He wat waarom heeft hij dit gefilmd?quote:Op vrijdag 9 september 2016 20:12 schreef PimD het volgende:
Omdat het kan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GADVERDAMMEquote:Op vrijdag 9 september 2016 20:21 schreef PimD het volgende:
Hij deed een review van de nieuwe Meat Loaf plaat terwijl ie een pizza naar binnen zat te werken.
Als hij een pizza naar binnen gaat werken op camera lijkt dat er wel op, ja.quote:Op vrijdag 9 september 2016 20:38 schreef Straatcommando. het volgende:
Doet hij het er nou om of wat
Ja wtf. Heb de man nog tips gegeven. Het probleem is niet eens zozeer hijzelf maar die waardeloze wajong regeling. Ik zou ook niet voor minder kutwerk gaan doen als het toch geen consequentie heeftquote:Op vrijdag 9 september 2016 20:58 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Als hij een pizza naar binnen gaat werken op camera lijkt dat er wel op, ja.
Dankzij jou zijn deze beelden vereeuwigdquote:
Hahahahaha. Geniaal dit. Strakke actiequote:Op vrijdag 9 september 2016 18:42 schreef PimD het volgende:
Voordat het offline is maar even vastgelegd voor het nageslacht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik volg hem nu een tijdje, en wat ik de afgelopen 24uur weer voorbij zie komen van hem. Die jongen heeft echt serieus hulp nodig.quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dankzij jou zijn deze beelden vereeuwigd
Maar ik vraag mij dan af of deze jongen écht zó dom is dat hij dit niet van te voren kan bedenken?
Possibly it's autism.quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:05 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Ik volg hem nu een tijdje, en wat ik de afgelopen 24uur weer voorbij zie komen van hem. Die jongen heeft echt serieus hulp nodig.
Elk normaal mens zal al lang gestopt zijn met die vlogs, hij moet wel echt de illussie hebben dat hij er rijk van gaat worden.
Die fascinatie voor slagharen is toch ook niet gezond ?
Je krijgt toch ook alleen maar Wajong als je autisme hebt? 1+1 is 2?quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:06 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Possibly it's autism.
En ik denk serieus dat daar sprake van is. Als dat bekend zou zijn (dat hij dat daadwerkelijk heeft) zou er ook anders naar hem gekeken worden.
Hij heeft ergens gepost (toen hij 18 was) dat hij Wajong heeft omdat hij alleen achter het stuur of achter een beeldscherm kan zitten. Denk niet dat dat onlosmakelijk is verbonden aan autisme.quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je krijgt toch ook alleen maar Wajong als je autisme hebt? 1+1 is 2?
Klinkt een beetje als mijn levenquote:Op vrijdag 9 september 2016 21:11 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Hij heeft ergens gepost (toen hij 18 was) dat hij Wajong heeft omdat hij alleen achter het stuur of achter een beeldscherm kan zitten. Denk niet dat dat onlosmakelijk is verbonden aan autisme.
Hij is al een keer intensief behandeld. (Dat kon je zien op zijn vorige YouTube)quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:41 schreef Heisenberg77 het volgende:
Wat dachten jullie gewoon een luie, slimme jongen die geen zin heeft om te eindigen als loonslaafje/kantoorslaafje van een op hol geslagen kapitalistisch systeem?
Nee die jongen heeft problemen zat, en schreeuwt om hulp. En de overheid heeft zoiets van niet mijn probleem. Dit soort jongens moet je enigszins begeleiden anders gaat het helemaal mis ( no Armo)
Het enige probleem lijkt te zijn dat de heer Bradley (af en toe) lui is, voor zover ik daarover een uitspraak kan en mag doen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:41 schreef Heisenberg77 het volgende:
Wat dachten jullie gewoon een luie, slimme jongen die geen zin heeft om te eindigen als loonslaafje/kantoorslaafje van een op hol geslagen kapitalistisch systeem?
Nee die jongen heeft problemen zat, en schreeuwt om hulp. En de overheid heeft zoiets van niet mijn probleem. Dit soort jongens moet je enigszins begeleiden anders gaat het helemaal mis ( no Armo)
Allemaal kenmerken van autismequote:Op vrijdag 9 september 2016 21:47 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Ik schat dat de man in kwestie een bovengemiddelde IQ heeft, maar dat hij uit luiheid niet gebruik maakt van de mogelijkheid tot iets groots.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:47 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Ik schat dat de man in kwestie een bovengemiddelde IQ heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |