Ja maar ik vond het dan ook weer niet uitzonderlijk, veel mensen hadden het erover dus gister even teruggekeken. Maar zo bijzonder was het toch allemaal niet, twee cheapo bouwvalletjes gekocht voor een habbekrats, beetje simpele mensen, weinig spannendsquote:Op vrijdag 9 september 2016 21:07 schreef Negentiendertig het volgende:
Ben nu die aflevering van dat Drentse koppel dat naar Hongarije vertrekt aan het kijken. Man, wat een naief stel bij mekaar
Precies! Blije honden, dat zag je aan hun neus (geen grapje hoor!). Ik vond het klussende stel erg saai, de hele aflevering was teveel gebabbel van haar. Je kon het in het begin al merken want het duurde een vol kwartier voordat de beelden van de emigratie kwamen. Dat is nooit een goed teken: te weinig leuk materiaal. Nou, dat klopte. Ik heb het niet afgezien.quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:08 schreef Allures het volgende:
Die hondjes waren wel
Zo blij en lief en dottig
quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:05 schreef Injetta het volgende:
Wanneer is het de volgende keer? Begrijp niks van het uitzendschema.
Zij was vooral iets te bazig, haar man had helemaal niks in te brengen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:44 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vond deze mensen niet echt sympathiek. Er was iets aan ze waar ik mij aan stoorde. Alsof ze teveel het leuke stel wilden zijn.
De stem van die vrouw en wat zij daadwerkelijk zei waren voor mij mindere punten, haar man had de persoonlijkheid van een tl-buis.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:44 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vond deze mensen niet echt sympathiek. Er was iets aan ze waar ik mij aan stoorde. Alsof ze teveel het leuke stel wilden zijn.
Toch geloof ik niet dat dit complete bullshit is. (Zoals Irma en Sjaak wel beweren)quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:38 schreef praadje het volgende:
Ik weet niet of deze al geplaatst is, anders excuses.
https://www.facebook.com/slachtoffersirma/?fref=ts
Idem.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:26 schreef WcPot het volgende:
Ik zit alweer met natte haartjes op de bank te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |