oke:quote:Op maandag 5 september 2016 13:58 schreef maxilo123 het volgende:
Als je niks nuttig te zeggen hebt, reageer dan ook niet
Maar dan raakt diegene zwanger!quote:Op maandag 5 september 2016 15:23 schreef CarltonBanks het volgende:
Ik weet niet of rukken zo verstandig is, voorzicht laten pijpen is beter.
WHAT THE FUCK IS DIT DAN KAN DIT OOK BIJ MIJ GEBEUREN?quote:Op maandag 5 september 2016 13:46 schreef maxilo123 het volgende:
mijn rechter teelbal gedraaid waardoor ze hem moesten opereren om terug te zetten
Kan in aansluiting op ziektes in de balzak (SOA, late bof, kanker) of als onderdeel van genetische aanleg gebeuren.quote:Op maandag 5 september 2016 15:30 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
WHAT THE FUCK IS DIT DAN KAN DIT OOK BIJ MIJ GEBEUREN?
dat iedereen hier zo luchtig mee omgaatdit klinkt echt fucked up hier moet echt een actie voor gevoerd worden
quote:Op donderdag 8 september 2016 10:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kan in aansluiting op ziektes in de balzak (SOA, late bof, kanker) of als onderdeel van genetische aanleg gebeuren.
De steel (met daarin bloedvaten, zenuwen en zaadleider) waaraan de testikel zit, draait om zijn as, zodat de bloedtoevoer afgeknepen wordt.
Je moet dan met spoed geopereerd worden omdat je anders een afgestorven bal hebt.
Dit.quote:
Onder welke steen woon jij dat je hier nog niet van gehoord hebt?quote:Op maandag 5 september 2016 15:30 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
WHAT THE FUCK IS DIT DAN KAN DIT OOK BIJ MIJ GEBEUREN?
dat iedereen hier zo luchtig mee omgaatdit klinkt echt fucked up hier moet echt een actie voor gevoerd worden
Ik heb dit ook gehad toen ik jong was.quote:Op maandag 5 september 2016 13:46 schreef maxilo123 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben dus vrijdag geopereerd aan mijn balzak.
In de nacht is mijn rechter teelbal gedraaid waardoor ze hem moesten opereren om terug te zetten, de linker hebben ze vastgehangen. Nu is mijn vraag of ik kan masturberen ?
Ik hem soms nog een beetje pijn aan de wond zelf maar niet aan de teelballen zelf.
Maar ik weet niet zeker of het dan pijn gaat doen omdat de teelballen toch hun werk beginnen doen..
Groetjes
Voor lul omdat hij normale menselijke behooftes heeft? Ja, ik zou me echt schamen...quote:Op maandag 5 september 2016 14:03 schreef d4v1d het volgende:
Als er iets mis gaat sta je goed voor lul (hihi) op de eerstehulp-post.
ja wtf ik weet wel dat je honden niet mag voeren en ze dan mag laten rollen maar ik wist niet dat dat bij mannen ook konquote:Op donderdag 8 september 2016 16:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Onder welke steen woon jij dat je hier nog niet van gehoord hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |