gifje van de eerste afleveringquote:Een klassieke burenruzie: Tot groot verdriet van Hennie en Willem houdt buurvrouw Greta van een weelderige tuin. Maar een gesprek met de excentrieke Greta is vrijwel onmogelijk.
Coke?quote:Op woensdag 7 september 2016 21:13 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
maar ja, daar is er per aflevering wel minstens 1 va
Helemaal goed!quote:Op woensdag 7 september 2016 21:13 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Liplezend zou ik denken dat hij iets met hoer zegt
Hij heeft een ruime marge genomenquote:Op woensdag 7 september 2016 21:20 schreef Isane het volgende:
Feyenoord kampioen 2020 ? dat duurt nog ff
quote:Op woensdag 7 september 2016 21:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij heeft een ruime marge genomen
'quote:Op woensdag 7 september 2016 21:29 schreef Disana het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet in dat buurtje woon.
Bijstandquote:Op woensdag 7 september 2016 21:39 schreef DrDentz het volgende:
Zouden die mensen ook werken of echt de hele dag alleen maar op elkaar letten?
Daar moeten ze uit, als ze 's ochtends elkaar gedag zeggen en 's avonds moe terug komen hebben ze geen tijd voor deze onzin.quote:
Ik ook! Wat een hel lijkt me datquote:Op woensdag 7 september 2016 21:29 schreef Disana het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet in dat buurtje woon.
Je moet gewoon meedoen met de mensen. Niet als een kluizenaar leven en denken dat je op stand leeft, dan keert de buurt zich tegen je.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook! Wat een hel lijkt me dat
Blijkbaarquote:Op woensdag 7 september 2016 22:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je moet gewoon meedoen met de mensen. Niet als een kluizenaar leven en denken dat je op stand leeft, dan keert de buurt zich tegen je.
Precies. Gezellig meehossen met de meutequote:Op woensdag 7 september 2016 22:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je moet gewoon meedoen met de mensen. Niet als een kluizenaar leven en denken dat je op stand leeft, dan keert de buurt zich tegen je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |