http://www.telegraaf.nl/b(...)er_dan_andere__.htmlquote:Schippers: Onze cultuur is beter dan andere
43 min geleden Inge Lengton
DEN HAAG - Minister Schippers (Volksgezondheid) vindt dat de Nederlandse cultuur ‘een stuk beter’ is dan alle andere culturen. Dat zei de VVD-politica vanavond in Amsterdam waar ze de H.J. Schoo-lezing hield.
Schippers roemt de Nederlandse cultuur met name omdat vrouwen, homo’s en transseksuelen hier kunnen zijn wie ze zijn. Ze is trots op de Nederlandse vrijheden, de veiligheid en de economische kansen die onze cultuur ons biedt.
De politica vindt het uiterst belangrijk dat we in Nederland onze oren niet te veel laten hangen naar andere culturen. Als voorbeeld noemt ze de weigering van sommige islamitische mannen om vrouwen de hand te schudden. Schippers vindt het een slechte zaak dat er mensen zijn die vinden dat dit maar getolereerd moet worden omdat dit nou eenmaal ingebakken zit in bepaalde culturen en alle culturen gelijkwaardig zouden moeten zijn.
[...]
Nietes. Lees het artikel dan. Nederlandse cultuur beste cultuur en veel beter dan alle andere cultuur.quote:
Ook een vrouw die zomaar wat roept kan wel eens toevallig iets goed zeggen!quote:
Ja, dat filmpje had ik al eens gezien. In 'Arabië' zeggen ze dat hij een Israelische infiltrant is.quote:
Haha ja alles wat hun tere zieltjes pijn doet is een zionistisch plot.quote:Op maandag 5 september 2016 22:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, dat filmpje had ik al eens gezien. In 'Arabië' zeggen ze dat hij een Israelische infiltrant is.
Ik denk toch ook wel op het gebied van wetenschap, kunst en techniek? Ik bedoel, in donker Afrika worden maar weinig EUV-chipmachines gebouwd.quote:Op maandag 5 september 2016 22:16 schreef rutger05 het volgende:
Als ik het goed begrijp is Schippers van mening dat vooral op het gebied van vrijheden, veiligheid en economie onze cultuur veelal beter is dan andere culturen.
De EUV machines van asml zijn tot nu toe nog steeds een flopquote:Op maandag 5 september 2016 22:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk toch ook wel op het gebied van wetenschap, kunst en techniek? Ik bedoel, in donker Afrika worden maar weinig EUV-chipmachines gebouwd.
Vroeg een tijdje geleden aan een Fokker die beweerde dat de Nederlandse cultuur moest terug komen wat deze dan inhoudt. Maar dat wist niet. En eerlijk ik weet het ook nietquote:Op maandag 5 september 2016 22:59 schreef JubaUrbicus het volgende:
Wat is de 'de' Nederlandse cultuur? Bestaat die wel? Vrijheid? Is dat niet iets dat door de VN wordt opgedragen? Dat Nederland zich houdt aan de universele rechten van de mens maakt 'de' Nederlandse cultuur de beste? Wat een onzin is dat! De Nederlandse cultuur vind ik eerlijk gezegd saai en niet interessant. Ja ik ben gek op kaas en drop, maar dat is het dan... Ik vind mijn Arabische cultuur superieur aan de Nederlandse en daar maak ik ook geen geheim van.
Wat doe je dan in ons land als je je meerderwaardig voelt ten opzichte van onze cultuur? Flikker toch een eind op, man.quote:Op maandag 5 september 2016 22:59 schreef JubaUrbicus het volgende:
Wat is de 'de' Nederlandse cultuur? Bestaat die wel? Vrijheid? Is dat niet iets dat door de VN wordt opgedragen? Dat Nederland zich houdt aan de universele rechten van de mens maakt 'de' Nederlandse cultuur de beste? Wat een onzin is dat! De Nederlandse cultuur vind ik eerlijk gezegd saai en niet interessant. Ja ik ben gek op kaas en drop, maar dat is het dan... Ik vind mijn Arabische cultuur superieur aan de Nederlandse en daar maak ik ook geen geheim van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |