daarna is eigen risico toch voorbij?quote:Op maandag 5 september 2016 23:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Per maand misschien? Ik let ook niet heel goed op
Nee, eigen risico geldt 1x per jaar.quote:Op maandag 5 september 2016 23:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Per maand misschien? Ik let ook niet heel goed op
Dat gaat mij allemaal de pet te bovenquote:Op maandag 5 september 2016 23:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
daarna is eigen risico toch voorbij?
Ik vind het wel netjes dat mensen die nooit van zorg gebruik maken (zoals ik) een beetje korting kunnen krijgen op de totale premie.quote:Op maandag 5 september 2016 23:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is krankjorum dat je je eigen risico tot 860 euro kunt uitbreiden. Belachelijk dat je op zoiets basics als je gezondheid kunt speculeren.
per jaar...dat is 30 euro per maand. Voor mensen met een smalle beurs is dat idd een fors bedrag.quote:Op maandag 5 september 2016 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Je kan 375 euro niet neertellen? Is dat het probleem hier?
Chronische stinkkut.quote:Op maandag 5 september 2016 23:31 schreef Wimperkruller het volgende:
Wat is d'r probleem/ziekte dan?
Zolang het een vrije keuze is vind het niet zo'n probleemquote:Op maandag 5 september 2016 23:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is krankjorum dat je je eigen risico tot 860 euro kunt uitbreiden. Belachelijk dat je op zoiets basics als je gezondheid kunt speculeren.
Zal wel iets met incontinentie zijn.quote:Op maandag 5 september 2016 23:31 schreef Wimperkruller het volgende:
Wat is d'r probleem/ziekte dan?
Niet zo hard oordelen jij.quote:Op maandag 5 september 2016 23:32 schreef Abed het volgende:
Wel allemaal kinderen nemen en handjes ophouden natuurlijk
Man man man.
Een grootverdiener ook koekoekquote:Op maandag 5 september 2016 23:32 schreef luxerobots het volgende:
Die moeder krijgt trouwens ook nog kinderbijslag.
Hele dagen lekker fokken. Bakje Chinees erbij. En af en toe wat fruit (0,5 stuks per week)?quote:Op maandag 5 september 2016 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb ook een hoog risico genomen, kan best omdat ik een gezonde levensstijl heb. (niet roken, beetje fruit etc)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |