quote:Op woensdag 7 september 2016 10:10 schreef CoolGuy het volgende:
Ga er dan niet heen, ipv je er aan te storen en elke keer terug te gaan?![]()
Lekker klantgericht zeg (jullie werken er zeker?)quote:Op woensdag 7 september 2016 10:10 schreef CoolGuy het volgende:
Ga er dan niet heen, ipv je er aan te storen en elke keer terug te gaan?![]()
hmmwat?quote:Op woensdag 7 september 2016 10:24 schreef Sigaartje het volgende:
Ik vind het gewoon erg dat ik met een kind van 16 niet communiceren.
quote:Op woensdag 7 september 2016 10:24 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Lekker klantgericht zeg (jullie werken er zeker?)
Ik woon in een klein dorp en daarin is AH de enige.
Ik vind dat AH niet luistert naar de klant.
Als ik spullen wil halen uit de groentekoelkastschappen staan ze bij te vullen en vraag ik netjes: Zou ik er even bij mogen?
Het antwoord is niet te geloven, maar het is echt waar: Ik moet bijvullen.
Nou lekker, loop je weg, en je voelt in je rug dat ze je uitlachen. Ik had verdorie hun opa kunnen zijn. Ik heb er over een klacht ingediend bij de manager daar, maar geen verandering.
Als je beschimmelde spullen laat zien aan het personeel, zeggen ze simpel "oh", alsof je met iets raars aan komt. Niks van "meneer, inderdaad, dit is een fout, ik ga dit gelijk vervangen en we zullen er beter op letten".
Ik vind het gewoon erg dat ik met een kind van 16 niet communiceren. Niet dat ze 16 is, maar wel dat ze geen opleiding heeft gehad hoe hier op te reageren en klanten goede service te geven.
Ik begrijp dat echt niet bij een winkel die zijn naam hoog probeert te houden.
Ik gok stiekem allebei.quote:Op woensdag 7 september 2016 10:28 schreef CoolGuy het volgende:
Je bent of een troll of een enorme malloot
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op woensdag 7 september 2016 10:28 schreef CoolGuy het volgende:
Je bent of een troll of een enorme malloot
Goed punt.quote:Op woensdag 7 september 2016 10:32 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit.
Als je die 16-jarige sletjes een beuk verkoopt, lachen ze je niet meer uit. Dus idd, eigen schuld.quote:Op woensdag 7 september 2016 10:35 schreef Sigaartje het volgende:
Potverdorie krijg ik nog eens zelf de schuld ook nog.
Niet de regie over je eigen leven hebbenquote:Op woensdag 7 september 2016 10:35 schreef Sigaartje het volgende:
Ik heb geen auto en ben veroordeeld tot AH.
Hier wordt niet gedaan aan slotjes alleen maar omdat je reacties krijgt die jou niet zinnenquote:
flikker toch een eind op, idioot.quote:Op woensdag 7 september 2016 10:37 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Niet de regie over je eigen leven hebbenSlaaf zijn van de multinationals
slotje graagquote:Op woensdag 7 september 2016 10:38 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
flikker toch een eind op, idioot.
Ja echt wel. In tegenstelling tot jou, want jij bent natuurlijk é-norm sympathiek over de mensen die daar werken.quote:Op woensdag 7 september 2016 10:37 schreef Sigaartje het volgende:
Jeetje, wat zijn jullie verschrikkelijk onsympathiek.
he. jij bent nog niet dood dus?quote:Op woensdag 7 september 2016 10:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hier wordt niet gedaan aan slotjes alleen maar omdat je reacties krijgt die jou niet zinnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |