SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De bovenstaande foto, die de politie van East Liverpool (Ohio) op Facebook zette, spreekt boekdelen. Op de foto zijn twee bewusteloze volwassenen te zien, gedrogeerd door de heroïne. Op de achterbank zit een kleuter, die met onschuldige ogen de lens inkijkt.
http://www.telegraaf.nl/b(...)roine-moeder___.html
...![]()
Inderdaad. Egoïstische ouders. Ze hadden best kunnen delen.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Inderdaad. Egoïstische ouders. Ze hadden best kunnen delen.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:37 schreef Hathor het volgende:
Ik zie geen onschuldige ogen, alleen een blur.
En nu zie ik een kind die denkt waarom is iedereen high behalve ik".quote:
Ik snap de toegevoegde waarde van die foto niet. En eerlijk gezegd zou ik het beter vinden om dat kind onherkenbaar te laten.quote:
ik kan je naam nog steeds niet uitspreken.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik snap de toegevoegde waarde van die foto niet. En eerlijk gezegd zou ik het beter vinden om dat kind onherkenbaar te laten.
Deze staat op de Facebook van 'City of East Liverpool, Ohio', en is gebruikt bij het artikel van Metro. Ik zag deze foto overigens eerder dan de geblurde versie.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik snap de toegevoegde waarde van die foto niet. En eerlijk gezegd zou ik het beter vinden om dat kind onherkenbaar te laten.
Zonder die foto had dit de Nederlandse pers niet eens gehaald.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
boeient. laat dat kind er toch buiten svp.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:49 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Zonder die foto had dit de Nederlandse pers niet eens gehaald.
Erg tandeloos, zijn inderdaad net lijken..quote:
Ik gok van een van de agenten. Die het blijkbaar belangrijker vinden dat iedereen goed op de foto staat zodat ze weer iets voor hun fb-pagina hebben, dan dat ze zich meteen en op de eerste plaats over dat kind ontfermen.quote:
Klopt, ik las een ander artikel, waarin sprake was van een OD en werd verondersteld dat ze dus dood waren.quote:Op zaterdag 10 september 2016 02:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heb je het verhaal niet gelezen.
Het was geen kritiek op jou, maar op het feit dat de politie kennelijk die foto online plaatst. Alsof die geen enkele verantwoordelijkheid voor dat kind voelen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:47 schreef Voszje het volgende:
[..]
Deze staat op de Facebook van 'City of East Liverpool, Ohio', en is gebruikt bij het artikel van Metro. Ik zag deze foto overigens eerder dan de geblurde versie.
Verslavend, hè?quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:06 schreef Re het volgende:
ja nou zit ik weer met dat nummer in mijn hoofd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |