Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
maar in een context zoals deze waarin we over groepen spreken is het uitermate relevant. J
Zou willen dat ik dat niet had gehoeven.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:44 schreef Drug het volgende:
[..]
van die mensen die nog nooit met kleurrijke medelanders in contact zijn geweest
droogt vanzelf opquote:Op donderdag 8 september 2016 14:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, anders heb je zo'n troep. Als je meteen bij afval hebt ben je ervan af.
Oh, genoeg hoorquote:Op donderdag 8 september 2016 14:44 schreef Drug het volgende:
[..]
hhhhhquote:Op donderdag 8 september 2016 14:44 schreef Drug het volgende:
[..]
Had ik ook zeker de eerste 12 jaar van mijn leven niet.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:44 schreef Drug het volgende:
[..]
Je drukt heel hard op de enter toets, ik zag het wel.quote:
Warm en vroegquote:Op donderdag 8 september 2016 14:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou anders ik wel.
Hoe is het in Murika?
Watquote:
Dat is jouw perceptie en dat is verder niet zo erg relevant voor mij.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dan weet je dus niet hoe statistiek werkt...
ssstquote:Op donderdag 8 september 2016 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je drukt heel hard op de enter toets, ik zag het wel.
wij ookquote:Op donderdag 8 september 2016 14:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou willen dat ik dat niet had gehoeven.
quote:Op donderdag 8 september 2016 14:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is jouw perceptie en dat is verder niet zo erg relevant voor mij.
maar jij hebt kritisch denkvermogen en een geest die zich niet laat inpakken door herkauwde jaren 30 retoriekquote:Op donderdag 8 september 2016 14:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Had ik ook zeker de eerste 12 jaar van mijn leven niet.
meer paardenmeisje dan jij?quote:
Ben dol op kleurlingen, zolang de kleur maar wit is.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:46 schreef xcachet het volgende:
Vind donkere mensen niet kleurrijk hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |