abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 september 2016 @ 14:23:39 #176
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165365426
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 14:19 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Wat naar voor je! Sterkte :*

Pfftt bureaucratisch geneuzel altijd :(
Ik heb een machtiging vergoeding ziekenvervoer van en naar therapie. Is geldig tot 3 oktober, maar mn therapie is verlengd tot en met 27 oktober. Ik dus net Menzis gebeld, moet ik voor die ene maand weer een hele nieuwe machtiging aanvragen :(
Wat stom!
pi_165368604
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 03:27 schreef weethetevennietmeer het volgende:
En ja hoor, nieuwe nacht, nieuwe ronde en de pijn prevaleert :( :{

* weethetevennietmeer Oxy pakt
Aan de tijd te zien werd je er wakker van, that sucks!!
Vind het enorm vervelend voor je, lastig te omschrijven.
Ik kan wel zeggen: "Ik neem het even van je over" maar dat zou in mijn geval nergens op slaan. :+

Heb je nog nieuwe afspraken staan?
pi_165368777
Mindere dag. Hoofdpijn. Rugpijn. Te weinig woorden. En zo moe.
pi_165368968
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 14:23 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Wat stom!
Idd :( Hopelijk keuren ze het toch weer goed dan, want is wel 70-80 euro per maand wat ik heb aan reiskosten anders.

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 17:27 schreef MarieAlice het volgende:
Doe maar rustig aan dan :*
  vrijdag 16 september 2016 @ 17:55:12 #180
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165369174
quote:
:*
  vrijdag 16 september 2016 @ 17:55:33 #181
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165369181
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 17:42 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Idd :( Hopelijk keuren ze het toch weer goed dan, want is wel 70-80 euro per maand wat ik heb aan reiskosten anders.
Ja idd.
pi_165369290
quote:
Hier het laatste ook. Zit nu ook bij een pizzeria, geen fut om zelf te koken. Heb de helft van de 4 slaapkamers boven kunnen stofzuigen en de douche kunnen stofzuigen en dweilen, daarna was ik kapot.

Ik moet zeggen: heb ook slecht gegeten vandaag.

Mijn vriend zei net overigens dat dit de laatste keer was dat "we" eten afhalen, omdat het duurder is. Ik zei: "Maar dan moet ik wel energie hebben om te koken..."
"Daar gaan we aan werken."

Ben benieuwd wat ie van plan is...

Oh en fruitsuikers zijn volgens mijn vriend helemaal niet slecht voor diabetespatiënten en zou ik gerust mogen hebben, klopt dat? Suiker is suiker toch, en krijg ik een hoge bloedsuiker van? Dus ook van fruitsuikers lijkt mij.
We aten gister namelijk pannenkoeken bij schoonouders en ik keek op het etiket van de appelstroop.
pi_165369386
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 17:15 schreef vannelle het volgende:

[..]

Aan de tijd te zien werd je er wakker van, that sucks!!
Vind het enorm vervelend voor je, lastig te omschrijven.
Ik kan wel zeggen: "Ik neem het even van je over" maar dat zou in mijn geval nergens op slaan. :+

Heb je nog nieuwe afspraken staan?
Heb ook geen idee wat het veroorzaakt, zo heb ik het maanden niet en nu 2x in 3 dagen ;(

Vannacht maar eens een andere houding aannemen en proberen. Dank je, kón je dat maar ^O^.

Maandag mag ik weer naar de orthopeed, controle, eens zien of hij er chocola van kan maken..
pi_165369510
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 18:01 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Hier het laatste ook. Zit nu ook bij een pizzeria, geen fut om zelf te koken. Heb de helft van de 4 slaapkamers boven kunnen stofzuigen en de douche kunnen stofzuigen en dweilen, daarna was ik kapot.

Ik moet zeggen: heb ook slecht gegeten vandaag.

Mijn vriend zei net overigens dat dit de laatste keer was dat "we" eten afhalen, omdat het duurder is. Ik zei: "Maar dan moet ik wel energie hebben om te koken..."
"Daar gaan we aan werken."

Ben benieuwd wat ie van plan is...

Oh en fruitsuikers zijn volgens mijn vriend helemaal niet slecht voor diabetespatiënten en zou ik gerust mogen hebben, klopt dat? Suiker is suiker toch, en krijg ik een hoge bloedsuiker van? Dus ook van fruitsuikers lijkt mij.
We aten gister namelijk pannenkoeken bij schoonouders en ik keek op het etiket van de appelstroop.
Er zijn ook genoeg gezondere alternatieven als je geen puf hebt om te koken. Je kunt ook maaltijdsalade eten of bijv een andere keer wat meer maken en invriezen. Of bijv een ovengerecht klaarmaken of AGV eten maar dan bijv vlees of aardappels (aardappelgratin bijv) in de oven en dan sla erbij. Dan hoef je maar 1 ding ff te bakken. Of soep met brood oid.

En fruitsuikers zijn iig gezonder dan andere suikers. En ik heb daar geen/minder insuline voor nodig dan andere koolhydraten. Als ik gewoon mn normale ratio aanhou en fruit eet dan heb ik geheid een hypo daarna. Dus bolus of niks of de helft ofzo.

Maar appelstroop is heel wat anders dan een appel lijkt me. Daar zitten weer allerlei toegevoegde dingen bij. Dus dat heeft weer een andere werking.
pi_165369547
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 18:07 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Heb ook geen idee wat het veroorzaakt, zo heb ik het maanden niet en nu 2x in 3 dagen ;(

Vannacht maar eens een andere houding aannemen en proberen. Dank je, kón je dat maar ^O^.

Maandag mag ik weer naar de orthopeed, controle, eens zien of hij er chocola van kan maken..
Andere houding in bed kan zéker schelen!
Heb ook vaak dat ik niet weet hoe ik moet gaan liggen, élke houding doet dan pijn.
Ik ga er op een gegeven moment dan maar uit, zitten is soms beter dan liggen.
Bovendien hou ik dan door mijn gedraai mijn vriendin niet wakker die de volgende dag wél verplichtingen heeft en druk is. Ze heeft haar slaap nodig.

Als je wél in een goede houding in slaap valt en in je slaap draait of tijdens je slaap komt de pijn opzetten kun je er nooit tijdig op reageren door anders te gaan liggen, misschien dat het daar door komt?
Hoe dan ook is het zwaar kut.

Ben benieuwd wat je orthopeed er van zegt, ik hoop dat hij/zij een goede tip voor je heeft.
pi_165369684
Bij mij helpt een kussen tussen m'n knieën als ik op mijn zij lig wel eens. Dan lig je wat rechter.
pi_165370306
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 18:16 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Er zijn ook genoeg gezondere alternatieven als je geen puf hebt om te koken. Je kunt ook maaltijdsalade eten of bijv een andere keer wat meer maken en invriezen. Of bijv een ovengerecht klaarmaken of AGV eten maar dan bijv vlees of aardappels (aardappelgratin bijv) in de oven en dan sla erbij. Dan hoef je maar 1 ding ff te bakken. Of soep met brood oid.

En fruitsuikers zijn iig gezonder dan andere suikers. En ik heb daar geen/minder insuline voor nodig dan andere koolhydraten. Als ik gewoon mn normale ratio aanhou en fruit eet dan heb ik geheid een hypo daarna. Dus bolus of niks of de helft ofzo.

Maar appelstroop is heel wat anders dan een appel lijkt me. Daar zitten weer allerlei toegevoegde dingen bij. Dus dat heeft weer een andere werking.
Ik lust vrijwel alles, maar ben toch een ietwat moeilijke eter. Zo vind ik maaltijdsalades niet heel lekker. :@ Ik vind wat je verder opnoemt eigenlijk wel vallen onder koken en daar had ik echt ff geen puf voor. Ook niet om dan 1 ding te bakken, want de rest moet ook klaargemaakt worden. Laat ik het zo zeggen: geen energie om in de keuken te staan/zelf iets te maken.

Had veel te weinig gegeten en daarna toch het huishouden, dus weer datzelfde uitgeputte gevoel, wel lichter dan vorige keren. Ben op tijd gestopt met huishouden, ondanks dat het niet af was.

En die hele nacht niet slapen eergister hakte erin. Hopelijk vannacht wel redelijk goed slapen.
  vrijdag 16 september 2016 @ 19:10:22 #188
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165370359
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 19:08 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik lust vrijwel alles, maar ben toch een ietwat moeilijke eter. Zo vind ik maaltijdsalades niet heel lekker. :@ Ik vind wat je verder opnoemt eigenlijk wel vallen onder koken en daar had ik echt ff geen puf voor. Ook niet om dan 1 ding te bakken, want de rest moet ook klaargemaakt worden. Laat ik het zo zeggen: geen energie om in de keuken te staan/zelf iets te maken.

Had veel te weinig gegeten en daarna toch het huishouden, dus weer datzelfde uitgeputte gevoel, wel lichter dan vorige keren. Ben op tijd gestopt met huishouden, ondanks dat het niet af was.

En die hele nacht niet slapen eergister hakte erin. Hopelijk vannacht wel redelijk goed slapen.
Vind het niet gek als je zo weinig eet en steeds afhaaldingen dat je zo moe bent... Je lichaam heeft dingen nodig. Eet dan desnoods een broodje of crackers ofzo.
pi_165370401
quote:

[..]

Geen energie om iets kleins te koken, maar wel energie om naar een pizzeria te gaan?

Als je weet dat je deze episodes hebt, maak dan op een fitte dag wat extra klaar wat je invriest. Soepen, pasta's etc. Hoef je alleen maar op te warmen en dan heb je een stuk goedkoper, gezonder en minder vermoeiend te eten.

(Dat je doodmoe bent als je de hele dag weinig eet is natuurlijk een klok-klepel redenering. Had je makkelijk kunnen voorkomen)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165370577
quote:

[..]

Hoe was je bloedsuiker op dat moment? Weinig eten en wel huishouden doen kan ook voor lage bloedsuiker zorgen wat extra uitputtend aanvoelt. Ik hoef ook maar naar de stofzuiger te kijken om een hypo te krijgen.
Sowieso niet echt slim om te weinig te eten als je wel huishouden doet. Eet dan iig een cracker of een broodje ofzo tussendoor. Niet zo gek dat je dan moe bent als ik het zo hoor.
pi_165372348
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 18:29 schreef Fripsel het volgende:
Bij mij helpt een kussen tussen m'n knieën als ik op mijn zij lig wel eens. Dan lig je wat rechter.
Doe ik idd ook wel eens maar meer om mijn linker knie te ontlasten.
Dat rotding is echt overgevoelig voor contact met hard materiaal zoals mijn rechterknie.
Het is alleen iets meer werk als je je om wilt draaien. :P
pi_165378304
:( :( :{ :'(
pi_165378425
quote:
Het gaat alweer niet?
Dat begrijp ik iig uit je post.
Mocht het helpen mag je me bellen, geef via pm maar even aan of je dat wil of niet.
pi_165378602
quote:
Ça va? :*
pi_165380095
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 19:13 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Geen energie om iets kleins te koken, maar wel energie om naar een pizzeria te gaan?

Als je weet dat je deze episodes hebt, maak dan op een fitte dag wat extra klaar wat je invriest. Soepen, pasta's etc. Hoef je alleen maar op te warmen en dan heb je een stuk goedkoper, gezonder en minder vermoeiend te eten.

(Dat je doodmoe bent als je de hele dag weinig eet is natuurlijk een klok-klepel redenering. Had je makkelijk kunnen voorkomen)
Dat doe ik met de auto. :@
pi_165380119
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 19:21 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Hoe was je bloedsuiker op dat moment? Weinig eten en wel huishouden doen kan ook voor lage bloedsuiker zorgen wat extra uitputtend aanvoelt. Ik hoef ook maar naar de stofzuiger te kijken om een hypo te krijgen.
Sowieso niet echt slim om te weinig te eten als je wel huishouden doet. Eet dan iig een cracker of een broodje ofzo tussendoor. Niet zo gek dat je dan moe bent als ik het zo hoor.
Geen idee, heb niet gemeten. Ik had dus juist een pakje crackers gegeten. Een lage bloedsuiker kan het niet geweest zijn, dat weet ik heel zeker. :@
  zaterdag 17 september 2016 @ 11:30:36 #197
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165380330
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 11:08 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Geen idee, heb niet gemeten. Ik had dus juist een pakje crackers gegeten. Een lage bloedsuiker kan het niet geweest zijn, dat weet ik heel zeker. :@
Hoe weet je dat zo zeker als je niet hebt gemeten.
pi_165380404
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 11:30 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hoe weet je dat zo zeker als je niet hebt gemeten.
Omdat ik nog altijd een (dat) eetprobleem heb... :@
  zaterdag 17 september 2016 @ 11:44:45 #199
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165380493
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 11:37 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Omdat ik nog altijd een (dat) eetprobleem heb... :@
Ah oke.
pi_165380620
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 06:41 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Ça va? :*
Gaat nu eindelijk iets beter.. *zucht, dank je wel :*. Maandag maar eens aankaarten, benieuwd wat eruit komt.

Kom ik later op terug vannelle ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')