Hoezo? Je hebt het constant over neuken enz en nu worden er mooie dames gepost en dan zeg je: Daar heb ik niks mee.quote:
Misschien valt hij op lelijke damesquote:Op maandag 5 september 2016 15:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo? Je hebt het constant over neuken enz en nu worden er mooie dames gepost en dan zeg je: Daar heb ik niks mee.
het is te gemaakt, teveel fotoshop en niet geil gewoonquote:Op maandag 5 september 2016 15:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo? Je hebt het constant over neuken enz en nu worden er mooie dames gepost en dan zeg je: Daar heb ik niks mee.
'mooi' is idd universeel concept dat voor iedereen hetzelfde isquote:Op maandag 5 september 2016 15:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is gewoon niet Sanne.quote:Op maandag 5 september 2016 15:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iedereen is een beetje verliefd op Sannequote:Op maandag 5 september 2016 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sanne is dan ook wel echt lekker
zo'n chick met wie dima blijkbaar 2 dagen in de spoelkeuken heeft gestaan, verliefd op is geworden, maar baan niet behouden waardoor die liefde niet tot wasdom kon komenquote:
Een tragediequote:Op maandag 5 september 2016 15:48 schreef Drug het volgende:
[..]
zo'n chick met wie dima blijkbaar 2 dagen in de spoelkeuken heeft gestaan, verliefd op is geworden, maar baan niet behouden waardoor die liefde niet tot wasdom kon komen
Oh.quote:Op maandag 5 september 2016 15:48 schreef Drug het volgende:
[..]
zo'n chick met wie dima blijkbaar 2 dagen in de spoelkeuken heeft gestaan, verliefd op is geworden, maar baan niet behouden waardoor die liefde niet tot wasdom kon komen
Sanne is dan ook wel echt leukquote:Op maandag 5 september 2016 15:47 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Iedereen is een beetje verliefd op Sanne
Een van mijn ex-en heette zo.quote:Op maandag 5 september 2016 15:47 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Iedereen is een beetje verliefd op Sanne
Zou de vaatwasser dichtklappen met mijn vingers ertussen van de zenuwenquote:Op maandag 5 september 2016 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sanne is dan ook wel echt leuk
zou ook dichtklappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |