En er werd gesproken over drie zoons terwijl er maar twee aan het woord waren, later kwamen er nog zussen om de hoek kijken. Veel gaten in het verhaal.quote:Op donderdag 8 september 2016 19:23 schreef Gnittoo het volgende:
Net de aflevering gezien, maar het verhaal van die jattende moeder maar vaag.
Studeren en geeneens een pinpas hebben. Vader die als mak schaap alles geloofd en schijnbaar nooit zijn rekeningen checkt.
Ik vond die zonen ook vrij kinderlijk naïef als ik eerlijk ben. Maar goed, dat maakt wat de moeder gedaan heeft absoluut niet goed. Als ze erachter kwam dat ze financieel niet rond konden komen had ze naar die vader moeten gaan en als volwassenen een oplossing proberen te vinden. Desnoods tegen de kinderen zeggen: ga maar hamburgers flippen als je thuis wilt blijven wonen.quote:Op donderdag 8 september 2016 19:23 schreef Gnittoo het volgende:
Net de aflevering gezien, maar het verhaal van die jattende moeder maar vaag.
Studeren en geeneens een pinpas hebben. Vader die als mak schaap alles geloofd en schijnbaar nooit zijn rekeningen checkt.
quote:Grootschalige fraude met de ING-app
Een ladykiller die al bijna 20 jaar vrouwenlevens verwoest.
quote:
quote:
Judeska plukt alle kippenquote:Op dinsdag 13 september 2016 21:40 schreef JaneDoe het volgende:
van een kale kip kan je niet plukken he
al win je een rechtszaak
las laatst een interview waarin hij vertelde 5 á 6 keer in de week aan de gewichten te hangenquote:Op dinsdag 13 september 2016 21:45 schreef monkyyy het volgende:
Jaap heeft nog best een goed lichaam voor z'n leeftijd.
Ook wel te zien.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
las laatst een interview waarin hij vertelde 5 á 6 keer in de week aan de gewichten te hangen
hij werkt er dus hard voor
dat druk je heel voorzichtig uitquote:Op dinsdag 13 september 2016 21:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dit zijn geen slimme luitjes.
Ja ik heb altijd wat medelijden met dit soort mensen waarvoor de maatschappij net wat te ingewikkeld aan het worden is.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:50 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat druk je heel voorzichtig uit
Nope. Dat stralen ze ook wel uit.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dit zijn geen slimme luitjes.
Dat is waar. Vroeger gebeurde zulke ongein met brieven of belletjes.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja ik heb altijd wat medelijden met dit soort mensen waarvoor de maatschappij net wat te ingewikkeld aan het worden is.
Bizar. Die mensen verdienen niet zo'n moderne telefoon.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:48 schreef ChatGirl het volgende:
Je bankpas fotograferen en doorappen![]()
marktplaats, hyves, fb... zijn allemaal dezelfde typesquote:Op dinsdag 13 september 2016 21:58 schreef monkyyy het volgende:
Het begint allemaal met marktplaats. Daar zitten schijnbaar makkelijke targets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |