*voldoende aan de norm, zoals al het anderequote:Op vrijdag 9 september 2016 12:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zal eerlijk zijn ik weet niet eens wat conformistisch betekent
rare jongen die drukquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
*voldoende aan de norm, zoals al het andere
Oke Nielsquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:31 schreef deadprez het volgende:
Uiteraard. Nederlandse vrouwen zijn naar mijn mening over het algemeen de slechtste vrouwen die er bestaan. Grote mond, geen klasse, niet kunnen koken, vaak dik.
Ik mag niet generaliseren natuurlijk, maar het is wel opvallend.
oftewel ''Nederlandse vrouwen wijzen me altijd af''quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:31 schreef deadprez het volgende:
Uiteraard. Nederlandse vrouwen zijn naar mijn mening over het algemeen de slechtste vrouwen die er bestaan. Grote mond, geen klasse, niet kunnen koken, vaak dik.
Gelukkig heeft hij zelf wel een hoop te biedenquote:
Gegniffeldquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij zelf wel een hoop te bieden
lego sets in alle vormen en matenquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij zelf wel een hoop te bieden
wut? die gast ziet hier dat henk trolltopic opent, en gaat daar dan srs in reageren? okquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:31 schreef deadprez het volgende:
niks behalve dat het mij erg opwindt en ik mezelf dan seksueel niet meer kan beheersen, maar is maar net of je dat een probleem vindt of niet ;$quote:
jaquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:36 schreef Drug het volgende:
[..]
wut? die gast ziet hier dat henk trolltopic opent, en gaat daar dan srs in reageren? okdenk je het eindelijk allemaal gehad te hebben, krijg je dit
orllyquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:37 schreef Drug het volgende:
[..]
niks behalve dat het mij erg opwindt en ik mezelf dan seksueel niet meer kan beheersen, maar is maar net of je dat een probleem vindt of niet ;$
niels is een beetje sheldon uit the big bang theoryquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:36 schreef Drug het volgende:
[..]
wut? die gast ziet hier dat henk trolltopic opent, en gaat daar dan srs in reageren? okdenk je het eindelijk allemaal gehad te hebben, krijg je dit
ja maar is toch moeilijk doorheen te prikken blijkbaarquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
jastond idd nota bene bij die post van hoink met de link sociaal experiment prank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2016 12:39:50 ]
gebruik je nou img ipv spoilerquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:39 schreef Drug het volgende:
[..]
ja maar is toch moeilijk doorheen te prikken blijkbaar
[ [url=inb4 unlike uranus]afbeelding[/url] ]
Alsof ik dat niet heb gezien.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
jastond idd nota bene bij die post van hoink met de link sociaal experiment prank
met afschuw, doorgaansquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet heb gezien.Ben gewoon benieuwd hoe vrouwen op m'n post gaan reageren.
"haha, wat een kneus" waarschijnlijkquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet heb gezien.Ben gewoon benieuwd hoe vrouwen op m'n post gaan reageren.
niet geslapen?quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
"haha, wat een kneus" waarschijnlijk
rektquote:
ja daar zou je nu zo ondertussen wel eens aan gewend moeten zijn hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |