beetje kutquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:52 schreef Drug het volgende:
hoe is bf4 campaign? vond die van hardline echt kkvet als enige
weet alleen nog dat ik er na 2 uur klaar mee wasquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:54 schreef Drug het volgende:
[..]
is het met korte missies? dat vond ik leuk aan hardline
ja duren meestal niet zo lang, focus op Mp enzoquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet alleen nog dat ik er na 2 uur klaar mee was
ja jij bent de enige nederlander die accentloos nederlands spreektquote:
had het niet uitgespeeld in 2 uur maar vond het saai wordenquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:55 schreef Drug het volgende:
[..]
ja duren meestal niet zo lang, focus op Mp enzo
oke doe maar vocarooquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Weet niet hoezo je denkt van niet
quote:
toch niet zo accentloos dusquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Durf ik niet. Heb soms alleen last van een 'r'
laat fylax gewoon met rustquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:03 schreef xcachet het volgende:
School is zo koala saai en heb echt zin om ruzie te maken met dat 16-jarige snotjong uit mijn projectgroepje.
hoe zou je het vinden als iemand jouw organen er uit snijdt met een mes en je kadaver nog levend in het zout legtquote:
projectopdrachten waren altijd leuk, gewoon de nerd van het groepje al het werk laten doen en dan na schooltijd even erin rammen dat ie mij als hardste werker moest zettenquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:03 schreef xcachet het volgende:
School is zo koala saai en heb echt zin om ruzie te maken met dat 16-jarige snotjong uit mijn projectgroepje.
jij bent zelf ook een nerdquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
projectopdrachten waren altijd leuk, gewoon de nerd van het groepje al het werk laten doen en dan na schooltijd even erin rammen dat ie mij als hardste werker moest zetten
Hahaquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
projectopdrachten waren altijd leuk, gewoon de nerd van het groepje al het werk laten doen en dan na schooltijd even erin rammen dat ie mij als hardste werker moest zetten
Gewoon even laten zien wie de baas is toch?quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha
Nee dit groepje is wel ok behalve die 16-jarige. Die zeurt nog als iemand anders een letter minder heeft getypt dan hij.
laat hem per ongeluk van de trap af vallenquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha
Nee dit groepje is wel ok behalve die 16-jarige. Die zeurt nog als iemand anders een letter minder heeft getypt dan hij.
timestamps in haar telefoon maken als hij weer eens zit te zeiken?quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gewoon even laten zien wie de baas is toch?
quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
timestamps in haar telefoon maken als hij weer eens zit te zeiken?
plsquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen nog niet, keek alleen stoere dingen zoals dbz en pokemon
Nee joh, mensen die niks doen naaien met peer assesmentquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gebeurde bij mij nooit en ik deed echt geen drolquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee joh, mensen die niks doen naaien met peer assesment
Zo is leefquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:08 schreef deadprez het volgende:
wrm zou je mensen die niks doen naaien
hmmquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:09 schreef Drug het volgende:
wel leuk als je in een monument woont en 1 of ander groepje cultuurkneuzen op rondleiding is en dan denkt binnen te kunnen kijken terwijl je daar als indoor nudist zit te gamen
heb geroepen dat ze moeten opkk'en, dus nu voel ik me ook nog eens een tokkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |