quote:Op donderdag 8 september 2016 09:43 schreef Rezania het volgende:
En toen zaten er plots 10 mensen om me heen. Wel lekker dynamisch hier.
Badum-tisj!quote:
quote:Op donderdag 8 september 2016 09:46 schreef Kaas- het volgende:
Aantekening #6.B, dag 43 in het observeren van de beta-diersoort:
- Ziet andere mensen in z'n leven. Vindt dat heel bijzonder.
[..]
Thanks Kaassie!quote:
Thanks Vlarpie!quote:Op donderdag 8 september 2016 09:41 schreef Vlarp het volgende:
Ang3l, gefeliciteerd met je verjaardag
Ik daag je uit voor een potje armpjedrukken op de eerstvolgende meet van deze SC. It's on biatch!quote:
Ik ook.Ik skip meestal 1 model, maar nu 2 denk ik. Ben van de 3s naar de 5s gegaan. Maar die laatste voldoet nog prima.quote:Op donderdag 8 september 2016 09:57 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb nog bijna een jaar te gaan met m'n huidige abo dus ik denk dat ik gewoon iPhone 8 afwacht ipv voor de 7 te gaan.
Ik geef me NU al gewonnen!quote:Op donderdag 8 september 2016 09:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik daag je uit voor een potje armpjedrukken op de eerstvolgende meet van deze SC. It's on biatch!
Hoezo kan het dan niet dan?quote:Op donderdag 8 september 2016 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook.Ik skip meestal 1 model, maar nu 2 denk ik. Ben van de 3s naar de 5s gegaan. Maar die laatste voldoet nog prima.
Vind die headphone verandering echt ruk trouwens, want ik luister heel vaak muziek terwijl ie aan een powerbank hangt.
Submissive mannetje hoor.quote:
Zit nog maar 1 poort op. Toch? 1 lightning poort. Of hebben ze er 2 naast elkaar geplaatst dan?quote:
Soms soms, when I'm up for it.quote:[..]
Submissive mannetje hoor.
Altijd een fijn gevoel om weer terug naar Rotterdam te kunnen gaanquote:Op donderdag 8 september 2016 09:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oke dan ben jij het niet. In elk geval ben ik weer onderweg van dat goddeloze dorp dat Amsterda... ja weet ook niet precies heet om zo weer in the one and only 010 te lopen.
Yes.quote:Op donderdag 8 september 2016 10:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Altijd een fijn gevoel om weer terug naar Rotterdam te kunnen gaan.
Shit happens. Mooi weer is niet het enige moment waarop je leuke dingen kunt doen.quote:Op donderdag 8 september 2016 10:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Yes.
Gek genoeg word ik alleen depressief van het feit dat we nog zeker een volle week met prachtig weer gaan krijgen, omdat ik dan constant denk van gvd I'm missing out.
Oh geen idee maar als je draadloos muziek luistert is dat toch geen probleem?quote:Op donderdag 8 september 2016 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit nog maar 1 poort op. Toch? 1 lightning poort. Of hebben ze er 2 naast elkaar geplaatst dan?
[..]
Soms soms, when I'm up for it.
#FOMOquote:Op donderdag 8 september 2016 10:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Yes.
Gek genoeg word ik alleen depressief van het feit dat we nog zeker een volle week met prachtig weer gaan krijgen, omdat ik dan constant denk van gvd I'm missing out.
Die draadloze crap kost 179,- EUR extra. Echt niet dus he.quote:Op donderdag 8 september 2016 10:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh geen idee maar als je draadloos muziek luistert is dat toch geen probleem?
Is het nu alleen geen irrationele angst, maar gewoon echt zo. Fucking mooi weer en kan er niks mee/in doen.quote:
Neem vrij. Ga lopen. Geniet.quote:Op donderdag 8 september 2016 10:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is het nu alleen geen irrationele angst, maar gewoon echt zo. Fucking mooi weer en kan er niks mee/in doen.
Die nieuwe phone werkt denk ik niet met andere draadloze oordopjes?quote:Op donderdag 8 september 2016 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die draadloze crap kost 179,- EUR extra. Echt niet dus he.
Plus als ik ren dan donderen de dopjes 9 van de 10 keer uit m'n oor. Nu hangen ze tenminste nog aan een touwtje... dan kan ik in t gras gaan zoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |