Die benenquote:Op donderdag 8 september 2016 19:03 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, deze is wel leuk. Echt wat voor jou Kaas.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, die benen zou ik gewoon serieus uit interesse (niet lust) wel willen voelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij zei: You took it like a champ!L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
haha, nee, ik bedoel dat hij een schema enzo geeft om et geleidelijk te trainen naar 100x.quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En dan is het gewoon achterover leunen en afwachten tot je het kan?
quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:23 schreef Ang3l het volgende:
Gisteren heeft de (best knappe) ostheopaat voor mijn verjaardag iets heel langs en hards in m'n bips geduwd. Volledig er in!Wat the fuck is dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij zei: You took it like a champ!Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Een hulle grote acupunctuur naaldquote:
WAAROM? OUWquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een hulle grote acupunctuur naald
Die er dus helemaal in ging. Zo BAM in m'n spier.
Toen kwam mijn begeleider opeens opdagen uit het niets en gingen we gelijk naar het lab. Ik moest mijn koffie weggooien.quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Half uur na binnenkomst vervelen. Nice.
Een app die mijn spieren traint voor me? Wow!quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je hebt een app daarvoor die langzaam die shit traint voor je.
Omg, nice.quote:
Kim Holland.quote:
Alsof je een frikadel door de gang gooitquote:
k loop hier alleenquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof je een frikadel door de gang gooit
Oei!! We hebben wel koffie nodig!quote:Op vrijdag 9 september 2016 11:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kut! Bonen bijna op. Nu maar hopen dat de branderij mijn bestelling in het weekend komt afleveren. Ben te lui om naar de winkel te gaan.
maakt toch niet uit hoe koffie smaakt. Drink thuis ook oploskoffiequote:Op vrijdag 9 september 2016 12:30 schreef Rezania het volgende:
Koffie hier is niet te zuipen, want uni. En je moet er nog voor dokken ook, want skere bende.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maakt toch niet uit hoe koffie smaakt. Drink thuis ook oploskoffie
toch een gegevenquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:34 schreef Rezania het volgende:
[..]Dit is serieus geen reactie waard.
Zo.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maakt toch niet uit hoe koffie smaakt. Drink thuis ook oploskoffie toch geen koffie.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:34 schreef Rezania het volgende:
[..]Dit is serieus geen reactie waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |