SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Hilarisch. 9/10.quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:54 schreef SecretPret het volgende:
Ik vind deze grappen zeer kut. Sorry daarvoor.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is groen en loopt in het bos7.5/10.0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
Alsof ooit iemand in het echte leven de zin "Wie spreekt daar?" heeft uitgesproken.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:06 schreef Geralt het volgende:
Komt een man bij de dokter en zegt: "dokter dokter, ik denk de hele tijd dat ik onzichtbaar ben!!!"
Zegt de dokter: "hallo? Wie spreekt daar?"
Das een grap voor een kleuter. Sorry man.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:06 schreef Geralt het volgende:
Komt een man bij de dokter en zegt: "dokter dokter, ik denk de hele tijd dat ik onzichtbaar ben!!!"
Zegt de dokter: "hallo? Wie spreekt daar?"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |