Boccaquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:44 schreef Renesite het volgende:
KutCVketel stuk. Of thermostaat. Kutding.
Maar ik zie niksquote:Op zaterdag 10 september 2016 14:22 schreef Rezania het volgende:
Ik ben trouwens echt fan van het 'focuseffect' van mijn nieuwe telefoon.
[ afbeelding ]
Ja hoor. Dat gaat wel lekker...quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan je wel goed blind typen. Tien vingers?
Nee het is geen dickpic.quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:28 schreef Paxcon het volgende:
Plaatje doet het bij mij ook niet
Maar denk dat ik hem al ken![]()
Mss dat ie het daarom niet meer doet. Kom er eens vanaf joh.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mss dat ie het daarom niet meer doet. Kom er eens vanaf joh.
Firefox werkt ook niet hoorquote:Op zaterdag 10 september 2016 15:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mss dat ie het daarom niet meer doet. Kom er eens vanaf joh.
Zit jouw haar altijd zo goed?quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:34 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk werkt ie nu wel en anders hebbe gij pech juh.
Daar lezen we vannacht wel weer over.quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klinkt alsof er hete mannen zullen zijn.
Leuke foto hoorquote:Op zaterdag 10 september 2016 15:34 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk werkt ie nu wel en anders hebbe gij pech juh.
Nee, zodra ik deur uitstap staat het alle kanten op. #flatlevenquote:Op zaterdag 10 september 2016 15:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zit jouw haar altijd zo goed?
Is ook worstquote:Op zaterdag 10 september 2016 15:48 schreef Rezania het volgende:
De mensen voor me in de bus stinken naar rookworst.
Bami gezond?quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:48 schreef Kaas- het volgende:
Toch gedaan.
[..]
Ik bami, mehh.Mja wel gezond.
Oh zo. Zit daar veel eiwit in dan?quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja hoor. Perfecte sportersmaaltijd.
Redelijk, maar meer koolhydraten nog. Perfecte verhouding. Zak groente erin en een dik bord vol eten en je hebt de rest van de avond geen trek meer en voel niet eens meer dat ik heb gesport.quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh zo. Zit daar veel eiwit in dan?
Dan snap ik het. Ik heb voor morgen Thaise wokgroenten, kip, witte rijst en een Thaise woksaus van de AH Excellent.quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Redelijk, maar meer koolhydraten nog. Perfecte verhouding. Zak groente erin en een dik bord vol eten en je hebt de rest van de avond geen trek meer en voel niet eens meer dat ik heb gesport.
Is in het filmpje geknipt. Ga rustig op die manier door tot 50.quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:30 schreef Renesite het volgende:
ook maar zeven keer opgedrukt. Klaar weer.
Nahquote:Op zaterdag 10 september 2016 19:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is in het filmpje geknipt. Ga rustig op die manier door tot 50.
Gewoon beginnen. Paar minuten per avond push-ups doen. Gaat heel snel.quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:35 schreef TwisterNederland het volgende:
Goed bezig. Ik ben er te slap voor![]()
Kan beter al het snoep en chips verbannen uit mijn hut. Anders gaat het niks worden![]()
Maar hardlopen gaat nog wel lekker
Herkenbaar. Eerst deed ik het ook op een bijzettafel, wat schever / minder intensief. Daarna op de grondquote:Op zaterdag 10 september 2016 19:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon beginnen. Paar minuten per avond push-ups doen. Gaat heel snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |