Ik vind het prachtig. Die hele vlogshit backfired keihard op die gasten.quote:
Dat zou echt heel vals zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:28 schreef Oversight het volgende:
[..]ik reken op Timmmmm, die maakt er vast wel iets acceptabels van.
Waarom dat nou weer?quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:29 schreef Oversight het volgende:
[..]Dat is hij ook, daarom reken ik er ook op.
Ja dit zagen ze niet aankomenquote:Op vrijdag 9 september 2016 18:27 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig. Die hele vlogshit backfired keihard op die gasten.![]()
Nu zal er wel weer narigheid van komen maar dan kunnen ze mooi worden vastgezet.
quote:
Ja maar heb gewoon de regels gevolgd. Dus er is geen reden om mij te straffen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:32 schreef Oversight het volgende:
[..]Omdat ie wel eerder briljante TT's aanpaste, gewoon om te pesten, en er dan ook nog gemeen bij kijken, ik weet het zeker...
Is hij al aan het vliegen?quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:33 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoop dat LTVDK wel een tegen van leven geeft als die is aangekomen.
Heb em wel aangeraden om mee te wapperen met de armen. Op intercontinentale vluchten ga je dan sneller.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar heb gewoon de regels gevolgd. Dus er is geen reden om mij te straffen.
Zit er nou niet zo op te hopen naar persoon.quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:35 schreef Oversight het volgende:
[..]hij doet het ook niet om te straffen maar gewoon,..... omdat hij het kan....
quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:34 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb al 2 dagen constant dit nummer in mijn hoofd, hebben jullie dat ook wel eens? Ik word er gek van.
Was de eerste keer zo'n verre vlucht. Denk dat hij het is vergeten te vertellenquote:Op vrijdag 9 september 2016 18:39 schreef Oversight het volgende:
[..]Nu maar hopen dat zijn bagage dat ook wist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |