quote:Op zondag 4 september 2016 22:06 schreef Bolasie het volgende:
gewoon alle Turken terugsturen naar Casablanca
De interviewer is niet zo scherp en een beetje een lichtgewicht.quote:Op zondag 4 september 2016 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heeft dat fragment uitgekozen in poging PVV-stemmers te pakken. Moet die interviewer gewoon zeggen
Ik denk dat jij dom bent.quote:Op zondag 4 september 2016 21:59 schreef luxerobots het volgende:
Ik denk juist dat de SP de miljonairs het hardst aanpakt. Die hebben er dus wel last van met hun miljoenen.
een observatie op basis van een interviewer die niet beschikt over de juiste dosis cognitieve denkvermogensquote:Op zondag 4 september 2016 22:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is dit een verzoek of eigen sentiment?
Mark Rutte is minister-president. Hij bevindt zich in het centrum van de macht. Als je dan iets vindt, en je vriendjes van de PvdA ook. Dan is het toch tijd voor actie?quote:
Als je hem uit z'n comfortzone kan halen, dan heb je een goed interview. Moet geen grote campagneshow wordenquote:Op zondag 4 september 2016 22:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
De interviewer is niet zo scherp en een beetje een lichtgewicht.
ah duidelijkquote:Op zondag 4 september 2016 22:07 schreef Onnoman het volgende:
[..]
een observatie op basis van een interviewer die niet beschikt over de juiste dosis cognitieve denkvermogens
Ik denk dat jij stront bent.quote:Op zondag 4 september 2016 22:07 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dom bent.
2000k - 1400k = 600k
100k - 70k = 30k
Dus voor wie is de SP vervelender?
Dat laatste was het natuurlijk al vanaf het begin.quote:Op zondag 4 september 2016 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je hem uit z'n comfortzone kan halen, dan heb je een goed interview. Moet geen grote campagneshow worden
PvdA vindt het nietquote:Op zondag 4 september 2016 22:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Mark Rutte is minister-president. Hij bevindt zich in het centrum van de macht. Als je dan iets vindt, en je vriendjes van de PvdA ook. Dan is het toch tijd voor actie?
lazer opquote:
en samsomquote:Op zondag 4 september 2016 22:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Aboutaleb en Asscher zeggen, Nederturken die zich niet aanpassen. Rot op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |