Want hij is de beste en de liefste user hiero, ja. Nooit domme opmerkingen enzo.quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
mad worden op Gianni![]()
dan mankeer je wel wat.
ja vandaar dat ie de halve dag op een forum zitquote:
Ja, ga er srs op in dpquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja vandaar dat ie de halve dag op een forum zit
je weet bij jou maar nooitquote:
Carnaval in vitrage. Dat weet je toch wel hè. Is iets typisch Bergen op Zooms.quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja ik ben er alleen geboren, daarna gelijk opgeflikkerd dus ken geen plekken daar verder
quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lol nee maar wat doe je op die scorro dan?
awquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dat vind ik jammer om te horen
geen flauw ideequote:Op vrijdag 9 september 2016 15:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Carnaval in vitrage. Dat weet je toch wel hè. Is iets typisch Bergen op Zooms.
Ik ken het wel een beetje hoor daar waar jij woont. Ik heb ook nog even in Oud Gastel gewerkt een jaar of wat terug.
ohquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is geen school/uni voor blinden/slechtzienden.
sinds wanneer ben jij unbannedquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:01 schreef zeer het volgende:
[..]
ze hebben een gigantische redactie die de hele dag p2000, social media en persberichten in de gaten houdt
Verbaast me. Is T. nu inmiddels naar de hotelschool in Antwerpen dat je weet? Dat was haar plan.quote:
ik heb schijt aan bansquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij unbanned
denk hetquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Verbaast me. Is T. nu inmiddels naar de hotelschool in Antwerpen dat je weet? Dat was haar plan.
je hebt echt geen idee over wie dat gaat hèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |