Jullie lopen al 90 jaar achter Nederland aan.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nederland is het België van 2008
achterstand is ingehaald.. Eindelijk...quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jullie lopen al 90 jaar achter Nederland aan.
Voor even hersteld. Nog niks gepresteerd.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
achterstand is ingehaald.. Eindelijk...
De slechtste is Rinus Michels. Die liet Ruud Geels en Piet keizer op de bank zitten tijdens de WK-74 finale en stelde René van der Kerkhof op als linksbuiten en de nobody Theo de Jong bij een 2-1 achterstand.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:51 schreef DrDentz het volgende:
Is Danny Blind de slechtste bondscoach ooit? Hij heeft zo'n beetje alles verloren wat er te verliezen viel geloof ik.
Ditquote:
Enige speler bij een buitenlandse topclub in de basisquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:07 schreef Donnie-Brasco het volgende:
EnBlind
Ook einde oranje voor die latente homo van een zoon van hem, met z'n knotje.
René deed het goed. Theo de Jong verving Wim Rijsbergen en won in 1974 met Feyenoord de UEFA-cup.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
De slechtste is Rinus Michels. Die liet Ruud Geels en Piet keizer op de bank zitten tijdens de WK-74 finale en stelde René van der Kerkhof op als linksbuiten en de nobody Theo de Jong bij een 2-1 achterstand.
Ah laten we spelers eruit gooien om hun kapsel. Of heb je ook nog voetbalinhoudelijk wat aan te merken op Daley? Is gewoon één van de betere in dit Nederlands Elftal.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:07 schreef Donnie-Brasco het volgende:
EnBlind
Ook einde oranje voor die latente homo van een zoon van hem, met z'n knotje.
Staat regelmatig te suffen achterin, is opbouwend wel redelijk maar staat vaak lucht te dekkenquote:Op woensdag 7 september 2016 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah laten we spelers eruit gooien om hun kapsel. Of heb je ook nog voetbalinhoudelijk wat aan te merken op Daley? Is gewoon één van de betere in dit Nederlands Elftal.
Ik betrapte hem vandaag anders op minder fouten dan zijn kompanen achterin. Opbouwend gewoon goed en tactisch slimme speler.quote:Op woensdag 7 september 2016 02:26 schreef Ice2015 het volgende:
[..]
Staat regelmatig te suffen achterin, is opbouwend wel redelijk maar staat vaak lucht te dekken
Dit. Op een of andere manier heeft die jongen altijd de schijn tegen terwijl hij prima is.quote:Op woensdag 7 september 2016 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik betrapte hem vandaag anders op minder fouten dan zijn kompanen achterin. Opbouwend gewoon goed en tactisch slimme speler.
Tsja je kunt er ook eerder paar inschieten.quote:Op woensdag 7 september 2016 04:11 schreef TLC het volgende:
Jammer dat er geen videoscheids is zoals bij het hockey, anders had Nederland gewoon gewonnen.
Dit, of geen blunders maken zoals Strootman.quote:Op woensdag 7 september 2016 04:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja je kunt er ook eerder paar inschieten.
Als Strootman gewoon die bal normaal aanneemt had je ook gewonnen.quote:Op woensdag 7 september 2016 04:11 schreef TLC het volgende:
Jammer dat er geen videoscheids is zoals bij het hockey, anders had Nederland gewoon gewonnen.
Het is wel een overlever dat scholletje, steeds weer op het randje, heb daar wel respect voor.quote:Op woensdag 7 september 2016 09:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dit, of geen blunders maken zoals Strootman.
Maar goed nu waarschijnlijk gelijkspelen tegen Wit-Rusland en verliezen van Frankrijk en doei WK.
Maar als het slecht gaat is het wel de schuld van Blind. Wat een domheidquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:42 schreef skysherrif het volgende:
Bij vlagen was e rprima spel, maar dat was totaal niet de verdienste van blind.
Doei blind
Er moet altijd iemand de schuld krijgen.quote:Op woensdag 7 september 2016 09:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar als het slecht gaat is het wel de schuld van Blind. Wat een domheid.
Geef dan die generaal post mortem de schuld.quote:Op woensdag 7 september 2016 09:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er moet altijd iemand de schuld krijgen.
Die is ook al weg.quote:Op woensdag 7 september 2016 09:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geef dan die generaal post mortem de schuld.
Wat deed René van der Kerkhof goed in de WK-74 finalequote:Op woensdag 7 september 2016 01:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
René deed het goed. Theo de Jong verving Wim Rijsbergen en won in 1974 met Feyenoord de UEFA-cup.
Kut coach inderdaad. Doet zijn dood geen onschuld aan.quote:Op woensdag 7 september 2016 09:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geef dan die generaal post mortem de schuld.
Latente knot-homo gespotquote:Op woensdag 7 september 2016 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah laten we spelers eruit gooien om hun kapsel. Of heb je ook nog voetbalinhoudelijk wat aan te merken op Daley? Is gewoon één van de betere in dit Nederlands Elftal.
Hij komt oorspronkelijk uit KLB, dus je had het kunnen weten.quote:Op woensdag 7 september 2016 12:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah je hebt geen argumenten voor een inhoudelijke discussie. Duidelijk
Met Feyenoorders haalden we brons.quote:Op woensdag 7 september 2016 10:00 schreef Syntix het volgende:
Lampjes verkloten het, zoveel is wel duidelijk. Hiddink heeft de neerwaartse trend ingezet en deze is zelfs door een Ajacied (Blind) amper af te stoppen. Daar komt bij dat, wederom, de lampjes in Oranje het verkloten voor de rest.
Bekijk die wedstrijd nog maar eens, René pakte ballen af en zorgde voor dreiging. Leo de Jong was een verdediger, ik snap ook niet waarom hij erin kwam, misschien was Rijsbergen geblesseerd.quote:Op woensdag 7 september 2016 10:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat deed René van der Kerkhof goed in de WK-74 finalewat deed Theo de Jong toen goed
Ik had niet echt commentaar op zijn voetbalspel, meer op zijn uiterlijk. Dus je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 7 september 2016 12:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah je hebt geen argumenten voor een inhoudelijke discussie. Duidelijk
"Oorspronkelijk uit KLB'. Ik kom oorspronkelijk uit mijn moeder, maar oké.quote:Op woensdag 7 september 2016 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij komt oorspronkelijk uit KLB, dus je had het kunnen weten.
Nee. Dat is geen domheid. Dat is aan redelijk wat factoren te zien. beetje domme postquote:Op woensdag 7 september 2016 09:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar als het slecht gaat is het wel de schuld van Blind. Wat een domheid.
Wederom een goed voorbeeld van een comment die in KLB vast als zeer grappig ervaren wordt, maar buiten KLB en ONZ nogal genant is.quote:Op woensdag 7 september 2016 16:15 schreef Donnie-Brasco het volgende:
"Oorspronkelijk uit KLB'. Ik kom oorspronkelijk uit mijn moeder, maar oké.
Het zit je allemaal hoog hé. Gelukkig kan je nog de grote meneer uithangen op internet.quote:Op woensdag 7 september 2016 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wederom een goed voorbeeld van een comment die in KLB vast als zeer grappig ervaren wordt, maar buiten KLB en ONZ nogal genant is.
Dat valt bijzonder mee.quote:
Jij startte met het uitmaken van users voor latente homo. Bijzonder dat wanneer je het niet meer kan winnen je dan opeens hiermee komt.quote:Op woensdag 7 september 2016 18:13 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Gelukkig kan je nog de grote meneer uithangen op internet.
Niet kan winnen? Jij komt alleen maar met een (ongegronde) statement dat iemand uit een bepaald sub-forum en daar blijf je alles lekker opgooien. Ik maak gewoon een opmerking op een reactie, welke gewoon te makkelijk te maken is. Het is weer typisch dat jij er even tussen door moet komen.quote:Op woensdag 7 september 2016 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat valt bijzonder mee.
[..]
Jij startte met het uitmaken van users voor latente homo. Bijzonder dat wanneer jij het niet kan winnen je dan opeens hiermee komt.
Gullit?quote:Op woensdag 7 september 2016 18:22 schreef Iwanius het volgende:
Nou vooruit.![]()
rest de vraag; Wie dan als nieuwe bondscoach...
Samenvatting van deze post: Als ik doe is het grappig, als een ander het doet is het kinderachtig.quote:Op woensdag 7 september 2016 18:22 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Niet kan winnen? Jij komt alleen maar met een (ongegronde) statement dat iemand uit een bepaald sub-forum en daar blijf je alles lekker opgooien. Ik maak gewoon een opmerking op een reactie, welke gewoon te makkelijk te maken is. Het is weer typisch dat jij er even tussen door moet komen.
Of liep Klaassen veel en goed waardoor anderen continu aanspeelbaar waren? Als je iets wil vinden vind je het altijd. Oranje speelde goed en dat is net als het zijn schuld is als het slecht gaat ook de verdienste van de trainer.quote:Op woensdag 7 september 2016 19:12 schreef skysherrif het volgende:
Tactisch had Blind het inderdaad allemaal goed op orde, of toch niet.
[ afbeelding ]
Klaassen wist zich weer prima te verstoppen?
hij had moeten scoren, maar speelde verder juist goed.quote:Op woensdag 7 september 2016 19:12 schreef skysherrif het volgende:
Tactisch had Blind het inderdaad allemaal goed op orde, of toch niet.
[ afbeelding ]
Klaassen wist zich weer prima te verstoppen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |