ik was het tegenwoordig sws altijd met aceton dus kwaliteit is altijd uitstekend, blijft soms alleen wat minder van over :squote:
Ja ik was mn haar ook altijd met acetonquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik was het tegenwoordig sws altijd met aceton dus kwaliteit is altijd uitstekend, blijft soms alleen wat minder van over :s
is gwn regular size daarquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:16 schreef Crip het volgende:
pff wrm hebben ze in murica altijd leuke kleding voor fatso's
Omdat daar heel veel fatso's zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:16 schreef Crip het volgende:
omdat ze daar gratis refills geven voor colabekers van 2 literquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:16 schreef Crip het volgende:
ze hebben er relatief veel fatso's...quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:16 schreef Crip het volgende:
Niet alleen relatiefquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze hebben er relatief veel fatso's...
ja maar ik ben ook een fatso en ik wil ook supercute kleding voor het oprapen hebbenquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Omdat daar heel veel fatso's zijn.
maar gelukkig komt ook taco bell nu naar nederland..quote:
TWO OUT OF FIVE TWO OUT OF FIVEquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:16 schreef Crip het volgende:
Dan moet je het kopen en vervolgens op de grond neergooien.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:17 schreef Crip het volgende:
[..]
ja maar ik ben ook een fatso en ik wil ook supercute kleding voor het oprapen hebben
in nl heb je toch ook wel grote mode winkelsquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:17 schreef Crip het volgende:
[..]
ja maar ik ben ook een fatso en ik wil ook supercute kleding voor het oprapen hebben
nicequote:Op vrijdag 9 september 2016 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar gelukkig komt ook taco bell nu naar nederland..
Net als Hans Kraaij Jrquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan moet je het kopen en vervolgens op de grond neergooien.
niet wat ik zoekquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:17 schreef zeer het volgende:
[..]
in nl heb je toch ook wel grote mode winkels
ja moet creditcard fixenquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:18 schreef zeer het volgende:
[..]
oh
dan gewoon bestellen uit usa, kleding is daar toch cheap, in canada ook trouwens
je kunt van die prepaid creditcards kopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |