
De jongens lukken beter dan de vrouwen. Zie praten en nichtkop.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:26 schreef timmmmm het volgende:
Of je het nou een man of een vrouw vindt, het is in ieder geval spuug- en spuuglelijk
Wel treffend in een kookprogramma. Of had 'ie daadwerkelijk seks met pannen?quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:26 schreef alors het volgende:
[..]
Zonet bij Pauls Puberkookshow (ja ik keek)
Een meisje van 16 die panseksueel was (wat? ja dat dus)
Een jongen van 15 die een jaar uit de kast was, en op homo jongeren kamp was geweest.
Ik wist niet eens dat dit allemaal bestond...
Zou je Loiza Lamers doen dan?quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:28 schreef timmmmm het volgende:
Nou ja, ik val op vrouwen maar niet op jou omdat je zo lelijk als de nacht bent
Die zwarte (nog) niet helemaal, heeft nog een redelijk vrouwelijke lach.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die mannen zien er wel echt uit.
Pauw is de nieuwe Robert Jensen, het is elke avond een amusante freakshow.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:28 schreef MakkieR het volgende:
Het niveau amusement is met deze topic wel behoorlijk gedaald, zie liever de Zaanstad topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |