Ja mislukte overval.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:19 schreef Drug het volgende:
[..]
o het was een overval.. wat een held
Die kan je opnieuw doen.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
Laatste keer is ook maar een van
Ja, ik ook. Maar het gebeurd wel echt. Ik was toen nog niet zo ver in elk geval.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je hebt maar een eerste keer, en zo veel laatste keren als je wilt.
[..]
14 vind ik wel echt te jong.
Ik was 14 ;s keek er toen niet anders naar dan nu. Had in ieder geval niet een ander besef van 'consequenties' (als die er al zijn hoor, ik heb dat altijd onzin gevonden) dan ik dat nu tien jaar later heb.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat de prefrontale cortex onvoldoende is ontwikkeld voor een 14 jarige om een goed besef te hebben van de gevolgen.
Baas of heel dom. Als het anders was afgelopen heel dom.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar wat een baas is mijn neefje. Hij is dus meerdere keren in zijn gezicht geslagen en ook nog eens bedreigd (ik pak mijn wapen!). Maar hij weigerde zijn geld en telefoon te geven aan die jongen.
Ik was toen wel vet geil steeds weet ik nog. Maar niet gedaan.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar het gebeurd wel echt. Ik was toen nog niet zo ver in elk geval.
Ben jellyquote:Op donderdag 8 september 2016 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op het moment van vragen beweerde ze daar te zijn ja..
Ja dat is mijn mening, boeit toch verder niet zo veel voor iemand ander.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij begon erover dat 17 te jong was
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:18 schreef Drug het volgende:
[..]
bij hele jonge mensen vind ik wel die gelijkwaardigheid in leeftijd belangrijk
Dat lijkt me een vervorming van de waarheid die gekleurd is door je persoonlijke betrokkenheid.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was 14 ;s keek er toen niet anders naar dan nu. Had in ieder geval niet een ander besef van 'consequenties' (als die er al zijn hoor, ik heb dat altijd onzin gevonden) dan ik dat nu tien jaar later heb.
Ja bedenk ik mij ook nu.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Baas of heel dom. Als het anders was afgelopen heel dom.
Niet in dezelfde gradaties voor de meeste.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mensen zijn altijd vatbaar voor groepsdruk.
ja maar je maakt toch allerlei beslissingen op basis van (o.a.) het ontwikkelingsstadium waarin je je bevindt? waarom zou de beslissing om seks te hebben niet gemaakt mogen worden?quote:Op donderdag 8 september 2016 14:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat de prefrontale cortex onvoldoende is ontwikkeld voor een 14 jarige om een goed besef te hebben van de gevolgen.
quote:Op donderdag 8 september 2016 14:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik was toen wel vet geil steeds weet ik nog.
quote:Op donderdag 8 september 2016 14:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet in dezelfde gradaties voor de meeste.
Ik weet dat mijn persoonlijke situatie niet representatief is voor die leeftijdsgroep in het algemeen.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat lijkt me een vervorming van de waarheid die gekleurd is door je persoonlijke betrokkenheid.
In de praktijk verschil je ook niet zo enorm van tienerjaren into 20-whatever. Maar dat verschilt ook per individu.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was 14 ;s keek er toen niet anders naar dan nu. Had in ieder geval niet een ander besef van 'consequenties' (als die er al zijn hoor, ik heb dat altijd onzin gevonden) dan ik dat nu tien jaar later heb.
Eens.. echter is het wel zo dat sommige jongeren echt te dom zijn en totaal niet doorhebben wat soa's zijn en zwangerschap. Heel treurig maar die zijn er genoeg nog.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn persoonlijke situatie niet representatief is voor die leeftijdsgroep in het algemeen.
Maar wellicht kijk ik er sowieso wat anders en luchtiger tegenaan. Er wordt sowieso veel te spastisch gedaan over seks in onze samenleving en het staat veel te centraal. Het is maar seks.
Omdat sommige beslissingen niet goed zijn. Uiteraard hoeft het niet per se een slecht gevolg te hebben.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:22 schreef Drug het volgende:
[..]
ja maar je maakt toch allerlei beslissingen op basis van (o.a.) het ontwikkelingsstadium waarin je je bevindt? waarom zou de beslissing om seks te hebben niet gemaakt mogen worden?
Ik bedoelde dat je toen wel gedacht kan hebben dat je alles goed kon overzien terwijl dat niet zo was. Het is niet zo dat pubers zich beseffen dat ze een slecht ontwikkelde lange termijn visie hebben.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn persoonlijke situatie niet representatief is voor die leeftijdsgroep in het algemeen.
Maar wellicht kijk ik er sowieso wat anders en luchtiger tegenaan. Er wordt sowieso veel te spastisch gedaan over seks in onze samenleving en het staat veel te centraal. Het is maar seks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |