Ja, hij had weinig kansen snaptequote:Op woensdag 7 september 2016 23:17 schreef LLgetikt het volgende:
onschuldige mensen oplichten met nep geld dat vind ik wel erg eigenlijk
maar ook niet echt slim danquote:Op woensdag 7 september 2016 23:18 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ja, hij had weinig kansen snapte
Oh jaquote:
Als hij bij mij zou proberen te betalen met nepgeld dan heeft ie inderdaad weinig kansen!quote:Op woensdag 7 september 2016 23:18 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ja, hij had weinig kansen snapte
Ik buiten het gevangquote:Op vrijdag 9 september 2016 00:35 schreef spiritusbus het volgende:
Hij neukt tenminste in het gevang.
quote:Op donderdag 8 september 2016 18:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh ja
Om er dan achter te komen dat ik maar een kloon heb die ik al jaren niet meer gebruikt heb (ToonVerbergen)
Ik word wel een cultfiguur zo
Ik moet nog ff een meisje zoeken, maar gaat sws goedkomen. Geen twijfel over mogelijk.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:40 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik moet nog ff een meisje zoeken, maar gaat sws goedkomen. Geen twijfel over mogelijk.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:45 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Gast, waar maak je je druk om man, mongool
nee zeker niet, maar die eerste post, vooral met die knipoog erbij en dan daarna die anderequote:Op vrijdag 9 september 2016 12:46 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Alsof het boeit dat ik atm geen vriendin heb
Ben echt interessant hier voor veel mensen. Iedereen reageert altijd op mijn postsquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee zeker niet, maar die eerste post, vooral met die knipoog erbij en dan daarna die andere
sry moest gewoon lachen
quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:50 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ben echt interessant hier voor veel mensen. Iedereen reageert altijd op mijn posts
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |