Iedereen is weg.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:02 schreef Lokasenna het volgende:
Wow, bijna twee dagen niets gepost.
Ben je al een beetje opgeknapt van je operatie?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen is weg.
Jammer, het was altijd wel gezellig.
Redelijk. Kan het meeste wel weer doen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je al een beetje opgeknapt van je operatie?
Kut lijkt me dat ja bij elke inspanningquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Redelijk. Kan het meeste wel weer doen.
Net even was opgehangen. Nu dan weer even pijn.
Aan de andere kant, wel veel kunnen lezen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kut lijkt me dat ja bij elke inspanning
Gelukkig duurt die gekkigheid nog een jaar.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aan de andere kant, wel veel kunnen lezen.
Zoals het verkiezingsprogramma van GL.
Jammer dat lachen pijn doet.
En hoe moet het parlement dan gekozen worden volgens jou?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat stemmen heeft toch geen zin als al die partijen compromissen moeten sluiten.
Éèn partij in de regering en de Tweede Kamer die toezicht houdt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En hoe moet het parlement dan gekozen worden volgens jou?
En die ene partij wordt gekozen door?quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Éèn partij in de regering en de Tweede Kamer die toezicht houdt.
Ach, het wordt allemaal weer huilen met de pet op en naar elkaar wijzen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig duurt die gekkigheid nog een jaar.
de mensen?quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En die ene partij wordt gekozen door?
Hebbie een voorbeeld?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aan de andere kant, wel veel kunnen lezen.
Zoals het verkiezingsprogramma van GL.
Jammer dat lachen pijn doet.
Ja, we leven in een democratie verder, maar maakt het uitquote:Op dinsdag 13 september 2016 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
al die religieuze partijen sowieso opheffen
Bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hebbie een voorbeeld?
Dit jaar weer piratenpartij, en als ze niet meedoen gebruik ik het als wc papier.
Die quotumwet wordt vanaf volgend ook gewoon actief dus dat is niet alleen GLquote:Op dinsdag 13 september 2016 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bedrijven moeten quotum gehandicapten aannemen
komen fokkers wel makkelijker aan een baanquote:Op dinsdag 13 september 2016 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:
lekker democratisch hequote:Op dinsdag 13 september 2016 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:
Pas als een eis van aantal banen niet gerealiseerd is en zelfs dan volgt er nog een overleg met instanties dacht ik. Ik geloof dat dat het zelfs al in januari 2016 ingevoerd had kunnen worden maar dat dus wss om bovenstaande reden (de realisatie van banen) niet gebeurd is.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:
Heb vorige verkiezingen niet alles gelezen, zou heel goed kunnen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pas als een eis van aantal banen niet gerealiseerd is en zelfs dan volgt er nog een overleg met instanties dacht ik. Ik geloof dat dat het zelfs al in januari 2016 ingevoerd had kunnen worden maar dat dus wss om bovenstaande reden (de realisatie van banen) niet gebeurd is.
En na wat gegoogle blijkt dit zelfs al in 2013 opgenomen te zijn in het regeerakkoord. Niks nieuws dus.
Ik heb er lichtelijk gemengde gevoelens over. Enerzijds kun je niet zo maar banen creëren die er niet zijn.
Anderzijds ben ik voor de inmenging aangezien in de grondwet bepaald is dat iedereen die kan werken recht op arbeid heeft en dat de overheid hiervoor moet zorgen. Dat doen ze op deze manier dus ook.
Of het de juiste manier is geen idee. Kan zo'n inmenging ooit wel juist zijn? En daarbij kun je je afvragen hoe ver moet de overheid gaan om aan de grondwet te voldoen.
Telt autisme als handicap?quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
komen fokkers wel makkelijker aan een baan
Meer een stoornis dan een handicapquote:
Ligt aan hun definitie.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer een stoornis dan een handicap
Ontwikkelingsstoornis.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt aan hun definitie.
En een stoornis is het toch ook niet echt?
Fokkie, wil je trouwens op mijn verjaardag komen?quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ontwikkelingsstoornis.
En het is maar net wat voor definitie je eraan geeft inderdaad. Ligt allemaal niet zo ver uit elkaar natuurlijk
Oktober toch?quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Fokkie, wil je trouwens op mijn verjaardag komen?
Dan ga je niet mee zwemmen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
Iemand vroeg of ik morgen kwam zwemmen.
Maar ik kan nauwelijks zwemmen en heb geen zwembroek. Wat nu? :$
Dan moet ik maar aan de rand van de rivier gaan zitten als een saaie muts.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ga je niet mee zwemmen.
29e vier ik het.quote:
Ik zal het onthoudenquote:
quote:
Waarom is dat?quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit keer is het wel belangrijk voor me.
Of even een zwembroek regelen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet ik maar aan de rand van de rivier gaan zitten als een saaie muts.
25.quote:
Doe je Kaneels buik om als zwembandquote:Op dinsdag 13 september 2016 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
Iemand vroeg of ik morgen kwam zwemmen.
Maar ik kan nauwelijks zwemmen en heb geen zwembroek. Wat nu? :$
Jeej.quote:
Wow.quote:Op woensdag 14 september 2016 00:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doe je Kaneels buik om als zwemband
quote:Op woensdag 14 september 2016 00:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doe je Kaneels buik om als zwemband
Weten we nog niet zeker.quote:Op woensdag 14 september 2016 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
Als ze zich zou terugtrekken, zou er dan misschien toch nog een kans zijn dat we de Bern gaan voelen? Hoe werkt zoiets?
Ik zit er ook net een beetje over te lezen. Matig wel dat zoiets nog veel minder in de buurt komt van een democratisch proces dan de rest van de voorverkiezingen.quote:Op woensdag 14 september 2016 00:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weten we nog niet zeker.
De partij ging zich er over beraden. Aangezien de partij maandenlang alles in het werk heeft gesteld om de Bern buiten te sluiten, verwacht ik niet dat hij naar voren wordt geschoven.
Ach, die hele partij is een farce.quote:Op woensdag 14 september 2016 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit er ook net een beetje over te lezen. Matig wel dat zoiets nog veel minder in de buurt komt van een democratisch proces dan de rest van de voorverkiezingen.
Als ze doodgaat zetten ze gewoon een body double neer toch.quote:Op woensdag 14 september 2016 00:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, die hele partij is een farce.
Ik neem aan dat Hillary gewoon gaat runnen. Nadat ze maandenlang volhielden dat ze gezond was, gaan ze niet nu ineens zeggen dat ze toch te ziek is.
Ik zou er niet raar van staan te kijken als ze dat zouden doen.quote:Op woensdag 14 september 2016 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ze doodgaat zetten ze gewoon een body double neer toch.
Dat lijkt me een logische optie.quote:Op woensdag 14 september 2016 08:08 schreef Fera het volgende:
Wordt het dan niet haar vice-president (of die het zou worden) die haar plek inneemt?
Hmmm, dat is ook weer zo. Maar in het geval van Sanders, krijgt hij dan ruimte om iets te doen met zijn eigen ideeën of moet hij het Hillary programma gaan volgen?quote:Op woensdag 14 september 2016 08:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat lijkt me een logische optie.
Aan de andere kant, heeft Kaine niet meegedaan aan de voorverkiezingen. Zijn naamsbekendheid is dus niet erg groot.
Ik kan me niet voorstellen dat de Bern het wordt. De partij wil hem niet.quote:Op woensdag 14 september 2016 09:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm, dat is ook weer zo. Maar in het geval van Sanders, krijgt hij dan ruimte om iets te doen met zijn eigen ideeën of moet hij het Hillary programma gaan volgen?
Ach mocht Clinton echt kampen met problemen gaat TrumpGod gewoon president worden.quote:Op woensdag 14 september 2016 09:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat de Bern het wordt. De partij wil hem niet.
Maar het is eigenlijk helemaal open. We weten niet wat er gaat gebeuren.
Grootste kans is dat Clinton gewoon doorgaat natuurlijk.
Zou hilarisch zijn.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach mocht Clinton echt kampen met problemen gaat TrumpGod gewoon president worden.
Misschien was Hitler ook niet zo slechtquote:Op woensdag 14 september 2016 11:39 schreef Fera het volgende:
Misschien is Trump uiteindelijk wel goed voor dat land. Wie weet.
Vond het wel verrassend dat hij zich niet kandidaat had gesteld in de voorverkiezingen.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:44 schreef Typisch het volgende:
De 300 hoge mensen van de democraten bepalen dan wie de nieuwe kandidaat wordt. Ik denk dat het de vice president van Obama dan wordt. Joe Biden.
Krijg je dit weer.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Misschien was Hitler ook niet zo slecht
Kom op hé.quote:
Maar om meteen met Hitler te gaan vergelijken vind ik altijd zo sneu.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kom op hé.
Trump is een populist pur sang. Niks mis mee, maar die jongen zou weinig klaar kunnen spelen in het Witte Huis van Amerika.
Net of je als president alleen gaat regeren.
Dat is waar.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar om meteen met Hitler te gaan vergelijken vind ik altijd zo sneu.
Ik denk dat je het anders opvat dan ik het bedoel.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar om te zeggen dat het zo maar een goede president kan zijn voor de USA is ook niet echt snugger te noemen.
Dat zou best kunnen. Wat ben ik ook autistisch hé.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat je het anders opvat dan ik het bedoel.
Dan kunnen we elkaar de hand schudden.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Wat ben ik ook autistisch hé.
Dat durf ik niet.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar de hand schudden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |