De ogen van Link in The Wind Waker en Twilight Princess zijn ook bizarquote:Op woensdag 28 september 2016 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
In other news:
Ik snap er vrij weinig van maar heb ontzettend geboeid zitten kijken. Net zo bizar eigenlijk als de graphics van Mario Galaxy in 4K. Nintendo is echt wel koning in development soms.
Dat is niet zo vreemd.quote:Op vrijdag 30 september 2016 09:36 schreef Twiitch het volgende:
Toch vreemd dat verschil in uiterlijk tussen de Japanse Famicom en de "Westerse" NES. En volgens mij hadden de yanks een SNES die er anders uitzag?
Het is niet heel vreemd. De Famicom bestond al een paar jaar voordat de NES uitgebracht is. De famicom is alleen ontwikkeld naar Japanse gebruiken en de NES heel erg op de Westerse markt gericht (vandaar de VHS achtige look). Er zitten ook verschillen in. De Famicom heeft controllers met korte draden en vastgesoldeerd op de printplaat (dus niet te ontkoppelen). De tweede joystick heeft een microfoon. Bij Zelda 1 kon je 1 vijand alleen maar verslaan als je blaasde in de 2de joystick. De Famicom is niet heel krachtig, maar had een briljante uitbreiding: Famicom Disk System. Veel spellen die bij ons op cartridge te krijgen zijn, komen oorspronkelijk van het FDS af (Zelda, Mario Bros 2, Metroid etc). Met alle problemen van dien (saves en custom hardware).quote:Op vrijdag 30 september 2016 09:36 schreef Twiitch het volgende:
Toch vreemd dat verschil in uiterlijk tussen de Japanse Famicom en de "Westerse" NES. En volgens mij hadden de yanks een SNES die er anders uitzag?
Is voor dat tweede ook een verklaring of zag Nintendo Europa niet meer als een onderdeel van het westen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 09:49 schreef Reintji het volgende:
De Famicom was eerder uit in Japan dan de NES in de VS/Europa. Geloof dat het uiterlijk aangepast is aan de westerse markt. "Onze" SNES was hetzelfde als in Japan, terwijl ze in de VS weer een andere versie van de SNES hadden idd.
[ afbeelding ]
Voor de SNES ging het om blikjes bier die er in Amerika op moesten kunnen staan lees ik net.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:36 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Is voor dat tweede ook een verklaring of zag Nintendo Europa niet meer als een onderdeel van het westen.
Ik weet niet. Klinkt niet bepaald geloofwaardig.quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:06 schreef Reintji het volgende:
[..]
Voor de SNES ging het om blikjes bier die er in Amerika op moesten kunnen staan lees ik net.
http://kotaku.com/5834206(...)rican-super-nintendoquote:Op vrijdag 30 september 2016 14:04 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik weet niet. Klinkt niet bepaald geloofwaardig.
En vergeet de toploader uit 1993 in Amerika niet.quote:Op vrijdag 30 september 2016 09:36 schreef Twiitch het volgende:
De eerste slimline consolequote:Op vrijdag 30 september 2016 21:37 schreef SarCastro het volgende:
[..]
En vergeet de toploader uit 1993 in Amerika niet.
[ afbeelding ]
De Nintoaster nietquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De eerste slimline console![]()
#trendsetter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |