ze hebben een gigantische redactie die de hele dag p2000, social media en persberichten in de gaten houdtquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:59 schreef deadprez het volgende:
vraag me ook altijd af hoe zo'n programma dat soort shit op het spoor komt of hebben zn ouders ze ingeschakeld ofzo?
schamen die mensen zich nietquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:01 schreef zeer het volgende:
[..]
ze hebben een gigantische redactie die de hele dag p2000, social media en persberichten in de gaten houdt
Tering, wat ben jij dom en kortzichtig.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
veel meer valt er niet te lezen he..
dus verder er in verdiepen gaat ook niet lukken
en anders houd jij gewoon je mond
Denk dat laatste.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:59 schreef deadprez het volgende:
vraag me ook altijd af hoe zo'n programma dat soort shit op het spoor komt of hebben zn ouders ze ingeschakeld ofzo?
wtf doe eens rustig ofzo, gianni bedoelde het toch gwn goedquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tering, wat ben jij dom en kortzichtig.
Verdiep je eens in het verhaal, dan zou je weten dat hier geen duizenden studenten rondlopen.
En nu opzouten. Thanks.
nee, zijn echt schaamteloosquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Verdiep je eens in het verhaal, dan zou je weten dat hier geen duizenden studenten rondlopen.
En nu opzouten. Thanks.
tering wat ben jij traag van begrip:quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
En nu opzouten. Thanks.
Nah, vind t zo kortzichtig allemaal. Maar da's ook deels stoere praat.quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtf doe eens rustig ofzo, gianni bedoelde het toch gwn goed
Ik zei dat je moest opzouten.quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tering wat ben jij traag van begrip:
jouw complete verhaal is dat ergens op een campus 13 jaar geleden 2 mensen zijn vermoord. hoe wil ik me daar in godsnaam verder in verdiepen??
hmm aightquote:
en het dan gek vinden als zo'n cameraploeg een keer klappen krijgtquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:02 schreef zeer het volgende:
[..]
nee, zijn echt schaamteloos
in geval van dat familielid was ook nog eens in een super kwetsbare setting
Jij hebt echt liefdesverdriet, je bent al dagen mad om nietsquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
En nu opzouten. Thanks.
volgens mij heb ik iets gemist ofzo want k snap niet wat kortzichtig en stoere praat is in deze shit maar okequote:Op vrijdag 9 september 2016 15:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nah, vind t zo kortzichtig allemaal. Maar da's ook deels stoere praat.
Stress.quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij hebt echt liefdesverdriet, je bent al dagen mad om niets
Aight. Vorig jaar nog een kort projekt gedaan bij Sabic. Advanced Plastics Plant. Zat ik op Hotel de Blauwe Vogel tegenover het station. Erg vriendelijke mensen, ook de eigenaresse. Ik had best een leuke kamer daar. Keukenblokje, zithoekje, groot balkon.quote:
Het is een blinden of slechtziendenschool toch?quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
En nu opzouten. Thanks.
Is goed. Lobi nog steedsquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij heb ik iets gemist ofzo want k snap niet wat kortzichtig en stoere praat is in deze shit maar oke
ik hou me er verder maar buiten
Ja.quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het is een blinden of slechtziendenschool toch?
quote:
nou nou nou, dat is nou ook weer niet lief hequote:Op vrijdag 9 september 2016 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
mad worden op Gianni![]()
dan mankeer je wel wat.
ja ik ben er alleen geboren, daarna gelijk opgeflikkerd dus ken geen plekken daar verderquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Aight. Vorig jaar nog een kort projekt gedaan bij Sabic. Advanced Plastics Plant. Zat ik op Hotel de Blauwe Vogel tegenover het station. Erg vriendelijke mensen, ook de eigenaresse. Ik had best een leuke kamer daar. Keukenblokje, zithoekje, groot balkon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |