abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 6 september 2016 @ 09:16:54 #1
62913 Blik
The one and Only!
pi_165121772


Zo zo. Een eigen topic Hoe dat zo?

Nou.. het werd mij voorgelegd en ik heb er lang over nagedacht en uiteindelijk besloten het te doen want telkens het "Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten?" topic vol spammen wordt ook afgezaagd.

Wordt het 1 grote FOK’s eigen ‘Ursul de Geer’ ”Het is hier fantastisch” ego-tripperij topic?

Zoveel mogelijk want tis en blijft tenslotte wel FOK! waar je post.(nee, natuurlijk niet!)

Wat kunnen we dan verwachten in dit topic?

Voornamelijk de plek waar je niet alleen mijn toekomstige horeca recensies kunt lezen maar ook mijn recensies van het verleden die je eerder in het "Van sterrentent tot snackbar,topic gewend was

Alfabetisch overzicht van recensies die eerder in het “ Van sterrentent tot snackbar,waar heb jij gegeten”topic waren verschenen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Verder ook:

• De plek waar je alles kan vragen over de Rotterdamse horeca,diens restaurants,toko's,uitbaters.
• De plek waar je volgens mij het beste,lekkerste en als het kan goedkoopst ook kan eten.
• De plek waar je komt te weten welke restaurants je het beste kan mijden en waarom..
• De plek waar je komt te weten welke belangrijke culinaire evenementen er weer op stapel staan.

En wat gebeurd er met wat je dagelijks zoal eet?

Die blijven gewoon in het "Wat eten en drinken we vandaag"topic verschijnen zodat ik nog iets van contact heb met de 'buitenwereld'

Vorige deel:

Het grote "Waar gaan we nu weer eten Iwanius"topic #6 Stairway to Bullshit (de Trap bij Engels nabij CS Rotterdam)

Republikeinse Conventie in Cleveland USA deze week met natuurlijk "The Donald".


Trump vodka bitches! Kan je zeggen dat de fles het enige wat
leuk en imposant was want de inhoud was niets bijzonders.

Betaal je in de USA in loungeclubs toch tegen de $100,- per
fles!.In Nederland gewoon +/- 25 euro. *)

Note:


Mij is al door diverse mensen gevraagd achter de schermen waar ik eigenlijk altijd die bowls haal die de meesten van mij kennen als mijn 'standaard' warme middag hap. Bij deze geef ik dus mijn lievelingsadresje op mixed bowl prijs,gewoon omdat ik wil dat een ieder deze HK Deli leert kennen en ook die eet-ervaring opdoet die ik nu al enkele jaren zelf ervaar. Doe je voordeel ermee.



Waar?


© TripAdvisor



© Yelp





© Google Maps


ChinaTown
West-Kruiskade 9b
3014 AJ, Rotterdam

Wat at / dronk je?


Sui Kau tong met choi sam groente en een mooie heldere bouillon.



Gebakken rundvlees i.cm. o.a.in knoflook gebakken choi sam.



Een overzicht van al het bestelde met uiteraard witte rijst en een frisje.



Close- up van al dat heerlijks in een kommetje.


Impressies / Op of aanmerkingen

Voor mij al jaren de favoriet op de West-kruiskade. China Town gelegen tussen Kiem Foei en de Chinese Lange
Muur op de hoek,begin,van de West-kruiskade. Het is eigenlijk het kleine broertje van laatst genoemde als je even
snel een goede HK hap wil doen en weinig tijd hebt. De kwaliteit is goed,vers en altijd smaakvol i.c.m. een vriendelijke bediening.

Tijdens bijvoorbeeld het IFFR (Internationale Film Festival) is dat dan ook een favoriet van menig bezoeker,van oud
tot jong,iedereen komt er hier graag en dan is de zaak te klein om een ieder te huisvesten. Is ook de enige HK Chinees
op de gehele west-kruiskade die al vanaf 11:45 uur een warne Chinese hap kan voorschotelen,op tijd,op smaak en lekker!

Cijfer
8
/ 10
  dinsdag 6 september 2016 @ 09:17:36 #2
62913 Blik
The one and Only!
pi_165121778
Op zich mag je wel een nieuw topic openen als je weet dat je de lapo hebt

quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 01:18 schreef Mortaxx het volgende:
Lapo *O* weer terug met mooie verslagen hoop ik
pi_165121865
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 09:17 schreef Blik het volgende:
Op zich mag je wel een nieuw topic openen als je weet dat je de lapo hebt

[..]

Doet Iwanius liever zelf. Is ook makkelijker lezen, als je een apart kleurtje voor de TS hebt ingesteld.
pi_165121976
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 09:17 schreef Blik het volgende:
Op zich mag je wel een nieuw topic openen als je weet dat je de lapo hebt

[..]

nee liever niet, dit topic is van Iwanius namelijk
  dinsdag 6 september 2016 @ 09:43:16 #5
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_165122071
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 09:17 schreef Blik het volgende:
Op zich mag je wel een nieuw topic openen als je weet dat je de lapo hebt

[..]

Nee, dat laten we meestal aan Iwanius zelf, zodat hij er meteen zijn nieuwe verslagen in kan verwerken.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 6 september 2016 @ 09:43:19 #6
62913 Blik
The one and Only!
pi_165122074
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 09:35 schreef computergirl het volgende:

[..]

nee liever niet, dit topic is van Iwanius namelijk
Ow, Iwanius is de eigenaar van dit forum?
  dinsdag 6 september 2016 @ 09:44:18 #7
62913 Blik
The one and Only!
pi_165122091
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 09:43 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Nee, dat laten we meestal aan Iwanius zelf, zodat hij er meteen zijn nieuwe verslagen in kan verwerken.
Wist ik niet. Het staat Iwanius vrij om zelf een nieuw topic te openen natuurlijk ^O^
pi_165122215
Iemand anders kreeg laatst ook op z'n flikker van de sigaar maar ach het is een publiekelijk forum en Blik is een fijne vent dus waarom niet. ;)
pi_165122230
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 09:43 schreef Blik het volgende:

[..]

Ow, Iwanius is de eigenaar van dit forum?
diepe zucht. Het is zijn topic, wat je kan zien aan zijn usernaam in titel
pi_165122244
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 09:43 schreef Blik het volgende:

Ow, Iwanius is de eigenaar van dit forum?
Nee, maar voor de overzichtelijkheid hebben we besloten dat hij zelf de topics opent omdat dit zijn topic is. Dat kon je niet weten! Maar deze krijgt dus een slotje.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')