Too latetepetatequote:
Wahaha. Ik zou dan ook nooit een moeder zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:45 schreef Kaas- het volgende:
Nooooooooo
Ga ik voor het eerst in bijna een half jaar bij m'n ouders avondeten - en dat weet ze - bestaat het avondeten uit aardappel, wortel, broccoli en gehaktbal. Man man man. Dit zou Bram nou nooit laten gebeuren, mocht hij moeder zijn.
Ja duhquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wahaha. Ik zou dan ook nooit een moeder zijn.
Wat is dat sowieso?
quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het was in Rotterdam, die mensen zijn te vertrouwen.
Klinkt alsof alles gekookt is.... Zonder smaak.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja duhBedoel meer dat je me het typ lijkt die zorgt dat er dan vet chill eten op tafel staat ipv
wortel
aardappel
en broccoli
Pech. It no work like that.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:49 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel in ieder geval niet, bram
Ezel, 2x, steen, erger.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vrees van niet.
Liet net op station ook m'n koffer even ergens staan toen ik broodjes kocht en toen ik daarna terugkwam bij m'n koffer stonden er al twee agenten bij.
Jeetje. wat een luiheid.quote:
Ik zou het nergens doen. Zo goed vertrouw ik mijn medemens nu eenmaal.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ga elk moment door Amersfoort nu, daar zou ik het dus niet doen he.
Ik vertrouw jullie allemaal.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:48 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik zou het nergens doen. Zo goed vertrouw ik mijn medemens nu eenmaal.
En de shift niet indrukken om een hoofdletter W te maken dan?quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vertrouw jullie allemaal.
Alleen Ang3l moet je een beetje in de gaten houden.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt.
Je had me moeten zien tijdens het Wie Is De Mol weekend van vrienden. Strategic evil bitch.
Wanneer gaan we een Fok [HOMO] WIDM weekend doen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Dat hele WIDM boeit me niet, maar een keer een meet van dit topic lijkt me best lachen hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wanneer gaan we een Fok [HOMO] WIDM weekend doen?
Meets zijn engquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat hele WIDM boeit me niet, maar een keer een meet van dit topic lijkt me best lachen hoor.
Ik heb er al een heleboel gedaan vanuit verschillende Fok-SC's. Gisteravond goed high geworden met een fokker ook. Rotterdam is overal goed vertegenwoordigd.quote:
Straks heb je het nog gezellig ja, the horror.quote:
Vet chill man. Ik eet nooit agv, dus vind het niet erg dat bij mijn ouders te eten.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja duhBedoel meer dat je me het typ lijkt die zorgt dat er dan vet chill eten op tafel staat ipv
wortel
aardappel
en broccoli
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |