Deze reactie.quote:Op woensdag 7 september 2016 16:22 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Extra aflossen en een erg lage hypotheek en nu geen 50.000 overwaarde, woon je in een krot?
Ik ben 20, dus kon gewoon niet, ja met referendum blanco.quote:Op woensdag 7 september 2016 16:23 schreef zovty het volgende:
[..]
Waarom heb je nooit eerder gestemd? Mocht niet?
Ik probeer altijd op ideeën te stemmen en niet zozeer op poppetjes, maar het menselijk brein werkt niet zo eenvoudig.
Wel dus, lees die post van Toefjes die heeft zich gwn goed ingelezen.quote:Op woensdag 7 september 2016 16:23 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie er hier onzin schrijft en heb niet de indruk dat ik dat ben.
Ja, als ik achteraf alles analyseer is het mijn eigen verantwoordelijkheid geweest. En trouwens top dat er toen voor gezorgd is dat het aflossen op een hypotheek ook fiscaal aftrekbaar werd. Is toch een klein zetje in de rugquote:Op woensdag 7 september 2016 16:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Vrouwen, kun je beter wiet verbouwen.
maar, good job. kijk jij komt er eerlijk voor uit en gaat niet janken.
Ik heb het gelezen en geloof er geen bal van.quote:Op woensdag 7 september 2016 16:25 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wel dus, lees die post van Toefjes die heeft zich gwn goed ingelezen.
Het boeit echt niemand of jij het gelooft en het doet er ook niet toe, we kunnen het toch niet checken.quote:Op woensdag 7 september 2016 16:25 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen en geloof er geen bal van.
Het boeit je blijkbaar wel anders reageer je niet zo vaak.quote:Op woensdag 7 september 2016 16:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Het boeit echt niemand of jij het gelooft en het doet er ook niet toe, we kunnen het toch niet checken.
Ja geloof ik, waarom suggereert Wespensteek dat jij in een krot woont?quote:Op woensdag 7 september 2016 16:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, als ik achteraf alles analyseer is het mijn eigen verantwoordelijkheid geweest. En trouwens top dat er toen voor gezorgd is dat het aflossen op een hypotheek ook fiscaal aftrekbaar werd. Is toch een klein zetje in de rug
Je post iets wat nergens op slaat, daar reageer ik op.quote:Op woensdag 7 september 2016 16:28 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het boeit je blijkbaar wel anders reageer je niet zo vaak.
Lijkt me niet. Naast een uitkering heb je de hele dag om te werken maar naast een baan maar een paar uurtjes.quote:Op woensdag 7 september 2016 14:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind het alleen een slap argument. Zwart bijwerken en een uitkering trekken is namelijk aantrekkelijker dan voor het minimumloon ergens aan een lopende staan, ongeacht de hoogte van de bijstand.
Weet je wat nog lucratiever is? Een baan zoeken en in je vrije uren zwart bijbeunen. Eureka!
De rente is nu extreem laag. Toen ik verkocht had ik verlies omdat de woonmarkt ingestort was. Maar, kon ik in die zelfde markt laag kopen. Koop en verkoop was begin 2013. Eind 2015 de schuld afgelost. In april dit jaar de hypotheek omgezet naar de huidige rente, plus een kleine extra aflossing en in juni extra afgelost (vakantiegeld)quote:Op woensdag 7 september 2016 16:25 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen en geloof er geen bal van.
Dit dus.quote:Op woensdag 7 september 2016 16:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je me niet gelooft, geen probleem, maar je hoeft me niks te vertellen over foute uitgaves en daarna in de slachtofferrol kruipen.
Die jongen is 20.quote:Op woensdag 7 september 2016 16:23 schreef zovty het volgende:
Waarom heb je nooit eerder gestemd? Mocht niet?
Ik probeer altijd op ideeën te stemmen en niet zozeer op poppetjes, maar het menselijk brein werkt niet zo eenvoudig.
Dus?quote:
okequote:
Dus ga eerst maar eens wat levenservaring op doen.quote:
en nu is hij weer weg, eerst onzin praten en dan weer gone.quote:
heb ik al zat, ik weet waar ik over praat en heb een schijthekel aan dat systeem in nederland.quote:Op woensdag 7 september 2016 16:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dus ga eerst maar eens wat levenservaring op doen.
Heb zeker hier oudere mensen lager ingeschat hoor. Juist top dat je je nu al op deze wijze in de discussie mengt.quote:
Dankjewel.quote:Op woensdag 7 september 2016 16:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb zeker hier oudere mensen lager ingeschat hoor. Juist top dat je je nu al op deze wijze in de discussie mengt.
Nee hoor, ik ben maar zes jaar ouder dan jij.quote:Op woensdag 7 september 2016 16:38 schreef BoneThugss het volgende:
Het is ook een beetje een zwaktebod om het maar op mijn leeftijd te gooien natuurlijk. is hoink echt zo'n oude zak?
Ik heb geen kennis van hoe oud een ieder is, sommigen posten het wel eens en soms onthou ik dat. Maar we kunnen weer beter over arme mensen gaan pratenquote:Op woensdag 7 september 2016 16:38 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dankjewel.![]()
Het is ook een beetje een zwaktebod om het maar op mijn leeftijd te gooien natuurlijk. is hoink echt zo'n oude zak?
Ach je hebt dus een paar kleine aflossingen gedaan op een hypotheek van ca. een ton. Als je het dan hebt over langdurige verplichtingen ben ik het toch met BoneThugs eens dat het veiliger is om een goedkoop flatje te huren en je beter niet kunt kopen. Jouw aflossingen stellen qua bedrag weinig voor en mocht je elders aan het werk moeten dan kan het huisje een probleem worden.quote:Op woensdag 7 september 2016 16:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De rente is nu extreem laag. Toen ik verkocht had ik verlies omdat de woonmarkt ingestort was. Maar, kon ik in die zelfde markt laag kopen. Koop en verkoop was begin 2013. Eind 2015 de schuld afgelost. In april dit jaar de hypotheek omgezet naar de huidige rente, plus een kleine extra aflossing en in juni extra afgelost (vakantiegeld)
Als je me niet gelooft, geen probleem, maar je hoeft me niks te vertellen over foute uitgaves en daarna in de slachtofferrol kruipen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |