We waren het eerder al erover eens dat andere factoren aan bod komen. Dus je hebt me al gelijk gegeven.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Goed dat je het beter weet dan de wetenschap.
Je leert het snel.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is jouw perceptie en dat is verder niet zo erg relevant voor mij.
Ugh... doe niet zo dom Crip.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:47 schreef Crip het volgende:
[..]
We waren het eerder al erover eens dat andere factoren aan bod komen. Dus je hebt me al gelijk gegeven.
Weer een discussie gewonnen.
(Zelfs ik) vond het niveau hier vandaag ook om te huilen.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Straks weer les.
Ik ben wel blij met het onderwijs in Nederland, het niveau hier is zo laag.
Ligt aan de uni waar je zit denk ik.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Straks weer les.
Ik ben wel blij met het onderwijs in Nederland, het niveau hier is zo laag.
Wat erg dat we het eens niet hebben over je tinderdates uit spanjequote:Op donderdag 8 september 2016 14:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
(Zelfs ik) vond het niveau hier vandaag ook om te huilen.
Heb je al een fwb??
Als kind zijn er wel pogingen gedaan om mij te hersenspoelen.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:47 schreef Drug het volgende:
[..]
maar jij hebt kritisch denkvermogen en een geest die zich niet laat inpakken door herkauwde jaren 30 retoriek
Dan zeg je net dat ik zo hard m'n best doe een bitch tegen je te zijn, maar dit slaat wel echt alles.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat erg dat we het eens niet hebben over je tinderdates uit spanje
Beter jaren 50 retoriek idd.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:47 schreef Drug het volgende:
[..]
maar jij hebt kritisch denkvermogen en een geest die zich niet laat inpakken door herkauwde jaren 30 retoriek
geloof er niks vanquote:
je wast ze nu alleen maar?quote:Op donderdag 8 september 2016 14:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik op een paard zat was 29 decemeber 2015.
Ja en nee. We vinden elkaar wel leuk, wel al seks gehad en gaan zondag weer op datequote:Op donderdag 8 september 2016 14:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
(Zelfs ik) vond het niveau hier vandaag ook om te huilen.
Heb je al een fwb??
uhm, biefstuk dacht ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |