I WIN!quote:Op donderdag 8 september 2016 17:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha! Tegen zoveel liefde kan ik me alleen maar gewonnen geven.
Yay. Ik zit nog in een lecture tot 18:30...quote:
Ik zat om 4 uur of zo al in de trein naar huis.quote:Op donderdag 8 september 2016 17:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Yay. Ik zit nog in een lecture tot 18:30...
Shoarmapizzaquote:Op donderdag 8 september 2016 17:25 schreef Rezania het volgende:
Dus, welke pizza zal ik eens halen?
quote:Op donderdag 8 september 2016 17:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ShoarmapizzaMet veel knoflooksaus, want dat ruikt je vriend toch niet als je met hem op skype zit.
Nice. Jaloersquote:Op donderdag 8 september 2016 17:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zat om 4 uur of zo al in de trein naar huis.
Hmmm... Tropicanaquote:Op donderdag 8 september 2016 17:25 schreef Rezania het volgende:
Dus, welke pizza zal ik eens halen?
The Vlarp in it's natural habitat. How exciting.quote:Op donderdag 8 september 2016 17:26 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben momenteel in het wild te spotten in Het Park bij de Euromast
De AH.quote:Op donderdag 8 september 2016 17:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nice. Jaloers
[..]
Hmmm... TropicanaWelke pizzaria ga je naartoe?
Mozarella & pesto en dan zelf gerookte kip erop donderenquote:
YES! Sweet sweet life..quote:Op donderdag 8 september 2016 17:30 schreef Rezania het volgende:
En ja, was vet chill, vergadering was een uur vroeger klaar dan gepland. En daarna hoefde ik ook niet terug naar stage, want ik had toch niks te doen. Genot.
Sparerib pizza.quote:Op donderdag 8 september 2016 17:33 schreef Rezania het volgende:
Ik zie dat de spareribs ook in de aanbieding zijn.
quote:Op donderdag 8 september 2016 17:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
I WIN!
Dat gebeurt nooit. Dikke knuf.
Gotta catch 'em all.quote:Op donderdag 8 september 2016 17:26 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben momenteel in het wild te spotten in Het Park bij de Euromast
Whehe.quote:Op donderdag 8 september 2016 18:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Lol de GIF in OP was niet zo leuk... Had hem per ongeluk open staan voor best wel ff in college.
We moeten iets van een photo picker doen. Dan kan iedereen foto's kiezen en mensen kunnen voten voor welke er dan in de OP komen.quote:Op donderdag 8 september 2016 18:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe.
Ik ben er ook wel voor om de pic uit post #2 vast te zetten als eeuwige OP.
Het gebeurde gewoon in Nederland tijdens een tramritje naar huis met de RET he, en sowieso heb ik geen doorlopende reisverzekering (als ik die had zou die toch ook niets uitkeren voor iets dat in Nederland gebeurt?).quote:Op donderdag 8 september 2016 18:13 schreef Peter het volgende:
Kaas, was het een geboekte trip en valt het onder je (doorlopende) reisverzekering?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |