abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165152858
Aangeboden: mijn oude bureaustoel. Niet meer nodig sinds ik een nieuwe gekocht heb die wat meer verstelbaar is.
Foto:

Het gaat om een bureaustoel van IKEA, van ongeveer 8 jaar oud. Exacte leeftijd weet ik niet meer. Nieuwprijs was destijds ¤150.
Stoel is in hoogte verstelbaar en de zitting kan naar voor en achter versteld worden (zeg maar meer of minder onderuit gezakt zitten). Armleuningen zijn niet verstelbaar.
De stoel is in goede conditie, afgezien van een paar vlekjes in de zitting/rugleuning. Ik zal 'm nog even afstoffen voor de verkoop. De stoel zit nog prima, verder geen tekenen van slijtage. Er is nooit gerookt in de buurt van de stoel.

Ophalen kan bij mij thuis in Arnhem. Ik woon in het centrum, waar je alleen op maandag t/m zaterdag tot 11:00 voor de deur met de auto kan komen. Er zit wel een parkeergarage vlakbij (2 minuten lopen), dus als je het niet erg vind een stuk je te lopen met de stoel kan je ook 's avonds ofzo even langskomen.

Vraagprijs: ¤25.

Ik zal zoveel mogelijk het topic in de gaten proberen te houden, maar overdag kan dat niet altijd ivm werk. Een DM/PM werkt waarschijnlijk wat beter.
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_165217885
Up

Wat ik nog vergeten ben te vermelden: de zitting + rugleuning is dus stof en kussen.
Wel lekker blijven plakken hè?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')